Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Ik sta in Alblasserdam met de scooter en de brug in storing. En het regent.
Rambogirl schreef:Mijn baas heeft een "save the date" mail verstuurd.
Alleen data, kopie paspoort te sturen en alleen handbagage. Oh ja en je paspoort moest minimaal tot juni 2026 geldig zijn.
Ik hou zo niet van geheimzinnig doen.
Zeg me gewoon waar je ons heen wil slepen voor 5 dagen.
Misschien wil ik er wel helemaal niet naartoe.
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Ik sta in Alblasserdam met de scooter en de brug in storing. En het regent.
Nog steeds????? Die is al sinds 1500 in storing ofzo...
Edit: storing was al verholpen en na de avond spits zouden ze ermee verder gaan. Dit is aangekondigd.
Femke_Tweety schreef:Rambogirl schreef:Mijn baas heeft een "save the date" mail verstuurd.
Alleen data, kopie paspoort te sturen en alleen handbagage. Oh ja en je paspoort moest minimaal tot juni 2026 geldig zijn.
Ik hou zo niet van geheimzinnig doen.
Zeg me gewoon waar je ons heen wil slepen voor 5 dagen.
Misschien wil ik er wel helemaal niet naartoe.
No ff-ing way dat ik 5 dagen (en nachten) vrijhoudt zonder te weten waarvoor.
Ik peins er nog niet over.
Iets met prive leven belangrijk vinden enzo.
Snoraly schreef:Mijn huis is 1 grote ramp, krijg de balans maar niet gevonden tussen werken, paarden, huishouden en ontspanning.
Nu in 4 dagen alles wegwerken tot ik op vakantie ga
MarlindeRooz schreef:Niobe schreef:Oh nou sorry dan, dat heb ik nooit meegemaakt. Ik neem het wel weer terug. Wilde niet onwetend en gruwelijk overkomen.
Haha het is vooral iets wat ik zielig vind. De koe vind zichzelf vooral zielig dat ze geen goede beurt krijgt zeg maar.
Een reep chocola kan je haar moeilijk geven.
MarlindeRooz schreef:Niobe schreef:Oh nou sorry dan, dat heb ik nooit meegemaakt. Ik neem het wel weer terug. Wilde niet onwetend en gruwelijk overkomen.
Haha het is vooral iets wat ik zielig vind. De koe vind zichzelf vooral zielig dat ze geen goede beurt krijgt zeg maar.
Een reep chocola kan je haar moeilijk geven.
black_kelpie schreef:Ik ben ook bijna jarig en zorg altijd dat ik niet thuis ben, dan kan er ook niemand op bezoek komen. Mijn beste vriendin weet zelfs niet precies op welke dag het is![]()
Met Jozi op de bank Netflixen klinkt als een topplan
Mando schreef:black_kelpie schreef:Ik ben ook bijna jarig en zorg altijd dat ik niet thuis ben, dan kan er ook niemand op bezoek komen. Mijn beste vriendin weet zelfs niet precies op welke dag het is![]()
Met Jozi op de bank Netflixen klinkt als een topplan
Ik ben zondag jarig maar ik zorg er altijd voor dat ik op vakantie ben heb ik ook dat gezeik niet van verjaardag vieren.
Wel leuk altijd in een ander land jarig zijn.