Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Jankbuien.
Nyaleti schreef:Juval ik zou echt duidelijker vermelden dat je opzoek bent naar een paard op pensioen. Dat zie ik echt niet duidelijk terug dus niet gek dat je reacties krijgt van mensen die een rijpaard hebben.
Gewoon vermelden dat je niet iemand zoekt die elke dag komt.
Heb jij nu nog paarden staan? Zoja, wat voor een? Dat ook vermelden.
En ik zou graag wat specifieke informatie lezen; hoelaat op stal? Hoelang buiten? Onbeperkt hooi? Of wanneer laatste voorronde? Ben jij veel thuis ivm toezicht?
juval schreef:Nyaleti schreef:Juval ik zou echt duidelijker vermelden dat je opzoek bent naar een paard op pensioen. Dat zie ik echt niet duidelijk terug dus niet gek dat je reacties krijgt van mensen die een rijpaard hebben.
En ik zou graag wat specifieke informatie lezen; hoelaat op stal? Hoelang buiten? Onbeperkt hooi? Of wanneer laatste voorronde? Ben jij veel thuis ivm toezicht?
bedankt voor de tips! ik zal de advertentie weer aanpassen. Mijn ergernis ging voornamelijk over mezelf dat ik ongeduldig ben en stiekem ook graag weer een eigen wil.
juval schreef:Nyaleti schreef:Juval ik zou echt duidelijker vermelden dat je opzoek bent naar een paard op pensioen. Dat zie ik echt niet duidelijk terug dus niet gek dat je reacties krijgt van mensen die een rijpaard hebben.
bedankt voor de tips! ik zal de advertentie weer aanpassen. Mijn ergernis ging voornamelijk over mezelf dat ik ongeduldig ben en stiekem ook graag weer een eigen wil.
MarlindeRooz schreef:Daphne__ schreef:
Thuisbezorgd ook niet? Ik woon dicht bij de Domino's en laat gewoon zo'n jochie naar m'n huis fietsen voor een beker ijs oid
Hahaha nee ook niet, daarbij vind ik echt echt te duur ook.
Maeve schreef:Ik erger me aan een ontstoken bovenste ooglid.
Het doet pijn, ziet er stom uit en ik kan mijn lenzen niet in en geen mascara op. En morgen weer aan het werk, zo geen zin in![]()
Gelukkig lijkt het witte kopje aan de binnenkant van mijn ooglid nu wel open te zijn gegaan, maar het wordt nog niet minder dik
fleurtjeuh schreef:Ik baal dat ik niet jaren geleden mijn affiniteit voor programmeren heb gevonden en mee bezig ben gegaan.
Nou ben ik de 30 voorbij en heb ik geen kans om mijn inkomen zodanig te verminderen dat ik een opleiding zou kunnen volgen....