fleurtjeuh schreef:Ik geef het eerlijk toe, ik durfde het op dat moment zelf niet mn mond open te trekken.
Ik heb te veel verhalen gehoord waarbij dat niet super jofel afloopt, dus ik kies voor mijn eigen veiligheid in een situatie zoals deze in een voor mij onbekende omgeving.
Dan zou ik dus achteraf geen klacht mogen indienen?
Daar ben ik het hartsgrondig niet mee eens.
Meh, ik zou het niet doen en had inderdaad in het moment zelf m'n bek opengetrokken. But you do you.
Misschien ben ik ook wel gewoon een beetje getriggerd omdat ik zelf als winkelmanager regelmatig klachten binnen krijg die zo makkelijk voorkomen hadden kunnen worden als klanten in het moment gewoon hadden gezegd wat ze dwars zat. Een klacht achteraf gaat via verschillende schijven en 3/4 medewerkers terwijl verreweg de meeste klachten direct 1 op 1 opgelost kunnen worden als mensen maar gewoon eerlijk en open communiceren.
Hoe dan ook is het onderwerp inmiddels voldoende uitgekauwd dus laten we weer allemaal verdergaan met nieuwe ergernissen.