Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kookaburra schreef:Lau schreef:Die poedersuiker ov stakingen……. Ik ben afhankelijk van het ov en moet vandaag naar het ziekenhuis fijn als de helft niet rijdt staak lekker in het weekend dan kunnen mensen besluiten iets anders te gaan doen.
Ik vond 9292.nl gister behoorlijk up to date vlak voor vertrek. Ook met ov wat wél rijdt.
Merlen schreef:Marcella zo gaat het niet in z'n werk.Iedereen moet betalen.
Chanicha een notaris mag wettelijk ook vaststellen of ze nog bekwaam was blijkbaar.
LaPluche als ik geen verblijfplaats kan vinden waar ik mijn domicilie adres mag hebben,heeft dit geen zin.
Dan ben ik nog steeds samenwonend.
Onrechtstreeks zal ik moeten meebetalen.Wij hebben enkele gemeenschappelijke eigendommen.
Als vriend die moet verkopen om aan geld te geraken,kan ik hem niet uitkopen.
chanicha schreef:Het mag gewoon, mits de stervende inderdaad nog gezond van geest is.Merlen schreef:Marcella zo gaat het niet in z'n werk.Iedereen moet betalen.
Chanicha een notaris mag wettelijk ook vaststellen of ze nog bekwaam was blijkbaar.
LaPluche als ik geen verblijfplaats kan vinden waar ik mijn domicilie adres mag hebben,heeft dit geen zin.
Dan ben ik nog steeds samenwonend.
Onrechtstreeks zal ik moeten meebetalen.Wij hebben enkele gemeenschappelijke eigendommen.
Als vriend die moet verkopen om aan geld te geraken,kan ik hem niet uitkopen.
Ik vind het raar dat een notaris op een sterfbed nog een testament veranderd maar dat zal aan mij liggen
Urbanus schreef:Mijn dochter is zo eens in de week bij mijn schoonmoeder, op verzoek van mijn schoonmoeder. En sinds een tijdje komt mijn dochter met opmerkingen als 'het kindje Jezus in de hemel' en andere godlievende dingen en ik ga daar zo slecht op.
Marcella schreef:Heel eerlijk zij heeft het huis geclaimd dus de successierechten zijn voor haar rekening en haar probleem.
Beroerd, koppijn, pijn in mijn lijf, dubbele tuit, enzovoort. Dinsdag ook nog zo slim geweest om op de grond te gaan liggen. Naast de krassen, gaten en blauwe plekken van de kittens zien ik er geweldig waardeloos eruit. En slapen is ook een vak apart.
Marcella schreef:Echt aanvallen is dat om te doden volgens mij.![]()
Oh dat weet ik dat niet iedereen zich ziek zou melden. Ik zou gewoon door blijven werken desnoods tot ik erbij neer val. Gezien het mij vandaag weer duidelijk gemaakt werd dat ik mij aanstelde. En moest meer geduld hebben.
Voet slaap en 4 kittens op mijn benen/voeten.
Nyaleti schreef:Jeetje Merlen, wat een poedersuiker situatie en wat een actie van je schoonzus.. Veel sterkte met alles wat op je bordje komt de laatste tijd![]()
Hier opperde gisteren iemand dat ik me eens moet laten checken op ziekte van Lyme. Gisteren eens wat opgezocht en ben nu echt in de stress dat dat het is.
Dit spookt uiteraard nogal door m'n hoofd dus zou met het liefst nog vandaag willen laten testen maar m'n huisarts is zó niet mee werkend dat ik er tegen op zie om hem volgende week te bellen en dit na te vragen.
Hij vindt het allemaal wel welletjes en wuift alles af met fysio, waarschijnlijk omdat ik jong ben.
Baal hier van want was voorheen zo tevreden over hem maar voel me nu totaal niet gehoord.