Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
oomens schreef:hagelslag schreef:Mijzelf..
Ik wou snel wafels maken...
Heb ik net 400 ml melk erin gedaan ipv 200 ml melk
Als ik nu de rest vd ingrediënten nog erbij in doe kan ik het hopelijk nog redden
Je hebt jezelf zojuist gedwongen tot een dubbele portie wafels. Gefeliciteerd!
Pluisje1998 schreef:Dat alle veiligheidsschoenen zo gruwelijk lelijk zijn. Moet ze hebben voor stage maar ben nog steeds niks tegengekomen waarvan ik denk, ja die wil ik hebben
Pluisje1998 schreef:De eisen zijn een beetje vaag, het contract spreekt gewoon over veiligheidsschoenen, verder niet welk keurmerk ofzo. Begeleider had het over S2 of hoger, dat die sowieso goed zijn.
Harde eis van mij is dat ik echt geen schoenen wil die op van die bouwvakkerschoenen lijken, en geen sneaker look. Heb hele smalle enkels en het is echt geen gezicht met van die lompe schoenen eronder. Eigenlijk wil ik de veiligheidsjodphurs van Ariat kopen, maar die zijn SB gekeurd en vrees dat dat niet genoeg is.
Pluisje1998 schreef:De eisen zijn een beetje vaag, het contract spreekt gewoon over veiligheidsschoenen, verder niet welk keurmerk ofzo. Begeleider had het over S2 of hoger, dat die sowieso goed zijn.
Harde eis van mij is dat ik echt geen schoenen wil die op van die bouwvakkerschoenen lijken, en geen sneaker look. Heb hele smalle enkels en het is echt geen gezicht met van die lompe schoenen eronder. Eigenlijk wil ik de veiligheidsjodphurs van Ariat kopen, maar die zijn SB gekeurd en vrees dat dat niet genoeg is.
AmyII schreef:Pluisje1998 schreef:De eisen zijn een beetje vaag, het contract spreekt gewoon over veiligheidsschoenen, verder niet welk keurmerk ofzo. Begeleider had het over S2 of hoger, dat die sowieso goed zijn.
Check deze pagina ff, allerhande dameswerkschoenen.
https://www.womenworks.nl/c-3948384/s2-s2p/
Je zou ook nog bij de heren kunnen kijken voor zgn. aannemersschoenen, wellicht dat die ook in jouw maat te krijgen zijn.
Edit: link toegevoegd