Urbanus schreef:Volgens mij is Suzanne echt een fijne begripvolle moeder en haar puber doet het supergoed. Ik vind het nogal vals om haar zo aan te spreken eigenlijk.
En ook zo hatelijk om te vertellen hoe ouders het moeten doen. Ik denk dat het voor iedere ouder schipperen is. Trial en error. Maar bovenal hebben kinderen en ook pubers behoefte aan duidelijkheid. En of je ze veel of weinig begrenst zal van de ouders, het kind en de situatie afhangen.
Dat is zeker waar. Ik reageerde een beetje geagiteerd door de aannames en oordelen die bij mij persoonlijk binnenkwamen. Maar het gebeurde van 2 kanten dat anderen gingen vertellen hoe ouders het moeten doen.
Maar nee, geen rare seksverhalen.
). Na launchday zou hij terug gaan naar een hotel in Miami en naar huis, dus had ik me een veel goedkoper hostel geboekt in plaats van het hotel waar we de eerste 2 nachten samen zaten (néé, daar is niks over te biechten 
). Duitser vertelde dat hij zich echt niet chill voelde daar en eerlijkheidshalve zag hij er ook totaal begaaid uit. Nu hadden reismaatje en ik een kamer met twee 2-persoons bedden en deze had ik ook nu geboekt. Dus ik dacht, laat ik eens aardig zijn voor deze jongen en hem uitnodigen om de kamer te delen, zonder dat ik daar iets ls tegenprestatie voor verwachtte of iets mee insinueerde. We zouden anders immers ook onder elkaar geslapen hebben in die dorm was mijn redenatie.
Oh wat had ik toch stiekem wel een beetje spijt dat ik geen rustige nacht voor mezelf had, maar aan de andere kant dacht ik ook wel "At least the guy has a decent sleep, he needs it badly.". Maar toch... Wat een fiasco