Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 23:13

Urbanus schreef:
Volgens mij is Suzanne echt een fijne begripvolle moeder en haar puber doet het supergoed. Ik vind het nogal vals om haar zo aan te spreken eigenlijk.

En ook zo hatelijk om te vertellen hoe ouders het moeten doen. Ik denk dat het voor iedere ouder schipperen is. Trial en error. Maar bovenal hebben kinderen en ook pubers behoefte aan duidelijkheid. En of je ze veel of weinig begrenst zal van de ouders, het kind en de situatie afhangen.

Dat is zeker waar. Ik reageerde een beetje geagiteerd door de aannames en oordelen die bij mij persoonlijk binnenkwamen. Maar het gebeurde van 2 kanten dat anderen gingen vertellen hoe ouders het moeten doen.

Anoniem

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 23:16

Ik biecht op dat ik echt hele goede biechten heb voor hier maar ze niet openbaar ga delen :')

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 23:21

Robijntjah schreef:
Ik biecht op dat ik echt hele goede biechten heb voor hier maar ze niet openbaar ga delen :')

Nahw stuur ze anoniem in! Dan wel over een aantal dagen anders is de link wel makkelijk gelegd.

Ik heb ook nog wel wat biechten maar voel over bepaalde onderwerpen te veel oordelen hier en heb ook anoniem geen zin in de reacties erop :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-22 23:24

Meer incest verhalen?

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 23:25

Urbanus schreef:
Meer incest verhalen?

Godsamme, ik had alweer verdrongen dat die er waren.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 23:27

Kom op zeg, teasen met "oh zo stoute" biechten die maar nooit komen is f..... asociaal.

Ik ga er voorlopig vanuit dat het minstens om trio vreemdgaan + incest + heftig geval poepfetisj gaat :Y)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-22 23:41

Ik verspreid ze wel anoniem en tactisch over de tijd heen. O:) Maar nee, geen rare seksverhalen.

Eentje dan, die is vooral grappig, ik dacht eigenlijk dat ik die al gedeeld had, maar blijkbaar niet. De nacht dat ik mijn vriend ontmoette op een huisfeestje ben ik vlak voor hem van de trap gevallen om vervolgens een gebruikte vieze tampon achterin zijn busje te laten liggen (onbewust) en hem toen afgewimpeld en alleen naar huis gegaan, terwijl hij zo lief was om me thuis te willen brengen. De volgende dag werd ik wakker, met een absurd pijnlijk lichaam en besefte ik me opeens waar ik charmant mijn tampon had gedrapeerd. :=
Na wat zoekwerk op facebook hem gevonden, berichtje gestuurd dat het niet persoonlijk was dat ik hem afwimpelde maar ik verstandig probeerde te zijn en dat ik per ongeluk een aandenken had achtergelaten en duizend maal excuses.
Hij antwoordde met ‘geen zorgen, al geregeld’, niet veel later vroeg hij me mee uit eten om me beter te leren kennen <3

Nog een leuk detail, het feestje had het thema chinatown en bij binnenkomst kreeg je een voorspelling/fortune cookie zonder cookie. Op de mijne stond dat ik liefde zou vinden in het bamboebos, de bovenste verdieping was tot een bamboebos omgetoverd en daar zag ik hem als eerst. Inmiddels 5,5 jaar verder en nog altijd gelukkig samen. :D

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 05:10

Suliko, jij bent echt de absolute winnaar als het gaat om "hoe hebben wij elkaar leren kennen"-verhalen! Super leuk dat hij zo chill was en jullie nog steeds een koppel zijn! :D

Ik biecht ook weer eens mee vandaag;

Op dit moment ben ik op vakantie in Orlando e.o. Nu had ik de eerste 2 dagen een goede vriend als reismaatje hier om naar de Artemis I lancering op Cape Canaveral te gaan kijken (die helaas last minute gecancelled werd door een technisch probleem :+ ). Na launchday zou hij terug gaan naar een hotel in Miami en naar huis, dus had ik me een veel goedkoper hostel geboekt in plaats van het hotel waar we de eerste 2 nachten samen zaten (néé, daar is niks over te biechten :') ).

Na een gezellige dag had hij beloofd me bij desbetreffend hostel af te zetten en zo geschiedde. Toen we aan kwamen rijden liepen de gekkies en working girls al volop in de buurt van het hostel rond en grapten we er nog over. Hostel gevonden en afscheid van elkaar genomen. Ik loop dat hostel binnen en had al zoiets van "Ehh, this is not really like the reviews...". Toch ingecheckt en naar de (mixed) dorm gegaan. Kom ik de dorm op, is het eerste wat ik zie staan een half naakte, tandloze, oude Amerikaanse man van een jaar of 60 die een beetje de weg kwijt leek te zijn. In het bed boven hem lag een Venozolaanse jongen die geen woord Engels sprak en in bed nummero 3 een Duitse jongen. Even kennis gemaakt en een snelle blik in de kamer zei eigenlijk al meer dan 1000 woorden. De Duitser en ik raakten meteen aan de praat omdat ik vrij vloeiend Duits spreek en hij waarschuwde me al voor deze plek. Dat het echt op het corpsballen-studentenhuis-ranzig was was al duidelijk toen ik het complex binnen kwam, maar de badkamer sloeg echt alles: schimmel overal, loshangende electriciteitskabels waar de mantel van beschadigd was en echt gore plekken overal (maar wel een rood lampje ín de toiletpot :+ ). Ik ben echt geen prinses, maar een klein beetje schone plek vind ik toch wel fijn :o

De Duitser vroeg me of ik hem kon helpen met het kopen van een Amerikaanse SIM kaart omdat zijn Engels niet zo goed is en we zijn samen naar de lokale mall gelopen om dat even te fixen. Intussen vertelde hij van zijn afgelopen 4 dagen in het hostel en maakte ik maar de snelle beslissing om terug te gaan naar het eerste hotel van deze trip (dáág budget ;( ). Duitser vertelde dat hij zich echt niet chill voelde daar en eerlijkheidshalve zag hij er ook totaal begaaid uit. Nu hadden reismaatje en ik een kamer met twee 2-persoons bedden en deze had ik ook nu geboekt. Dus ik dacht, laat ik eens aardig zijn voor deze jongen en hem uitnodigen om de kamer te delen, zonder dat ik daar iets ls tegenprestatie voor verwachtte of iets mee insinueerde. We zouden anders immers ook onder elkaar geslapen hebben in die dorm was mijn redenatie.

Duitser was totaal verrast door mijn aanbod, maar sloeg het niet af omdat hij echt uitkeek naar een normaal bed en douche waar je ook daadwerkelijk schoon uitkomt. Al snel werd ik voor de gekkigheid "sugar mommy" genoemd :') Na het scoren van de SIM zijn we snel teruggelopen naar het hostel, hebben we spullen gepakt en een Uber besteld. Het eerste wat de Uber chauffeur zei was "What the fiets are you two doing here?!"... En dat komende van een local, zegt meestal wel genoeg :x

Uit de gesprekken met Duitser werd het al snel duidelijk dat we best wel "on the same page" zaten qua dingen dus dat was wel super gezellig. Aangekomen in de hotelkamer waren we allebei doodgelukkig met een douche en een schone kamer. Ik heb me snel gedouched en netjes in trainingspak terug de kamer in. Nu had ik verwacht dat mijn nieuwe roommate dat dus ook zou doen, maar die kwam ineens halfnaakt in alleen een klein handdoekje de badkamer uitlopen :o :D Niet geheel vervelend voor het oog, toegegeven O:)

Nog even gezellig verder gekletst en wat TV gekeken en ineens maakt meneer een soort van best wel overduidelijk dat hij "het koud heeft". So, moves made en sex happened. Beiden chill en gaan pitten in onze aparte bedden, maar nu komt 'ie:

Die gast snurkte zó ongelofelijk hard dat ik echt geen oog dichtgedaan heb _O- Oh wat had ik toch stiekem wel een beetje spijt dat ik geen rustige nacht voor mezelf had, maar aan de andere kant dacht ik ook wel "At least the guy has a decent sleep, he needs it badly.". Maar toch... Wat een fiasco :')

Wat ik overigens wel heel erg kon waarderen is dat hij, nadat hij weggegaan is (ik ben de hort op gegaan en had hem gezegd dat hij in de kamer kon blijven tot zijn vlucht), een briefje en een kleine donatie achter gelaten heeft terwijl ik gezegd had dat het zo prima was :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 06:48

Ik snap niet wat daar een biecht aan is. :+

Dat verhaal van die tampon, omg! Wat een mooi verhaal hoe jullie elkaar hebben leren kennen. <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 07:43

En als jullie een pony hebben is het een tampony <3

Dioxide, hij liet geld achter op de hotelkamer nadat jullie seks hebben gehad?

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 07:55

Oke, tampon-biecht is toch wel tof :D

Het verhaal van one night stand daarentegen lijkt me nauwelijks een biecht, wel een tikje cringy :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:16

Nou ik snap de biecht wel. Een Duitser oppikken in een ranzig hostel, deze meenemen naar een hotel om vervolgens seks mee te hebben en de volgende dag geld vinden op je nachtkastje vind ik best een biecht. Zou het voor mij in ieder geval zeker weten zijn. :')

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 08:22

Door de manier waarop het omschreven is voel ik vooral plaatsvervangende schaamte :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:28

Niet een enorme biecht maar moet er toch aan denken na het lezen van het woord ‘tampon’; ik toverde er gisteravond ineens twee uit en vraag me nog steeds af hoe ik die fout heb kunnen maken :+

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:36

Twee???????????
Hoe dan?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:40

Castilja schreef:
Niet een enorme biecht maar moet er toch aan denken na het lezen van het woord ‘tampon’; ik toverde er gisteravond ineens twee uit en vraag me nog steeds af hoe ik die fout heb kunnen maken :+

Howwww, hahaah. Gelukkig kwam de tweede er ook gewoon uit!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:45

Castilja schreef:

Hoe dan :') heb je er later nog eentje bij gepropt terwijl je vergeten was dat er nog een zat? Maar je voelt toch het touwtje? Of die ander naar boven schuiven? Of dat het wel erg vol en oncomfortabel wordt? Zoveel vragen!

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:46

Castilja schreef:

OMG, zoveel vragen... :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 10:48

Hahahahaha
Alle bovenstaande vragen schoten ook door mijn hoofd :')
Ik hou het maar op een kleine black-out waardoor ik gewoon NIET heb meegekregen dat er eerst een uit moest voordat een volgende plaats kon nemen *\%/*

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:10

Hoe dan? Hoeveel kinderen heb je gehad? :')
Ik krijg er met moeite 1 in en echt alleen als het perse moet want als het even kan wil ik helemaal geen tampons dragen en doe ik er alles aan om niet te hoeven zwemmen als ik ongesteld ben. Ik vind het zo naar zitten. En jij krijgt er 2 in zonder het te weten? :+
Inderdaad zoveel vragen nu die je hier niet kan stellen. :')

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:16

0 Kinderen gehad, staat ook niet op de planning! Ik hou het op talent. Ik ga mee doen aan Holland’s got talent :Y)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 11:17

_O-

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:34

Oh mijn god... MEER! _O-

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 11:37

Urbanus schreef:
[ Video ]

_O-

Noo :') :') _O- _O-

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 12:02

De biecht was eerder dat ik me zo ontzettend irriteerde aan zijn luide gesnurk dat ik mijn beslissing om vriendelijk te zijn het liefste direct teruggedraaid had :+

Seks was namelijk nooit de intentie om hem mee te vragen. Het geld was letterlijk omdat hij mee wilde betalen aan de behoorlijk dure kamer. Iets wat hij vanaf het begin af aan al aangeboden had toen hij de uitnodiging aannam.

Maar goed, als jullie het anders interpreteren is dat ook prima.