AmyJamess schreef:Als je er niet goed bij voelt, dan zou ik het zeker niet doen.
Je kunt een voorstel doen om op een bepaalde plek af te spreken, kijken wat hij dan zegt.
Dat is het hem dus. In mijn hoofd voel ik me er denk ik wel goed bij, maar ik weet ook van mezelf dat ik vrij naïef kan zijn dus twijfel ik of ik er goed aan doe. Aan de ene kant denk je dan. Als je nooit een keer een stap neemt uit je comfort beleef je ook niet veel. Dus zit echt een beetje in conflict met mezelf.

Ik klets prima een stuk weg, stel vragen en ben oprecht geïnteresseerd in anderen. Wel merkte ik dat ik voornamelijk vragen stelde en hij niet echt doorvroeg. Maar misschien niet te veel oordelen op een eerste date? Ik voel niet direct die chemie, wel op het laatst gezoend met hem. Maar dat was meer omdat ik ongemakkelijk was in het afscheid nemen. Ik dacht de hele weg al hoe nemen we afscheid? En van het één kwam het andere. Haha, lekker vaag! Daarna was ik wel snel weg, en daar had hij achteraf vraagtekens bij. Ik ben wel eerlijk geweest dat ik niet die direct vol verwachtingen zit qua relatie en wellicht eerst voor de gezelligheid. Dat is ook zijn intentie, maar ik hoef ook niet direct seks met hem. Naja, dat weet ik ook weer niet zo goed. Het is gewoon hoe ik overal in sta wat wazig voor mij.