Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:40

AmyJamess schreef:
Als je er niet goed bij voelt, dan zou ik het zeker niet doen.
Je kunt een voorstel doen om op een bepaalde plek af te spreken, kijken wat hij dan zegt.

Dat is het hem dus. In mijn hoofd voel ik me er denk ik wel goed bij, maar ik weet ook van mezelf dat ik vrij naïef kan zijn dus twijfel ik of ik er goed aan doe. Aan de ene kant denk je dan. Als je nooit een keer een stap neemt uit je comfort beleef je ook niet veel. Dus zit echt een beetje in conflict met mezelf.

N4N4

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:49

En evt een vriendin mee nemen ?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:51

Is vanavond niet mogelijk..

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:08

Wat voor plek zitten ze? Camping/bungalowpark/hotel? Als er genoeg andere mensen in de buurt zijn zou ik het doen. Als het een huisje alleen in the middle of nowhere is niet.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:11

Het is geen druk park. Vroeger was het altijd een park, maar nu is het eigenlijk meer een gewone straat met enkele huizen die alleen gebruikt worden als vakantie adres. Dus druk is het er niet.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:12

Jij bent de enige die dat kan beslissen. Hier kan je tig antwoorden krijgen, want iedereen is anders. Ik zou het niet doen, ook niet als je op een park oid zit want die mensen zitten er niet bij. Maar Mand dus bijvoorbeeld wel weer.

Je zal dus zelf keuze moeten maken

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:24

Stille meelezer maar ik persoonlijk zou het niet doen. En jij twijfelt zelf (anders had je de vraag niet gesteld). Bij twijfel niet doen.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:29

Ja precies. Ik heb persoonlijk als ik het zo inschat niet mijn twijfels bij deze jongen, maar gewoon het feit dat je daar dan zit met 3 jongens als meid alleen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:42

Ik zou het niet doen.. Je kent hem niet, je kent zijn vrienden niet en als er ook drank bij komt kijken weet je al helemaal niet wat er gaat gebeuren :n

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 20:50

Als je open staat voor een orgie, doen. Anders niet en ergens anders afspreken.

Kan het alsnog alleen bij kaarten blijven trouwens..

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 21:52

Ik zou het gewoon aankijken , je hebt gauw genoeg door of de sfeer omslaat.
Laat anders iemand weten dat je gaat en dan met regelmaat even een appje sturen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 21:56

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn dat je dat gauw genoeg doorhebt...

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:01

En waarom ook gelijk de gedachte dat die mannen verkeerde gedachtes zouden hebben ?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:22

Goh, omdat het gewoon regelmatig voorkomt? Ik had het ook niet verwacht en al zeker niet gauw genoeg door gehad. :+

Jammer voor degene die geen verkeerde bedoelingen hebben, maar zij hebben daar veel minder last van als de mensen die wel mannen treffen die dat wel hebben. Liever te voorzichtig.
Laatst bijgewerkt door MyWishMax op 17-08-23 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:27

Ik zou het ook niet doen

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 22:33

Marocje schreef:

Hihi, dit. :')

Ben benieuwd wat je hebt gedaan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 23:32

Oh en hij is van super enthousiast naar ik voel het niet meer gegaan. Daar heb ik een abonnement op. Next :+

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 23:32

Bambi1995 schreef:
Even een snelle vraag. Ik heb dinsdag een jongen op tinder ontmoet in het dorp terwijl hij op vakantie hier is. Was echt heel gezellig en het klikte best wel. Nou is hij met 2 vrienden hier op vakantie en die heb ik die avond dus ook gezien. Nou vraagt ie of ik het leuk vind om te gaan kaarten bij hem in het huisje. Die vrienden zijn er dus ook. Ik twijfel heel erg of dit verstandig is qua veiligheid. Wat denken jullie?

Als jij hem leuk vindt en hij jou waarom zou je dan iets gaan doen waar 2 stoorzenders bij zitten? Tenzij je idd de eerder genoemde orgie een aantrekkelijk alternatief vindt. Dat kan natuurlijk.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 23:33

janderegelaa schreef:
Bambi1995 schreef:
Even een snelle vraag. Ik heb dinsdag een jongen op tinder ontmoet in het dorp terwijl hij op vakantie hier is. Was echt heel gezellig en het klikte best wel. Nou is hij met 2 vrienden hier op vakantie en die heb ik die avond dus ook gezien. Nou vraagt ie of ik het leuk vind om te gaan kaarten bij hem in het huisje. Die vrienden zijn er dus ook. Ik twijfel heel erg of dit verstandig is qua veiligheid. Wat denken jullie?

Als jij hem leuk vindt en hij jou waarom zou je dan iets gaan doen waar 2 stoorzenders bij zitten? Tenzij je idd de eerder genoemde orgie een aantrekkelijk alternatief vindt. Dat kan natuurlijk.

:') :') :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 06:59

Op vakantie.. zit daar sowieso een toekomst in? Of wil je een leuke avond? En waarom heb je dan daar nog 2 vrienden bij nodig?

Zonnetje, ah ja, zo 1.. jammer is dat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 07:15

3 jongens die op vakantie zijn en dan een meisje uitnodigen? Om te kaarten?
Ja het kan, maar het kan ook zomaar heel anders uitpakken. Ik ga mee met mijn voorgangers. Als je daarvoor in bent prima. Wil je echt alleen koffie drinken en kaarten, dan zou ik een andere keer afspreken met hem alleen overdag.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 08:57

charootje schreef:
En waarom ook gelijk de gedachte dat die mannen verkeerde gedachtes zouden hebben ?

Better safe than sorry?
Je bent gewoon heel kwetsbaar als meid alleen bij 3 jongens, zeker als je ze niet kent.
En ja, het kan overal gebeuren... Blablabla

Ze vraagt het niet voor niks, waarschijnlijk zegt een stemmetje al wel dat er risico's aan zitten.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 10:31

Tijdje niet geswiped, maar gisteravond toch een leuke onverwachte match! Klikt erg goed veel dingen die we gemeen hebben. Hoop eigenlijk dit weekend al 1e date met hem te kunnen hebben.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 11:02

assie schreef:
Marocje schreef:

Hihi, dit. :')

Ben benieuwd wat je hebt gedaan.

Ik heb het niet gedaan. Heb gezegd dat als hij het toch nog leuk vond om ook het dorp in te gaan dat ik dat erg leuk en gezellig zou vinden en dat het anders ook goed was. Nu afwachten of er nog een vervolg komt vandaag

Herfstblad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-23 18:27

Oh, nog helemaal geen verslag geschreven van mijn date gisteren! Ik was echt pokke zenuwachtig! Maar achteraf viel het heel erg mee! :o Ik klets prima een stuk weg, stel vragen en ben oprecht geïnteresseerd in anderen. Wel merkte ik dat ik voornamelijk vragen stelde en hij niet echt doorvroeg. Maar misschien niet te veel oordelen op een eerste date? Ik voel niet direct die chemie, wel op het laatst gezoend met hem. Maar dat was meer omdat ik ongemakkelijk was in het afscheid nemen. Ik dacht de hele weg al hoe nemen we afscheid? En van het één kwam het andere. Haha, lekker vaag! Daarna was ik wel snel weg, en daar had hij achteraf vraagtekens bij. Ik ben wel eerlijk geweest dat ik niet die direct vol verwachtingen zit qua relatie en wellicht eerst voor de gezelligheid. Dat is ook zijn intentie, maar ik hoef ook niet direct seks met hem. Naja, dat weet ik ook weer niet zo goed. Het is gewoon hoe ik overal in sta wat wazig voor mij.

Gisteren kreeg ik een baby in mijn handen gedrukt. Ik was zo onder de indruk, er kwamen zoveel gevoelens los. Ik werd bijna emotioneel. En nu weet ik dit is wat ik wil en dat gevoel kwam niet eens in de buurt van Tinder dates of andere mannen.