Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:25

hagelslag schreef:
GUSTIxBILL schreef:
Voor het eerst in mijn 7 jaar rijden met de vrachtwagen gezegd “ik vertrek niet”
Gisteren mijn trekker overleden, vandaag de trekker waar ik mee moest vertrekken niet in orde.
Nu een volledig nieuwe combinatie van nog geen half jaar oud. En zit te janken omdat het allemaal niet lukt. Op deze manier ga ik schade rijden. En dat is ook niet de bedoeling.

Maar voel me zo, zo zo poedersuiker dat ik de dispatch en planning met deze oliebol opzadel.

Aahh voet bij stuk houden
Als wij vrouwen zeggen, ik ga schade rijden als ik door rijd...
Dan is het vaak ook zo

Als ik denk dat iets niet lukt, dan hou ik ook voet bij stuk.
Collega dacht och, wat is t een zeur en ging met mijn vrachtauto wel daarheen waar ik zei nee dat doe ik niet en heeft dikke schade gereden

Het zijn klanten waar ik al vaker ben geweest (schadevrij) maar die enorm smal zijn. Waarbij 1 stuurfout betekent een hele muur of silo mee te hebben.
Maar in de staat waar ik in was, wist ik gewoon dat ik dit vandaag niet schadevrij zou klaarkrijgen.
Kreeg de trekker niet eens onder de oplegger of er terug onderuit…

Ben nu thuis, wachten op telefoon van de leidinggevende om langs te komen en te bespreken hoe dit opgelost kan worden.
Is al weken aan de hand. En twee trekkers op 2 dagen overleden was/is toch echt de druppel.
Dispatch heeft zelfs autosleutel afgenomen tot ik terug gekalmeerd was om naar huis te rijden.

Schaam me nu vooral dat ik me zo heb laten kennen. Maar het was echt even genoeg

TheNovelist

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:57

Al een paar dagen een aft naast mijn lippiercing. Lip was ook dik en ik kon er steeds tegen aan met mijn tand dus au :') helpt ook niet met helen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:17

xPabloBokt schreef:
"Koortsneus"in mijn rechter neusgat. Vreselijk irritant en zo enorm lelijk.

Sta met giga koppijn op het perron ook. Zo geen zin in vandaag. Veel te lange dag en het is poedersuiker

Cinuforce voor droog slijmvlies en korstjes van A. Vogel.

Bijholten die weer flink ontstoken zijn.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:26

Aan het verschrikkelijke niet inspirerende weer |o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:27

Oh dan ga ik ook eens kijken naar die crème van a vogel ben inmiddels aardig zat van die droge korstjes in mijn neus.

--

Een snurkende hond op bed :') Maar het is wel lekker warm onder de deken

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:29

Ik gebruik het om bloedneus te voorkomen. Met dat daar niet het verslavende stofje in zit. Huisarts heeft het nagekeken.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:30

chanicha schreef:
Aan het verschrikkelijke niet inspirerende weer |o

Nou inderdaad! Het zou toch pas vanaf morgen gaan stormen >;)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:32

Dat ik lui ben vandaag, niet vooruit te branden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:41

Nou na al het gezeik van de afgelopen weken net bijna aangereden met mijn pup. Auto reed achteruit de parkeerplaats af zonder dat die miep uit dr doppen keek. Al vaker gemerkt, hier is op de weg lopen veiliger omdat je dan de auto's ziet aankomen en aan de kant kunt. Vanwege de regen liep ik nu op de stoep want dan hoor ik auto's van achteren niet aankomen.
Vent op straat vond het ook nog nodig om te roepen dat dit niet gebeurt als ik mijn hond goed vasthoud. Wist niet dat dat auto's op afstand houdt en ook geen idee hoe je met een riem korter dan 90 cm zou moeten lopen (we waren daarmee aan het oefenen). Gestoorde vent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 10:56

Super slecht geslapen doordat er ineens een keiharde knal was hier vlakbij, ik dacht dat er geschoten was ofzo was gelijk klaarwakker en echt een half uur later nog een keer. Ben niet snel meer angstig maar voelde me echt helemaal naar.. Uiteindelijk een uur later ofzo gelukkig in slaap gevallen en nu net wakker met vette koppijn :\

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 11:12

Aan deze rot docent -:(-

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 11:13

fotolijstje schreef:
Ik klink echt dramatisch maar ik voel me zo alleen nu -O-
Degene waar ik nog contact mee had zeggen ook niks meer of ze negeren me gewoon.
Ik heb er echt moeite mee dat ik geen vrienden heb, niemand waar ik gewoon tegen kan praten :

culaccino schreef:
:(:) Negeren ze je alleen in die groepsapp of ook 1 op 1? Wat rot zeg, zulke mensen zijn je vriendschap niet waard, hoor. Heb je tijd om bijv. een nieuwe hobby/sport op te pakken? Misschien ontmoet je daar wat leuke mensen :(:)

Ik zit niet in een groepsapp :'), het was 1 op 1 en van iemand waarvan ik het niet verwachtte. We hebben al nauwelijks contact en ik vroeg alleen hoe het ging.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 11:58

Eigenlijk te ziek/misselijk om te werken, maar geen vervanging... Toch gegaan en na 2 uurtjes door directe collega naar huis gestuurd nadat ik voor de 2e x boven de pot hing.... Ik kan zo niet voor mezelf opkomen.... Ik weet dat personeelstekort niet mijn probleem is, maar het zit zo niet in me om thuis te blijven... Maar ik mag en moet egoïstisch zijn, en gewoon naar mijn lichaam luisteren.....

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:01

Misschien is de huisarts een optie iirrssjjee?
Toch niet fijn om je constant zo te voelen :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:06

iirrssjjee schreef:
Eigenlijk te ziek/misselijk om te werken, maar geen vervanging... Toch gegaan en na 2 uurtjes door directe collega naar huis gestuurd nadat ik voor de 2e x boven de pot hing.... Ik kan zo niet voor mezelf opkomen.... Ik weet dat personeelstekort niet mijn probleem is, maar het zit zo niet in me om thuis te blijven... Maar ik mag en moet egoïstisch zijn, en gewoon naar mijn lichaam luisteren.....

Zou toch maar naar je lichaam luisteren.

Ik zit nu met de chronische problemen door altijd door te blijven gaan zonder aan mezelf te denken. En kan je zeggen dat is ook geen pretje. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:09

Dat het concert waar ik me al een half jaar op verheugd heb nu eindelijk wel door gaat maar ik niemand heb om mee heen te gaan. Het is mijn eerste concert ooit en met mijn angst geschiedenis ben ik bang dat ik volledig ga vastlopen op het moment dat het zo ver is en ineens toch niet meer durf/ga en daar dan vet spijt van krijg..
(Voor de duidelijkheid ik zou eerst met m'n moeder maar daar heb ik inmiddels geen contact meer mee, toen met een kennis/vriendin die last minute ging afzeggen met allemaal banketstaaf smoesjes en die toen er een nieuwe datum was ineens echt niet meer wou, toen (november) bood m'n vader aan om mee te gaan omdat hij het ook wel leuke muziek vind maar hij belde net met de vraag of ik iemand had gevonden om mee te gaan dus ik zei nee, of jij moet nog mee willen, waarop hij aangaf er over nagedacht te hebben en dat niet ziet zitten omdat hij de muziek toch niet leuk vind.)
Ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen het komt neer op of alleen gaan of niet, maar ik wil het eigenlijk echt niet missen. Ben bang dat ik ga hyperventileren ofzo en dat er niemand is die me even op kan vangen als het even niet lekker gaat..
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 16-02-22 12:52, in het totaal 2 keer bewerkt

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:10

Ik moet nu in kalkoenharten gaan snijden %) :r

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:14

Waarom niet met je vader Annet Dottie ?Hij bied het toch aan en nu mis jij misschien ook het concert omdat je niet goed durf.Ik zou gewoon met hem gaan.

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:26

Is er niemand van Bokt die met je mee kan gaan Annet? Weet niet wat voor concert het is?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:27

Annet_Dottie schreef:
Dat het concert waar ik me al een half jaar op verheugd heb nu eindelijk wel door gaat maar ik niemand heb om mee heen te gaan. Het is mijn eerste concert ooit en met mijn angst geschiedenis ben ik bang dat ik volledig ga vastlopen op het moment dat het zo ver is en ineens toch niet meer durf/ga en daar dan vet spijt van krijg..
(Voor de duidelijkheid ik zou eerst met m'n moeder maar daar heb ik inmiddels geen contact meer mee, toen met een kennis/vriendin die last minute ging afzeggen met allemaal banketstaaf smoesjes en die toen er een nieuwe datum was ineens echt niet meer wou, toen bood m'n vader aan om mee te gaan omdat hij het ook wel leuke muziek vind maar hem sprak ik net en hij had er over nagedacht en vind de muziek toch niet zo en zou dan puur voor mij mee gaan waardoor ik heb gezegd dat hij dat niet hoeft te doen).
Ik weet niet zo goed wat ik nou moet doen het komt neer op of alleen gaan of niet, maar ik wil het eigenlijk echt niet missen. Ben bang dat ik ga hyperventileren ofzo en dat er niemand is die me even op kan vangen als het even niet lekker gaat..

Dat is toch heel lief dat hij er voor jou wil zijn? Ik zou zijn aanbod lekker aannemen, kun je die ervaring veilig opdoen. En qua muziek, mijn vrienden hebben ook niet altijd dezelfde smaak als ik. Maar, vooral op een festival, ga ik mooi met ze mee, alleen al voor de gezelligheid!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:28

Lekker met je vader gaan hoor en zelf genieten van dat concert <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:29

PineApple schreef:
Is er niemand van Bokt die met je mee kan gaan Annet? Weet niet wat voor concert het is?

Ja daar zat ik ook aan te denken, misschien hou je daar ook een leuke vriendschap aan over met wie je vaker van dit soort dingen samen zou kunnen doen, je weet maar nooit!

Enne... Sowieso gaan hoor, super leuk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 12:50

Britta31 schreef:
Waarom niet met je vader Annet Dottie ?Hij bied het toch aan en nu mis jij misschien ook het concert omdat je niet goed durf.Ik zou gewoon met hem gaan.

Ik heb mijn vader dus net gesproken maar die wil niet mee omdat hij er niks mee heeft :) ik had hem gevraagd hoor maar hij had er over nagedacht en ziet het toch niet zo zitten..

PineApple schreef:

Geen idee, het is volgende week al dus vrij kort dag allemaal. Suzan en Freek.

Rytir schreef:
Dat is toch heel lief dat hij er voor jou wil zijn? Ik zou zijn aanbod lekker aannemen, kun je die ervaring veilig opdoen. En qua muziek, mijn vrienden hebben ook niet altijd dezelfde smaak als ik. Maar, vooral op een festival, ga ik mooi met ze mee, alleen al voor de gezelligheid!

Ik heb het verkeerd getypt zie ik. Ik heb hem gevraagd of hij mee wou hoor maar hij wil niet mee, de vorige keer had hij dat aangeboden en nu vroeg ik hem dus omdat hij vroeg heb je iemand om mee te gaan? En ik zei nee, of jij moet nog mee willen waarop hij dus zei nou ik heb er nog wel even over gedacht maar ik zie dat niet zitten en dat als hij het gedaan zou hebben dat voor mij was, maar ik ga niet tegen iemand die niet mee wil omdat hij/zij niks met de muziek heeft zeggen oh doe het dan voor mij. Zo ben ik niet, dan ga ik liever inderdaad alleen. Maar de onzekerheid neemt even over..

Ineke2 schreef:

Mijn vader wil niet mee, hij houd niet van hun muziek heeft er niks mee. Ik heb het een beetje onduidelijk getypt zie ik nu :x

Telpeva schreef:
Ja daar zat ik ook aan te denken, misschien hou je daar ook een leuke vriendschap aan over met wie je vaker van dit soort dingen samen zou kunnen doen, je weet maar nooit!

Zou leuk zijn hoor maar het is super kort dag het is volgende week al...

Edit ; maar goed mocht iemand mee willen of m'n extra kaartje willen overnemen desnoods het is volgende week zondag in Groningen (Oosterpoort) om 20:00u.

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:07

Stomme fietser die in het donker en regen zonder verlichting fietst (en dan ook nog volledig donkere kleding dragen). Vervolgens geen voorrang verlenen waar ze het horen te doen en dus echt bijna op je motorkap van je auto liggen. Ik had toch echt even een hartverzakking

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 13:19

Annet_Dottie schreef:
Britta31 schreef:

Ik heb mijn vader dus net gesproken maar die wil niet mee omdat hij er niks mee heeft :) ik had hem gevraagd hoor maar hij had er over nagedacht en ziet het toch niet zo zitten..

PineApple schreef:

Geen idee, het is volgende week al dus vrij kort dag allemaal. Suzan en Freek.

Rytir schreef:

Ik heb het verkeerd getypt zie ik. Ik heb hem gevraagd of hij mee wou hoor maar hij wil niet mee, de vorige keer had hij dat aangeboden en nu vroeg ik hem dus omdat hij vroeg heb je iemand om mee te gaan? En ik zei nee, of jij moet nog mee willen waarop hij dus zei nou ik heb er nog wel even over gedacht maar ik zie dat niet zitten en dat als hij het gedaan zou hebben dat voor mij was, maar ik ga niet tegen iemand die niet mee wil omdat hij/zij niks met de muziek heeft zeggen oh doe het dan voor mij. Zo ben ik niet, dan ga ik liever inderdaad alleen. Maar de onzekerheid neemt even over..

Ineke2 schreef:

Mijn vader wil niet mee, hij houd niet van hun muziek heeft er niks mee. Ik heb het een beetje onduidelijk getypt zie ik nu :x

Telpeva schreef:

Zou leuk zijn hoor maar het is super kort dag het is volgende week al...

Edit ; maar goed mocht iemand mee willen of m'n extra kaartje willen overnemen desnoods het is volgende week zondag in Groningen (Oosterpoort) om 20:00u.

Het is dat ik aan het revalideren ben... En dus niet veel mag

Anders was ik wel mee gegaan

Dus hop, doe een oproep op bokt *\o/*