Meliaforever schreef:Waar je fijne zachte katoenen dekbedovertrekken kan vinden
Ik ga daarvoor gewoon naar de Action. Zijn heerlijk zacht en koel. 100% katoen en ik geloof dat ze ook percale katoen hebben.
Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Picopico schreef:Oké, beetje rare vraag misschien![]()
Nav de aardbeving in Turkije vraag ik me af wat er gebeurt als je tijdens een aardbeving opstijgt/landt met een vliegtuig?
Fearn schreef:Herkent iemand dit?
Toen ik op reis was (zo'n 2 maanden geleden) heb ik een flinke voedselvergiftiging gehad. Het laatste wat ik at voordat ik ziek werd was een noedelsoep (het is niet zeker of dat ook de oorzaak was van de voedselvergiftiging, ik had die dag namelijk meerdere dingen gegeten).
Maar ik kan na die tijd geen soep meer eten zonder misselijk te worden.. ik heb het wel geprobeerd, maar na een halve kom krijg ik weer het gevoel dat ik moet overgeven en krijg ik het niet meer weg. Eigenlijk heb ik nu ook helemaal geen trek meer in (noedel)soep maar ook niet in Aziatische gerechten die er qua smaak wat op lijken..
Kan het zijn dat je maag/je reuk dit herkent, en weigert of zo? Ook al is het lang geleden?
Suzanne F. schreef:Fearn schreef:Herkent iemand dit?
Toen ik op reis was (zo'n 2 maanden geleden) heb ik een flinke voedselvergiftiging gehad. Het laatste wat ik at voordat ik ziek werd was een noedelsoep (het is niet zeker of dat ook de oorzaak was van de voedselvergiftiging, ik had die dag namelijk meerdere dingen gegeten).
Maar ik kan na die tijd geen soep meer eten zonder misselijk te worden.. ik heb het wel geprobeerd, maar na een halve kom krijg ik weer het gevoel dat ik moet overgeven en krijg ik het niet meer weg. Eigenlijk heb ik nu ook helemaal geen trek meer in (noedel)soep maar ook niet in Aziatische gerechten die er qua smaak wat op lijken..
Kan het zijn dat je maag/je reuk dit herkent, en weigert of zo? Ook al is het lang geleden?
Oh jazeker. Maar dat is niet je maag maar je hersenen. Ik ben maanden geleden heel ziek geworden na een smoothie (kwam niet door de smoothie, maar ik heb hem die nacht toch nog meerdere keren geproefd) en sindsdien hoef ik dus echt geen smoothie meer. Dat heb ik ook met pizza. Vroeger een keer heel ziek geworden na pizza en ik heb het nooit meer gegeten. Ik hoef het echt niet meer.
kosseh schreef:Kan zeker!
Ik heb het met kinderchocolade reepjes. Na het eten een keer zo ziek geworden, dat alleen de lucht nu al genoeg is om misselijk te worden.
Soms.denk ik, had ik het maar met alle soorten snoep..
Ik heb ook een vraag.
Gister m'n aagemeten zooltjes opgehaald bij de podoloog, voor in m'n sportschoenen. Zooltjes passsen er in, m'n voet past er alleen niet bij... dus niet kunnen testen in m'n sportschoenen.
Is het normaal dat die rotdingen al pijn doen bij het aandoen van schoenen (m'n wandelschoenen waar ik er wel mee in pas) en er dus alleen mee zit?
Volgens de vrouw bij wie ik ze ophaalde moest ik er aan wennen, maar als het al pijn bij zitten doet is er toch niet aan te wennen.
Nu heb ik er ook een paar meter op gelopen, wat afschuwelijk. Ik voel het 3 uur later nog aan m'n voeten..