Hier geen problemen met Mondial. Nouja behalve dan dat ik die afhaalcodes super irritant vind

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoT schreef:Begin november een kersttrui gekocht. Ding moet uit Frankrijk komen (jaaaaaa, ik weet het, Frankrijk), via MR, maar inmiddels ligt ie al sinds de 14e bij een verzamelcentrum in Parijs. De levertijd is inmiddels aangepast naar 22 november tot 6 december, dus ik heb nog goede hoop dat ik die trui deze kerst nog aan kan trekken
Wildgirl schreef:Zijn bij jullie de Fransen ook zo onderhandel fanatiek? Man, gewoon de helft bieden op een nieuwe jas die ik er al spotgoedkoop op heb staan en ook niet willen opschuiven. Vermoeiend!
Wildgirl schreef:Wildgirl schreef:Zijn bij jullie de Fransen ook zo onderhandel fanatiek? Man, gewoon de helft bieden op een nieuwe jas die ik er al spotgoedkoop op heb staan en ook niet willen opschuiven. Vermoeiend!
Nou... uiteindelijk heeft de dame toch de jas gekocht en jawel, er zit een inimini vlekje(door mij niet gezien) aan de binnenkant onderzijde van de voering dus of ik even de helft terug wil betalen.
Wat een gezeik met die Fransen. Kun je die optie ook uitzetten? Dus dat je niet aan Fransen verkoopt?
MyWishMax schreef:Heel zuur idd!
Hier echt enorm snel pakket geleverd. Alleen bij een verkeerd pakketpunt, bijna een half uur verderop. Daar kan ik eigenlijk maar slecht komenOok wel heel irritant, ik kies niet voor niks punt hier op het dorp en er zijn op route van dorp naar punt waar die nu ligt nog 3 punten.