Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roodvos schreef:Knert schreef:Die 1 april ‘grap’ van bokt.
Sorry. Maar niet grappig.
Is het morgen weer weg?
Helemaal rechts onderaan, bij Help enz, staat ook Omdraaien. Dan staat het weer gewoon.
Marcella schreef:Moestuin schreef:Dat ik blijkbaar zou discrimineren omdat ik een poetsvrouw wil die niet rookt. En uiteraard is het dikke vette onzin dat je het ruikt als een roker 4 uur in jou huis is bezig geweest...
Ik ruik het vaak al als iemand rook maak niet uit of het veel of weinig is.
Moestuin schreef:Dat ik blijkbaar zou discrimineren omdat ik een poetsvrouw wil die niet rookt. En uiteraard is het dikke vette onzin dat je het ruikt als een roker 4 uur in jou huis is bezig geweest...
maralyn schreef:Ik heb me niet aan de politiek geërgerd vandaag, vond het vermakelijker dan GTST.
Wat ik wel heel lastig vond was de kou.
Mijn handen willen dan direct niet meer mee werken. Dus kleine dingen oppakken, dunne dingen, papier of muntgeld is een enorme uitdaging.![]()
Vandaag hield zelfs m'n hand er mee op, dat een klant zijn zakje met groente zaadjes voor mij omhoog hield zodat ik kon scannen. Kon wel huilen.
Mkango schreef:Nou ja, het gaat hier wel om bepaalde principes die belangrijk zijn voor het functioneren van de democratie en het democratisch bestel, namelijk het formatieproces en of het huidige systeem wel de juiste is. Kamerdebatten hebben nu ook eenmaal een vaste vorm om alles in goede banen te kunnen leiden én om te zorgen voor transparantie en het feit dat iedere fractie, hoe klein of groot ook, gehoord kan worden. Mijns inziens hadden ze wel minder tijd kunnen besteden aan urenlang dezelfde vragen aan Rutte stellen en sneller over kunnen gaan op het bevragen van Jorritsma en Ollongren, maar dat ze na Ruttes antwoord op de vraag van Baudet dat hij zijn informatie al had voordat de rest van het parlement dat had gekregen, daar opheldering over wilden en ook wilden weten wie hem die informatie had gegeven, vind ik niet meer dan terecht.
Enerzijds, ja, duurt lang, anderzijds: wees blij dat onze democratie goed genoeg functioneert dat dit soort debatten gevoerd worden. Je hoeft niet ver over de grens te kijken om al voorbeelden te vinden van landen waar het allemaal helemaal niet zo zuiver is, maar waar het parlement de facto ook niets kan doen. (Zei iemand Boris Johnson?)
Mkango schreef:Nou ja, het gaat hier wel om bepaalde principes die belangrijk zijn voor het functioneren van de democratie en het democratisch bestel, namelijk het formatieproces en of het huidige systeem wel de juiste is. Kamerdebatten hebben nu ook eenmaal een vaste vorm om alles in goede banen te kunnen leiden én om te zorgen voor transparantie en het feit dat iedere fractie, hoe klein of groot ook, gehoord kan worden. Mijns inziens hadden ze wel minder tijd kunnen besteden aan urenlang dezelfde vragen aan Rutte stellen en sneller over kunnen gaan op het bevragen van Jorritsma en Ollongren, maar dat ze na Ruttes antwoord op de vraag van Baudet dat hij zijn informatie al had voordat de rest van het parlement dat had gekregen, daar opheldering over wilden en ook wilden weten wie hem die informatie had gegeven, vind ik niet meer dan terecht.
Enerzijds, ja, duurt lang, anderzijds: wees blij dat onze democratie goed genoeg functioneert dat dit soort debatten gevoerd worden. Je hoeft niet ver over de grens te kijken om al voorbeelden te vinden van landen waar het allemaal helemaal niet zo zuiver is, maar waar het parlement de facto ook niets kan doen. (Zei iemand Boris Johnson?)
Niobe schreef:Maar waarom moet Rutte dan iemand erbij gaan naaien, laat die persoon er lekker zelf voor uit komen...
Wat een gezeik. De hele wereld ligt stil en het gaat al de hele dag over niks anders dan die 3 woorden op een notitieblok, houd toch op.
Nee, politiek is ook niks voor mij
Niobe schreef:Mkango schreef:Ik wilde Chocolate Fudge Brownie ijs, zodat ik zo met een bak ijs Beau kan gaan zitten kijken, maar dat hadden ze niet.
Jaaaaaa die is lekkerst!!
Hier wordt het bijna niet verkocht, alleen bij de domino’s 8km verderop, maar dan voel ik me ook verplicht om pizza te halen
marleen_88 schreef:Als antwoord daarop heb ik één woord: toeslagenaffaire.Niobe schreef:Maar waarom moet Rutte dan iemand erbij gaan naaien, laat die persoon er lekker zelf voor uit komen...
Wat een gezeik. De hele wereld ligt stil en het gaat al de hele dag over niks anders dan die 3 woorden op een notitieblok, houd toch op.
Nee, politiek is ook niks voor mij
Zo sta ik er ook in. Wat een zeikerds in de regering hier.
Mijn ergernis vandaag: koppijn door vele computeren.
Niobe schreef:Bij de Dirk hebben ze hem, maar ik stond al in de Jumbo.Mkango schreef:Ik wilde Chocolate Fudge Brownie ijs, zodat ik zo met een bak ijs Beau kan gaan zitten kijken, maar dat hadden ze niet.
Jaaaaaa die is lekkerst!!
Hier wordt het bijna niet verkocht, alleen bij de domino’s 8km verderop, maar dan voel ik me ook verplicht om pizza te halen