Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoeska27

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 17:29

Ik kreeg alleen een popup en die kon ik gewoon wegklikken. Verder niets geks gezien.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 17:30

Roodvos schreef:
Knert schreef:
Die 1 april ‘grap’ van bokt.

Sorry. Maar niet grappig.

Is het morgen weer weg?

Helemaal rechts onderaan, bij Help enz, staat ook Omdraaien. Dan staat het weer gewoon.

En als je 2x erop klikt, krijg je de pop-up nog een keer. Als je 'm dan wegklikt, gebeurd het ook niet meer.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 18:35

Dat ik nu als pispaal word gebruikt door een collega terwijl ik letterlijk er niks mee te maken heb. Ik zit op AT basis 3 uur op werk door zenuwpijn in mijn gezicht en zit aan de medicatie die nog aan het opbouwen is. Ik doe normaal alle ritjes maar hoefde nu alleen 1 ritje te doen omdat er niks anders was, dus ik ga ergens anders heen in overleg met leidinggevende tot ik dat ene ritje moet doen en nu bleek achteraf dat er nog een ritje was maar dat is mij nooit verteld en word ik van alle kanten belaagd dat ik niet collegiaal ben en noem maar op. Terwijl ik dus niet eens ter plaatsen was en op de hoogte was van het ritje...

En mijn auto lekt heftig koelvloeistof, net onder mijn auto een plas gezien... en ik moet dat echt oplossen... terwijl ik al met geld zit...

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 19:00

Marcella schreef:
Moestuin schreef:
Dat ik blijkbaar zou discrimineren omdat ik een poetsvrouw wil die niet rookt. En uiteraard is het dikke vette onzin dat je het ruikt als een roker 4 uur in jou huis is bezig geweest... :')

Ik ruik het vaak al als iemand rook maak niet uit of het veel of weinig is.

Mijn poetsvrouw rookt ook, altijd buiten bij ons, is ook 3 a 4 uur in mijn huis en dat ruik ik echt niet hoor.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 19:11

De een is er gevoeliger voor dan de ander

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 19:24

Ik ben er heel makkelijk in, jouw huis - jouw regels. Vind ik niks discriminerends aan.

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 19:30

MarcoBorsato schreef:
Ik ben er heel makkelijk in, jouw huis - jouw regels. Vind ik niks discriminerends aan.

Dit dus. :j

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 19:46

Ik heb me niet aan de politiek geërgerd vandaag, vond het vermakelijker dan GTST.

Wat ik wel heel lastig vond was de kou.
Mijn handen willen dan direct niet meer mee werken. Dus kleine dingen oppakken, dunne dingen, papier of muntgeld is een enorme uitdaging. :')

Vandaag hield zelfs m'n hand er mee op, dat een klant zijn zakje met groente zaadjes voor mij omhoog hield zodat ik kon scannen. Kon wel huilen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:06

maralyn schreef:
Ik heb me niet aan de politiek geërgerd vandaag, vond het vermakelijker dan GTST.

:') :') _/-\o_ _O-

Ik heb de afgelopen week te veel gedaan vergeleken met het afgelopen jaar, dus m’n lijf trekt de stekker er uit. Ik ben moe.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:38

Moestuin schreef:
Dat ik blijkbaar zou discrimineren omdat ik een poetsvrouw wil die niet rookt. En uiteraard is het dikke vette onzin dat je het ruikt als een roker 4 uur in jou huis is bezig geweest... :')

Ik wil niet eens dat er onder de overkapping gerookt wordt, laat staan in huis :'). En ja, je ruikt het absoluut wanneer er een roker in huis is/is geweest. Dus ik snap je helemaal.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:42

maralyn schreef:

Wat ik wel heel lastig vond was de kou.
Mijn handen willen dan direct niet meer mee werken. Dus kleine dingen oppakken, dunne dingen, papier of muntgeld is een enorme uitdaging. :')

Vandaag hield zelfs m'n hand er mee op, dat een klant zijn zakje met groente zaadjes voor mij omhoog hield zodat ik kon scannen. Kon wel huilen.

Wij zitten het ook te kijken/te wachten. Maar ik vind het allemaal wel een beetje... hoe moet ik het zeggen... een karikatuur van zichzelf? Bizar dit. Om een zinnetje al de hele dag aan het bakkelijen, dit is gezegd, dat is de consequentie, waarom moet daar zo lang over gepraat worden ;(. Ik ben niet geschikt voor de politiek blijkt wel.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:44

Ik snap jou helemaal san87.
Het is net een keutel, die er maar niet uit wilt. Ze blijven drukken, en er komt toch niks.

Mijn conclusie: ik vind politiek een beetje poep. Soms zelfs diarree, een beetje smerig.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:50

maralyn schreef:
Mijn conclusie: ik vind politiek een beetje poep. Soms zelfs diarree, een beetje smerig.

:') _/-\o_ Deze is geniaal. Worden deze quotes ergens verzameld, want dan wil ik hem aanmelden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:53

Nou ja, het gaat hier wel om bepaalde principes die belangrijk zijn voor het functioneren van de democratie en het democratisch bestel, namelijk het formatieproces en of het huidige systeem wel de juiste is. Kamerdebatten hebben nu ook eenmaal een vaste vorm om alles in goede banen te kunnen leiden én om te zorgen voor transparantie en het feit dat iedere fractie, hoe klein of groot ook, gehoord kan worden. Mijns inziens hadden ze wel minder tijd kunnen besteden aan urenlang dezelfde vragen aan Rutte stellen en sneller over kunnen gaan op het bevragen van Jorritsma en Ollongren, maar dat ze na Ruttes antwoord op de vraag van Baudet dat hij zijn informatie al had voordat de rest van het parlement dat had gekregen, daar opheldering over wilden en ook wilden weten wie hem die informatie had gegeven, vind ik niet meer dan terecht.

Enerzijds, ja, duurt lang, anderzijds: wees blij dat onze democratie goed genoeg functioneert dat dit soort debatten gevoerd worden. Je hoeft niet ver over de grens te kijken om al voorbeelden te vinden van landen waar het allemaal helemaal niet zo zuiver is, maar waar het parlement de facto ook niets kan doen. (Zei iemand Boris Johnson?)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:55

Ik wou die politieke soap gaan terugkijken, was nieuwsgierig of er al conclusies uit waren gekomen maar ik kan het journaal niet eens terugkijken :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 20:56

Mkango schreef:
Nou ja, het gaat hier wel om bepaalde principes die belangrijk zijn voor het functioneren van de democratie en het democratisch bestel, namelijk het formatieproces en of het huidige systeem wel de juiste is. Kamerdebatten hebben nu ook eenmaal een vaste vorm om alles in goede banen te kunnen leiden én om te zorgen voor transparantie en het feit dat iedere fractie, hoe klein of groot ook, gehoord kan worden. Mijns inziens hadden ze wel minder tijd kunnen besteden aan urenlang dezelfde vragen aan Rutte stellen en sneller over kunnen gaan op het bevragen van Jorritsma en Ollongren, maar dat ze na Ruttes antwoord op de vraag van Baudet dat hij zijn informatie al had voordat de rest van het parlement dat had gekregen, daar opheldering over wilden en ook wilden weten wie hem die informatie had gegeven, vind ik niet meer dan terecht.

Enerzijds, ja, duurt lang, anderzijds: wees blij dat onze democratie goed genoeg functioneert dat dit soort debatten gevoerd worden. Je hoeft niet ver over de grens te kijken om al voorbeelden te vinden van landen waar het allemaal helemaal niet zo zuiver is, maar waar het parlement de facto ook niets kan doen. (Zei iemand Boris Johnson?)

Is het ook. Maar het duurt zooooo smerig lang.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:08

Mkango schreef:

Ooh mee eens hoor.

Maar vond het wel net echt n vast zittende keutel. Moet veel glijmiddel bij komen dat het eruit komt.

(Maar neem alsjeblieft mijn mening met een korrel zout. :') ik probeer overal n beetje humor in te zien!)

Edit.

Onze teef is loops. Eerste loopsheid, puber, arm kind.
Overal drupdrup.
Maar dat ze voor de kater gaat staan.... -O- dusssss

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:22

Maar waarom moet Rutte dan iemand erbij gaan naaien, laat die persoon er lekker zelf voor uit komen...
Wat een gezeik. De hele wereld ligt stil en het gaat al de hele dag over niks anders dan die 3 woorden op een notitieblok, houd toch op.

Nee, politiek is ook niks voor mij :')

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:26

Zucht sommige mensen, gedonder sinds een paar weken, was neutraal maar zij betrekken mij er achter mn rug om erin, doen in mn gezicht wel aardig en nu verwachten dat er iets blijft liggen wat ons geld heeft gekost, uhm nee dat gaat mee hebben wij voor betaald, en er ligt nog meer want we hebben alleen eraf gehaald wat nodig is. En onze schuld is t niet dat alles nu via de boer gaat dus gaat een end weg met voorstellen om te blijven communiceren, jullie stopten er als eerste mee _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:28

Ik wilde Chocolate Fudge Brownie ijs, zodat ik zo met een bak ijs Beau kan gaan zitten kijken, maar dat hadden ze niet. -O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:28

Niobe schreef:
Maar waarom moet Rutte dan iemand erbij gaan naaien, laat die persoon er lekker zelf voor uit komen...
Wat een gezeik. De hele wereld ligt stil en het gaat al de hele dag over niks anders dan die 3 woorden op een notitieblok, houd toch op.

Zo sta ik er ook in. Wat een zeikerds in de regering hier.

Mijn ergernis vandaag: koppijn door vele computeren.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:29

Mkango schreef:
Ik wilde Chocolate Fudge Brownie ijs, zodat ik zo met een bak ijs Beau kan gaan zitten kijken, maar dat hadden ze niet. -O-

Jaaaaaa die is lekkerst!!

Hier wordt het bijna niet verkocht, alleen bij de domino’s 8km verderop, maar dan voel ik me ook verplicht om pizza te halen -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:32

Niobe schreef:
Mkango schreef:

Hier wordt het bijna niet verkocht, alleen bij de domino’s 8km verderop, maar dan voel ik me ook verplicht om pizza te halen -O-

Nee joh, cookie dough is t lekkerst :9.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:35

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Nee joh, cookie dough is t lekkerst :9.

Ow, dan heb ik het verkeerd onthouden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-21 21:36

marleen_88 schreef:
Niobe schreef:

Zo sta ik er ook in. Wat een zeikerds in de regering hier.

Mijn ergernis vandaag: koppijn door vele computeren.
Als antwoord daarop heb ik één woord: toeslagenaffaire. :+

Als Rutte, Ollongren en Jorritsma vorige week gewoon openheid van zaken hadden gegeven, was dit niet zo uit de hand gelopen. Het gaat niet alleen maar om die paar woorden, maar om hoe erop gereageerd is.

Niobe schreef:
Mkango schreef:

Bij de Dirk hebben ze hem, maar ik stond al in de Jumbo. -O-