Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 16:59

Ineke2 schreef:
Nabster schreef:
Iemand in het gezicht uitlachen klinkt ook niet erg professioneel.

Ligt eraan waarom...
Als iemand mij probeert te beledigen en te intimideren is uitlachen nog het minst erge wat je terug kunt doen.

Precies, uitlachen is niet vriendelijk. Maar in zo'n situatie is eigenlijk alles fout wat je doet.
Maar ik heb de eer aan mijzelf gehouden door niet terug te schelden ofzo. Ik moest alleen maar lachen.
Lachen dat hij mij dom en lelijk noemt. Ipv dat hij in de spiegel kijkt. Echt volgend jaar kan hij al met pensioen

Escamilla

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 17:08

Ik heb het koud en ben zenuwachtig.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 17:19

taartjee schreef:
Niet zozeer een erger, eerder een baal. Mijn vriend heeft voor de 4e keer niet z'n rijexamen gehaald, hij is zo verschrikkelijk zenuwachtig elke keer wat het niet veel beter maakt helaas. Als er dan aan het begin van het examen ook maar iets fout gaat, kan hij dat niet loslaten waardoor hij meer fouten gaat maken en daardoor zakt. Hij heeft net al een faalangstexamen gedaan, maar dat heeft helaas niets uitgemaakt. Volgende keer wordt een BNOR examen. Ik hoop zo dat hij het haalt!

Dit had ik exact hetzelfde.
De 5de keer moest ik voor de staat op en met vlag en wimpel geslaagd.
Die waren toch heel anders en gaven me ook adviespunten voor de toekomst.
Ik startte toen de auto en hij viel al uit :') dat brak het ijs _O-
Ik was stik zenuwachtig en bijzondere verrichtingen destijds waren en gingen klote (nu nog na 11 jaar _/-\o_ ) en snelweg ging ook bagger.
Hij zei toen dat ik die dingen veel moest oefenen en dan kwam het goed.
Weet hoe vervelend het is :(:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 17:35

Misschien gaat het beter als hij in een automaat gaat lessen.Bij onze dochter ging het toen een stuk beter.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 18:00

taartjee schreef:
Niet zozeer een erger, eerder een baal. Mijn vriend heeft voor de 4e keer niet z'n rijexamen gehaald, hij is zo verschrikkelijk zenuwachtig elke keer wat het niet veel beter maakt helaas. Als er dan aan het begin van het examen ook maar iets fout gaat, kan hij dat niet loslaten waardoor hij meer fouten gaat maken en daardoor zakt. Hij heeft net al een faalangstexamen gedaan, maar dat heeft helaas niets uitgemaakt. Volgende keer wordt een BNOR examen. Ik hoop zo dat hij het haalt!

Ik heb ook 6x examen moeten doen en 2x faalangst examen, ook door deze reden. Bij de laatste keer examen zag mijn examinator het niet goed gaan en liet mij de auto even aan de kant zetten. Toen ben ik wel geslaagd. Ik weet hoe lastig het is, sterkte! :(:)

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 18:06

Jonge hengsten die door dit weer van de wap zijn. |o

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 18:14

1 van de kippen van de buurman hier, die steeds het hok insneakt bij de mensen Waar Ik oppas.
Helemaal niet erg maar nu zijn de oude dames hier op de hoogte van de ontsnappings en binnenkom route door het duivenluik en gaan ze steeds mee op stap door de tuin _O- loop ik ze weer te lokken net een debiel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 18:40

M'n pinpas die verlopen is, maar heb geen nieuwe gekregen poedersuiker ING

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 18:46

2 dingen: 1 sluit aan op Corona: mensen die zeggen dat alleen mondkapjes helpen en 1,5m niets doet, maar ondertussen weigeren mondkapjes te dragen?? Ik heb vragen

En dat mijn woonplaats donkerrood is gekleurd, er meer besmettingen zijn op mijn stage en ik niet terug wil naar online lesgeven want ik vind het zo fijn om lekker op school te zijn, maar we gaan nu wel die kant op.

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 18:57

Mijn energielevel... ik ben nu net een maand begonnen met mijn studie, maar merk gewoon dat alles bij elkaar zoveel zwaarder is dan verwacht. De opleiding an sich niet per se, maar wel de combinatie met werk, therapie en paard. Ik val 's avonds als een blok in slaap, word 's nachts niet meer wakker en maak dus echt genoeg uren, maar toch heb ik elke middag weer een middagdutje nodig. En dan voelt de dag nóg te lang.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:03

_San87_ schreef:
Nayomie schreef:
Manmanman, bedrijf wil 23 foto's en alle auteursrechten daarvan overkopen, voor 150 euro. Kneus. :')

Oh dat is realistisch ja :').

Ja hè? Ik heb gezegd dat de beste eigenaar in kwestie daarvoor meer dan 5000 voor mag betalen. Nu is hij woest omdat ik aan zijn jurist heb doorgegeven dat de foto's niet meer gebruikt mogen worden, op geen enkele manier. Kreeg een boze mail dat niemand van zijn medewerkers inclusief de jurist (van nota bene een ander bedrijf) nog contact met mij mag hebben. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:05

Nayomie schreef:
_San87_ schreef:

Oh dat is realistisch ja :').

Ja hè? Ik heb gezegd dat de beste eigenaar in kwestie daarvoor meer dan 5000 voor mag betalen. Nu is hij woest omdat ik aan zijn jurist heb doorgegeven dat de foto's niet meer gebruikt mogen worden, op geen enkele manier. Kreeg een boze mail dat niemand van zijn medewerkers inclusief de jurist (van nota bene een ander bedrijf) nog contact met mij mag hebben. :')

Nou prima, als ie je foto's maar niet meer gebruikt :7. Wil hij dat wel, dan weet ie wat t kost. Sukkel.

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:15

Erger me aan sollicitant van vandaag, gesprek ging heel goed, was enthousiast neigend maar een ja, kwam op vijf minuten van het einde aap uit de mouw: of de aanstelling ook in 2 dagen kon ipv voltijds 40u. want ze moest nog een jaar aan haar proefschrift werken........... Voor een projectleiders functie op WO plus niveau... 32u is nog te onderhandelen, maar 16u....Wat denk je van nee......jammer, want verder was ze wel de betere van de kandidaten...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:18

Mondkapje plicht bij opdrachtgever. Ben benieuwd wanneer ik tegen de grond aan eindig.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:28

vladimir1979 schreef:
Erger me aan sollicitant van vandaag, gesprek ging heel goed, was enthousiast neigend maar een ja, kwam op vijf minuten van het einde aap uit de mouw: of de aanstelling ook in 2 dagen kon ipv voltijds 40u. want ze moest nog een jaar aan haar proefschrift werken........... Voor een projectleiders functie op WO plus niveau... 32u is nog te onderhandelen, maar 16u....Wat denk je van nee......jammer, want verder was ze wel de betere van de kandidaten...

Wie zoek je voor wat voor functie *\o/*? /Zoekt werk :o.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:34

Ben allang blij indd dat ze instemmen dat de foto's niet meer gebruikt worden. :j

Ik erger me dat ik een pakketje verwacht, maar ik niks besteld heb. _O-

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:46

Voor het eerst in anderhalf jaar weer wedstrijd gehad en echt goed gereden. De 1e dag niet naar mijn zin, de 2e dag tevreden en dat waren ook 5 winstpunten.
Alleen is het gefilmd en zie ik zoveel dingen die ik niet goed vind en die ik allemaal beter moet doen van mezelf dat ik nu aan het twijfelen ben of ik niet weer moet uitschrijven voor selecties. :+

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:50

Een sport bond die consequenties beloofd aan een club die conform overheidsadvies niet wil afreizen naar een van de 3 genoemde steden voor een wedstrijd.....
Wauw, mijn schoenen vielen uit toen ik het las.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 19:57

Bloemetje75 schreef:
Een sport bond die consequenties beloofd aan een club die conform overheidsadvies niet wil afreizen naar een van de 3 genoemde steden voor een wedstrijd.....

Huh, consequenties omdat de club doet wat de overheid adviseert? Welke debiele bond is dat :').

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:11

M'n moeder... again. :') Ik hoop echt dat ik snel een baan heb, zodat ik m'n eigen appartement kan betrekken en ik er nog maar sporadisch mee in één ruimte hoef te zitten. Het is echt constant ruzie, omdat ze zich gewoon debiel gedraagt, maar niet luistert als mijn vader en ik haar er vriendelijk op wijzen, en als we boos worden of haar gedrag spiegelen, wordt zij ook boos. :roll: Doing. My. Head. In. :x

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:21

_San87_ schreef:
Bloemetje75 schreef:

Huh, consequenties omdat de club doet wat de overheid adviseert? Welke debiele bond is dat :').

Een grote teamsportbond want overheid heeft sport niet verboden.....
En afreizen naar de steden is afgeraden en niet verboden.

Is leuk om te horen als je je rot rent in de zorg of je horeca-bedrijf ten onder ziet gaan...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:45

Bloemetje75 schreef:
_San87_ schreef:

Een grote teamsportbond want overheid heeft sport niet verboden.....
En afreizen naar de steden is afgeraden en niet verboden.

Is leuk om te horen als je je rot rent in de zorg of je horeca-bedrijf ten onder ziet gaan...

Idd :').

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 20:49

Marcella schreef:
Mondkapje plicht bij opdrachtgever. Ben benieuwd wanneer ik tegen de grond aan eindig.

Huh, hoezo zou je tegen de grond eindigen?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:06

Krijg het benauwd hoewel het ook wel weer veiliger zou.

Heb trouwens chronische bronchitis met hyper gevoeligheid voor luchtweg infectie en ben zonder mondkapje benauwd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-20 21:21

M'n knie. :x Ik wil sporten, maar mag niet, want het ding mag geen klappen opvangen en ook niet roteren, en ik ben nogal een rouwdouwer, dus meer dan wandelen zit er momenteel niet in. :')

O, en ik zie net een spelfout in een sollicitatiebrief die ik net heb verstuurd. -O- Ik heb het ding nog zes keer doorgelezen, verdorie. Ik wil dit traineeship echt ziek graag. -O-