Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mvdende schreef:Vanavond nieuwe maatregelen. Ik ga zondag naar een beurs in Utrecht. Hoop echt dat evenementen niet onder de nieuwe regels gaat vallen.
Gelukkig mag ik tot 23:00 vanavond mijn hostel in Utrecht gratis annuleren, mocht de beurs gecanceld worden, dan moet ik alleen achter mn geld voor mn entree ticket aan.
purny schreef:mvdende schreef:Vanavond nieuwe maatregelen. Ik ga zondag naar een beurs in Utrecht. Hoop echt dat evenementen niet onder de nieuwe regels gaat vallen.
Gelukkig mag ik tot 23:00 vanavond mijn hostel in Utrecht gratis annuleren, mocht de beurs gecanceld worden, dan moet ik alleen achter mn geld voor mn entree ticket aan.
Ga er maar vanuit van wel...
Sheran schreef:Ik hoop dat de maatregelen even wat minder halfslachtig zullen zijn deze keer. Lijkt me toch wel duidelijk dat er nu echt iets moet gebeuren en we niet weer wegkomen met 'foei, pas op!'...
Relaxed schreef:Ik zou die test uitslagen helemaal niet willen zien, kijk gewoon naar de ziekenhuisopnames, amper stijging in te zienik vind het momenteel echt de verkeerde kant op gaan mbt de berichtgeving. Als ik hoor dat mensen voor ieder keelpijntje gaan laten testen, wat een flauwekul.
Relaxed schreef:Ja dus kun je met klachten toch ook gewoon thuisblijven? Waarom is daar meteen een test voor nodig?