_San87_ schreef:Iris. Merel. Roos. Margriet.
Dit vind ik wel leuke namen

Ohh jongens

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Iris. Merel. Roos. Margriet.
brokjes schreef:_San87_ schreef:Iris. Merel. Roos. Margriet.
Dit vind ik wel leuke namen
Ohh jongensik heb mooie oorbellen gezien maaar is een ontwerp met maansteen. Nu staat dat blijkbaar voor vruchtbaarheid en er zijn reviews dat mensen ineens zwanger werden. Ik heb ze al een dag in m'n winkelmandje! Ben te bijgelovig volgens mij, of zouden jullie dit ook hebben
_San87_ schreef:Relaxed schreef:Nou San, dat homeopathie niet werkt vind ik wat kort door de bocht. Ik heb er met een chronische oorontsteking erg veel baat bij en ik stond er heeel sceptisch tegenover.
Wat gebruik je dan? Ik ken echt niemand die positief is ovet homeopathie. Wel over t placebo effect ervan.
_San87_ schreef:Relaxed schreef:Nou San, dat homeopathie niet werkt vind ik wat kort door de bocht. Ik heb er met een chronische oorontsteking erg veel baat bij en ik stond er heeel sceptisch tegenover.
Wat gebruik je dan? Ik ken echt niemand die positief is ovet homeopathie. Wel over t placebo effect ervan.
Sonja_vR schreef:Oud docent van me (regulier en homeopathisch arts )was ook gewoon overtuigd van de werking
Maar zei altijd “bloed en spoed > regulier, daarna verder kijken “ ofzoiets
Maar bedoelende dat het met een hoop chronische en slepende dingen goed werk kan doen