Zertab schreef:Ik zou met vrienden afspreken. Nu blijkt er een verkouden te zijn en naar eigen zeggen best wel flink. Werkt wel nog gewoon. En dan moet ik degene zijn die dan zegt: ik kom niet, ik vind het niet verantwoord. En dan gaat de rest wel zonder mij afspreken. Ergens best pijnlijk, ook al kies ik er zelf voor. Ik vind eigenlijk dat de verkouden persoon zijn verantwoordelijkheid moet nemen en moet zeggen: ik ben er niet bij want ik ben verkouden.
Maar goed. Waarschijnlijk geen corona, maar je weet het maar nooit...
Wel goed van je dat jij er wel rekening mee houdt!
Mijn man stuurt gister nog een app naar z'n moeder om te vragen hoe het een beetje gaat zo met minder sociaal contact en die appt doodleuk terug dat ze gezellig koffie zit te drinken bij d'r andere zoon en dat ook het kind van d'r dochter gezellig daar is. Die doen dus echt met z'n allen alsof het lekker vakantie vieren is. Vorig weekend hield m'n schoonbroer ook gewoon z'n verjaardag en waren ze ook gezellig met z'n allen, en nog anderen zoals vrienden, samen (te bedenken dat m'n schoonzus elke dag een hoop mensen in de winkel ziet waar ze werkt en m'n schoonmoeder ook niet in al te beste gezondheid is). Wij zijn natuurlijk degenen die overdrijven door dit soort bezoekjes gewoon even te laten nu
Ik moeite aan't doen om boodschappen voor m'n schoonmoeder te regelen zodat ik die voor d'r deur kan zetten en zij gaat gewoon gezellig overal koffie drinken - ik mis een middelvinger emoticon hier op Bokt