ook, want ik dacht dat beginners gewoon altijd begonnen bij de manege en niet bij een bijrijd paard.

En beginners kunnen ook 30/40 plussers zijn trouwens. Leeftijd speelt voor mij niet zo'n rol daar in.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Ik heb een keer een omgekeerde „fout“ gemaakt door te denken dat een paard wel voor beginners kon zijn.
Doodbraaf, aan een lange teugel door het water, over bruggen, door tunnels, geen sprong opzij bij een kudde aangestormde koeien etc.
Er komt een beginner, gaat erop zitten, meteen voorover in de pieshouding, handen op de buik en knijpen met de knieen. Ik kon het paard nog net op tijd vast grijpen want die was overtuigt dat hij moest vluchten![]()
Heb de advertentie toen maar aangepast naar: geen beginners
Shaggy09 schreef:Ja maar dan ben je niet eens een beginner in mijn ogen. Bij een beginner denk ik aan manegeruiter zonder échte rijervaring behalve het achter elkaar aan sjokken.
Maar wat jij omschrijft Sizzle is gewoon een echte paarden noob.
Shaggy09 schreef:hier de antwoorden
1. ik denk niet dat ik die kan nemen en erop zetten srry
2. ik rijd als enigste op mn pony
3. ik heb les op mijn manege 2 x pro lessen, 1x niet pro lessen
4. ik heb een hulpteugel met rubberen ringen die werkt echt FANTASISCH GOED EN FIJN!
Shaggy09 schreef:Ik snap wel wat Sheran bedoeld, ik kom in ieder geval heel vaak de zin 'niet voor beginners' tegen.