Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 19:35

Flessuh schreef:
Ach, bij ons staat zelfs de bedrijfsauto's van binnen schoonmaken al op de to-do lijst.
Gelukkig "mag" ik alle projecten sinds 2016 langs lopen om de gegevens voor het energielabel te inventariseren :P

Wij moeten ook elke x de vrachtauto van binnen reinigen als we van diets wisselen.
Tevens mogen we elkaar tijdens de dienstwissel niet tegen komen. Dus de ene moet 5-10 minuten eerder gaan en de ander later komen.

Die 24 uur termijn is eigenlijk best wel een goeie....

En met een oude ex/liefde afspreken zou ik ook niet doen....

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 19:49

Die van mij is geen ex, maar een schoolgenoot, die mijn toen wel heel leuk vond.

Exen ga ik niet aan beginnen.
Hoewel ik sinds kerst wel weer contact heb met een en schartel Haha.
Gewoon gezellig contact, meer niet

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 19:51

Hooo sorry was te lui om ex schoolgenootje te typen _O-

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 20:46

Haha en daar spreek je ook niet meer mee af :P

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:20

Nou, hetgeen waar ik bang voor was is gebeurd.. Ik had vanochtend (eindelijk) weer eens een match met een leuke jongen. We praten wat en op een gegeven moment vraagt hij of het klopt dat ik wat curves heb. Nou ja, die heb ik. Ik heb expres m'n Instagram gelinkt zodat men weer hoe ik er full body uit zie, ook al zijn die foto's van 17 kg terug, het geeft toch een soort 'waarschuwing'. Afijn, hij vraagt me hoe ik er nu dan uit zie. Ik stuur hem een foto van mezelf in een grote spiegel en ik kreeg een hele nare reactie terug.. Bah dit is waar ik bang voor was en waarom ik eigenlijk niet op Tinder wilde.. ;(

Even een dipje.. De echt leuke jongens reageren na een paar zinnen niet meer, of zelfs niet na een uren lang gesprek. De jongens die wel leuk actief terugpraten gaat het uiteindelijk maar om 1 ding.. :\
Misschien Tinder maar even aan de kant leggen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:34

Zo'n reactie moet je je echt niks van aantrekken hoor, kansloze reactie en een enorme loser..
En tja wat je verder schrijft, dat is tinder.. Je moet er wat tijd in investeren :')

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:36

Ik voel me ook zo ontzettend kieskeurig, ik kan echt een kwartier swipen en maar 1 iemand linken :=
Zo kost het heel veel tijd ja.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:36

Idd, 1 oor erin, ander oor eruit. Zelfs als je slank was had je hier en daar nog hele nare opmerkingen gekregen (ervaring :Y))

Dat is gewoon Tinder. Zitten heel veel rotte appels tussen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:39

Van die helden die anoniem via een app alles durven te zeggen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:42

Wat naar Blub, maar inderdaad: kansloze figuur. Die zal door z'n harde oordeel nooit wat bereiken in het leven.

En niet opgeven, hoor. :) Ik denk dat de meesten hier wel honderden matches hebben gehad, maar uiteindelijk ben ik, na al die jaren swypen, ook niet op meer dan 10 tinderdates geweest. Kieskeurig zijn mag zeker.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:43

Tinder is inderdaad niet het medium waar je in 1 avond de liefde van je leven vindt. Veel vreemde snuiters, vreemdgangers, botte horken, you name it. Zitten ook heus leuke mannen tussen, maar je moet wel het kaf van het koren weten te scheiden.

Kweek een beetje eelt op je ziel, en geef wildvreemden niet de macht om jou zo te kwetsen :(:)

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:44

Thanks meiden, ik voel me al een stuk beter :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 10:45

Vaak zegt dat meer over de persoon in kwestie dan over jou. Blijkbaar heeft hij issues met zichzelf.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 11:00

Zoals de rest al zegt, echt niet naar luisteren Blub. Er zitten altijd rotte appels op tinder helaas. Je moet inderdaad even zoeken voor je een leuke tegenkomt.
En wat het kieskeurige betreft; je hoeft er ook geen 30 leuke tegelijk te hebben, die ene leuke is al voldoende toch? Ook al kost dat wat tijd. Zo zie ik het in ieder geval als ik de zoveelste naar links swipe :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 11:08

Over het paard getilde Jongetjes ipv echte mannen...weg ermee. Losers ;)
Zegt meer over de persoon dan over jouw figuur.

Ik heb/had 2 dates via Tinder. Die houden allebei van wat vollere dames.
Dus don't worry!

Met mijn 1e tindermatch ben ik trouwens nog steeds samen.
We kennen elkaar nu iets meer dan 2 jaar en het gaat na wat hobbels nog steeds goed!
Dus er is hoop!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:07

Och geloof mij, ondanks dat ik weinig matches heb, zitten er genoeg rare dames ook op Tinder etc :P

zelf nog niet eentje meegemaakt met botte opmerkingen, maar dat zal ook wel vooral meer een mannending zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:19

Ik had er wel eens eentje waar ik eerst een heel leuk gesprek mee had, en toen kwamen we op het onderwerp hoeveelheid sexpartners. Was een leuk gesprek, dus ik zocht er maar niets achter en deelde mijn geeneens zo'n belachelijk aantal sexpartners. Kreeg ik als antwoord dat dat toch een beetje teveel voor hem was en dat hij niet met "dat soort" vrouwen date. (Het was overigens op dat moment niet meer dan 5)

Mijn god, de fragiliteit van het mannelijk ego.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:21

Resistance schreef:
Ik had er wel eens eentje waar ik eerst een heel leuk gesprek mee had, en toen kwamen we op het onderwerp hoeveelheid sexpartners. Was een leuk gesprek, dus ik zocht er maar niets achter en deelde mijn geeneens zo'n belachelijk aantal sexpartners. Kreeg ik als antwoord dat dat toch een beetje teveel voor hem was en dat hij niet met "dat soort" vrouwen date. (Het was overigens op dat moment niet meer dan 5)

Oh hier zitten ook meiden die het liefst de eerste zijn. Snap dat nooit zo goed.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:23

MarcoBorsato schreef:
Resistance schreef:

Oh hier zitten ook meiden die het liefst de eerste zijn. Snap dat nooit zo goed.

Nou... dat is mij van de week slecht bevallen laat ik het zo zeggen. _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:26

:=

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:26

Hahah dat vind ik ook wel spannend. Heb maar 1 bed- en zelfs zoenpartner gehad. Wel 10 jaar ervaring maarja hoeveel zegt dat :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:29

Altijd beter dan niets he. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:30

Oh blub, er gaat straks een wereld voor je open :')

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 12:33

Ik kwam een klant van mij tegen op Tinder. Ik vroeg hem er naar en het blijkt dat hij een open relatie heeft. Hij wilde wel even een uurtje extra plannen na onze zakelijke afspraak komende week :')

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 13:34

Relaxed schreef:
Oh blub, er gaat straks een wereld voor je open :')

Ik had het op dat gebied echt heel fijn met mijn lange relatie ex maar ging idd een wereld open! _/-\o_

Bedankt voor de lieve berichtjes trouwens :o , alles is met een sisser afgelopen met mijn paps!