Kairos schreef:Hoe deel je op Instagram een post uit iemands verhaal in je eigen verhaal? c: Want ik kan mijn verhaal niet vinden bij het papieren vliegtuigje
Screenshotje nemen.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Captain schreef:Hoe komen ze bij 'undercover in Nederland' aan alle slachtoffers van 1 persoon? Stel persoon 1 is opgelicht en gaat naar het programma, maar hoe komen ze dan in contact met alle mensen die nog meer zijn opgelicht door haar?
Gini schreef:Als het een leuke meme of cartoon is, waarom niet? Je kan niet heel Instagram in je verhaal taggen als je een leuk of inspirerend prentje post. Meestal wordt content op social media geplaatst om geliket en gedeeld te worden, dat is een beetje de essentie van social media.
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt, ik wilde alleen deze tip delen.
Captain schreef:Hoe komen ze bij 'undercover in Nederland' aan alle slachtoffers van 1 persoon? Stel persoon 1 is opgelicht en gaat naar het programma, maar hoe komen ze dan in contact met alle mensen die nog meer zijn opgelicht door haar?
c_alsemgeest schreef:Gini schreef:Als het een leuke meme of cartoon is, waarom niet? Je kan niet heel Instagram in je verhaal taggen als je een leuk of inspirerend prentje post. Meestal wordt content op social media geplaatst om geliket en gedeeld te worden, dat is een beetje de essentie van social media.
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt, ik wilde alleen deze tip delen.
Oh nee dat maakt inderdaad niet uit... ik zat meer met een eigen foto oid in mijn hoofd
Rebecca schreef:Is er een fysieke winkel waar ik ventieldoppen voor een autoventiel krijgen kan ?
[***] schreef:Ik heb 1 op een of andere manier iets gedaan waardoor mijn muiscursor mee beweegt al is de pijltjes naar boven/beneden/links/rechts gebruik. Iemand een idee hoe ik het uit krijg? Heb al op Google gekeken en bij de instellingen van mn muis maar krijg het niet voor elkaar.
[***] schreef:Ik heb 1 op een of andere manier iets gedaan waardoor mijn muiscursor mee beweegt al is de pijltjes naar boven/beneden/links/rechts gebruik. Iemand een idee hoe ik het uit krijg? Heb al op Google gekeken en bij de instellingen van mn muis maar krijg het niet voor elkaar.
[***] schreef:Ik kan de num lock toets niet vinden op mijn toetsenbord, maar 1x opnieuw opstarten en ja hoor:hij gedraagt zich weer normaal. Bedankt
Pepperrr schreef:Iemand idee of dit werkt? Een soort vloeistof/lijm? waarmee je je scherm kunt 'repareren'..
https://www.aticfit.nl/pages/glasreparatie