Dingen die je je af vraagt deel 3!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:08

Kairos schreef:
Hoe deel je op Instagram een post uit iemands verhaal in je eigen verhaal? c: Want ik kan mijn verhaal niet vinden bij het papieren vliegtuigje

Screenshotje nemen.

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 11:12

Gini schreef:
Kairos schreef:
Hoe deel je op Instagram een post uit iemands verhaal in je eigen verhaal? c: Want ik kan mijn verhaal niet vinden bij het papieren vliegtuigje

Screenshotje nemen.

als iemand je niet tagt wil die het ws niet gedeeld hebben... ss nemen en delen vind ik een beetje aso :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 11:22

Als het een leuke meme of cartoon is, waarom niet? Je kan niet heel Instagram in je verhaal taggen als je een leuk of inspirerend prentje post. Meestal wordt content op social media geplaatst om geliket en gedeeld te worden, dat is een beetje de essentie van social media.
Maar je moet doen waar je je goed bij voelt, ik wilde alleen deze tip delen. :D

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 13:56

Hoe komen ze bij 'undercover in Nederland' aan alle slachtoffers van 1 persoon? Stel persoon 1 is opgelicht en gaat naar het programma, maar hoe komen ze dan in contact met alle mensen die nog meer zijn opgelicht door haar?

Wyb_ster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:23

Captain schreef:
Hoe komen ze bij 'undercover in Nederland' aan alle slachtoffers van 1 persoon? Stel persoon 1 is opgelicht en gaat naar het programma, maar hoe komen ze dan in contact met alle mensen die nog meer zijn opgelicht door haar?

Ik denk dat een beetje googelen je al een heel eind helpt... mensen geven overal hun mening

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-20 15:24

Gini schreef:
Als het een leuke meme of cartoon is, waarom niet? Je kan niet heel Instagram in je verhaal taggen als je een leuk of inspirerend prentje post. Meestal wordt content op social media geplaatst om geliket en gedeeld te worden, dat is een beetje de essentie van social media.

Oh nee dat maakt inderdaad niet uit... ik zat meer met een eigen foto oid in mijn hoofd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:24

Captain schreef:

Vaak hebben dat soort programma's ook afspraken met de politie. Er zit sowieso een researcher die het internet afstruint naar slachtoffers, maar de politie kan vaak ook enigszins bemiddelen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 15:30

c_alsemgeest schreef:
Gini schreef:

Oh nee dat maakt inderdaad niet uit... ik zat meer met een eigen foto oid in mijn hoofd :D

Ah zo ja, in dat geval is het inderdaad wel verstandiger om eerst te vragen of je die mag delen en uiteraard sowieso credits geven door het profiel te taggen waar jij de content van "leent". :)

Love_Rosie

Re: Dingen die je je af vraagt deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:37

Kun je ook een maand gratis Disneyplus kijken en dan opzeggen voordat betaalde lidmaatschap ingaat?

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 00:47

ja

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-20 08:13

Love_Rosie schreef:
Kun je ook een maand gratis Disneyplus kijken en dan opzeggen voordat betaalde lidmaatschap ingaat?

Proefperiode is alleen 7 dagen ipv. Een maand.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 18:16

Waarom zit er bij sommige TV zenders zo'n enorm verschil in het volume van de programma's en de reclameblokken?

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 18:28

Steeph schreef:
Waarom zit er bij sommige TV zenders zo'n enorm verschil in het volume van de programma's en de reclameblokken?

Hee dat hebben wij ook, vooral bij bijvoorbeeld the voice!!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 20:16

Zodat je de reclames beter hoort en aandacht aan geeft, is inderdaad heel irritant.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:06

Is er een fysieke winkel waar ik ventieldoppen voor een autoventiel krijgen kan ?

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:11

Ik denk dat de bouwmarkten, in het auto-onderdelen-hoekje ze ook wel hebben, of de wat grotere benzinepompen-met-winkeltje.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:18

Rebecca schreef:
Is er een fysieke winkel waar ik ventieldoppen voor een autoventiel krijgen kan ?

Bij een garage?

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 21:36

Rebecca schreef:

Het zal vast lukken bij een auto-onderdelen zaak. Ik vond er een aantal via Google, maar ik krijg de link niet netjes gekopieerd. Geen idee of er wat bij je in de buurt zit hoor, maar je kan zelf even kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:24

Ik heb 1 op een of andere manier iets gedaan waardoor mijn muiscursor mee beweegt al is de pijltjes naar boven/beneden/links/rechts gebruik. Iemand een idee hoe ik het uit krijg? Heb al op Google gekeken en bij de instellingen van mn muis maar krijg het niet voor elkaar.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:33

[***] schreef:
Ik heb 1 op een of andere manier iets gedaan waardoor mijn muiscursor mee beweegt al is de pijltjes naar boven/beneden/links/rechts gebruik. Iemand een idee hoe ik het uit krijg? Heb al op Google gekeken en bij de instellingen van mn muis maar krijg het niet voor elkaar.

Had ik laatst ook op m’n werk. Computer uit gezet, na het weekend weer aan gezet en toen was het weer normaal.

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:35

[***] schreef:

Probeer eens (linkerzijde van toetsenbord, niet rechts! ) SHIFT, ALT en NUM LOCK tegelijk. :)
(muistoetsen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 22:47

Ik kan de num lock toets niet vinden op mijn toetsenbord, maar 1x opnieuw opstarten en ja hoor:hij gedraagt zich weer normaal. Bedankt :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 23:08

[***] schreef:
Ik kan de num lock toets niet vinden op mijn toetsenbord, maar 1x opnieuw opstarten en ja hoor:hij gedraagt zich weer normaal. Bedankt :D

Dat is bij alle rare dingen van desktop, laptop, tablet of telefoon het eerste wat ik doe: opnieuw opstarten.

Trouwens ook bij de meterkast, cv, tv, modem of koffiezetapparaat.

Pepperrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 23:42

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-20 09:56