[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 07:09

beert schreef:
Ik neem aan dat die babies voor een paar dagen is om afscheid te nemen? Zeker bij die van 24+ weken geldt dat je binnen een week moet begraven. Maar eenmaal in met water denk ik niet toch dat je die er nog uit kunt halen..

Er staat op de site:
Het kindje kan uit het water genomen worden om te worden vastgehouden en geknuffeld.

Christiene

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 07:18

Ah bah een wc borstel in de vaatwasser.. das alleen om hem schoob te krijgen lijkt me waarom zou je anders een erin zetten en zeker een nieuwe .

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 09:56

Christiene schreef:
Ah bah een wc borstel in de vaatwasser.. das alleen om hem schoob te krijgen lijkt me waarom zou je anders een erin zetten en zeker een nieuwe .

Gad...ver...damme... :r

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 10:00

Anthea schreef:
Ohh ik had een miskraam na 9+1, best interessant om te zien. Je zag de vormende 'spine' (?) nog zitten. Mijn midwife was onder de indruk. :')
Die van mij ging overigens in de kliko. :+

Zelf heb ik ook eens een 'cashewnootje' in mijn handen gehad. Was ook afgestoten. Heb het doorgespoeld door de wc. Nooit rottige gevoelens of verdriet over gehad. That's live and nature, vind ik.

Toch even een aanvulling: dit was natuurlijk nog in het begin van de zwangerschap. Ik kan mij heel goed voorstellen dat hoe meer het kind volgroeid is, hoe moeilijker het moet zijn. Ik denk dat ik enorm mazzel heb gehad dat het nog zo klein was.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 11:53

Ik vond de foto's van de kinderen niet echt luguber, maar bijzonder om naar te kijken.

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:00

Shenavallie schreef:
Anthea schreef:
Ohh ik had een miskraam na 9+1, best interessant om te zien. Je zag de vormende 'spine' (?) nog zitten. Mijn midwife was onder de indruk. :')

Zelf heb ik ook eens een 'cashewnootje' in mijn handen gehad. Was ook afgestoten. Heb het doorgespoeld door de wc. Nooit rottige gevoelens of verdriet over gehad. That's live and nature, vind ik.

Toch even een aanvulling: dit was natuurlijk nog in het begin van de zwangerschap. Ik kan mij heel goed voorstellen dat hoe meer het kind volgroeid is, hoe moeilijker het moet zijn. Ik denk dat ik enorm mazzel heb gehad dat het nog zo klein was.

Na eigenlijk alleen de verdriet gehoord te hebben van mensen die een miskraam hebben gehad, moet ik eigenlijk best lachen om jullie nuchtere insteek :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 22:56

Haha de ER dokter vroeg hoe ik zo zeker kon zijn dat het is een miskraam was. "IT HAD FINGERS!!!!" :')

Leuk is het nooit, maar ben uiteindelijk vooral boos dat ik 9 weken heb lopen kotsen voor niks. Inclusief in mijn basic bitch Michael Kors handtas. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 23:03

Whut? Hoe kom je daar nou bij om in een handtas te kotsen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 23:10

Op de snelweg in de auto. Optie 1 was onze gloednieuwe chevy bolt onderkotsen en optie 2 was in mijn handtas. :')

Vanaf die dag had ik dus altijd overal kotszakjes bij. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 23:12

Ik had dan toxh echt gekozen voor raampje open en de snelweg onderspetteren...

(Mijn vriend heeft ooit gekotst in dat zakje aan de achterkant van de chzuffeursstoel trouwens).

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-19 23:36

ja maar zon raampje moet open en die drie seconden moet je maar net nog hebben weet je... Ik kan me het wel voorstellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 02:37

Haha nee dat had ik echt niet meer gehaald. Wanneer ik moest, dan moest ik ook echt. :+ Heb die tijd vaak in de ER gezeten omdat ik niet eens water binnen kon houden :=

Zwangerschap 'glow' my ass, ik was een wandelende kots machine :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 07:25

Dat je het soms niet kan houden begrijp ik wel. Zat ooit in de trein naar werk, tegenover me nog iemand en daarnaast zwangere dame. Die ging plots vanuit het niets enorm kotsen... alles vol. Haar buur, mijn broek en schoenen, de vloer, de zijwand. Die schaamde zich rot, kon ze niks aan doen dat dat zo opkwam natuurlijk. Maar ik mocht wel overuren oppakken om snel andere kleren te gaan kopen. Ik deed baliewerk in een ziekenhuis en stonk een uur in de wind.
Dat vond ik minder leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 07:31

Oh wat erg :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 07:55

Shenavallie schreef:
Anthea schreef:

Hoe groter het kind, hoe moeilijker het door de wc past natuurlijk :j :')

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:18

Danku goldenarrow, you just made my day... :D

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 10:47

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:00

Ieuww heb je die foto's uit de link ook gezien dan? :')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:03

:')

Hij klinkt als iemand met een goed gevoel voor humor hoe ze met zijn onderbeen zijn omgegaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:06

De vertaling alleen al is luguber. :+
Bijzonder verhaal wel. Wel gaaf dat zijn vrienden zo sportief waren om mee te doen/eten.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:30

Dat interview, die heeft wel een omslag in zn leven gemaakt!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 11:45

Ik heb altijd gezegd dat ik dat ook wilde mocht er ooit iets geamputeerd moeten worden maar ik vind het idee en de foto's nu wel zo vies dat ik het maar bij het medisch afval laat gooien denk ik. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 12:56

Ik zit al met buikgriep, ik ga niet kijken :')

Och Anthea, intussen sta ik in de zorg. Projectielbraken/explosief braken verbaasd me enkel nog met hoeveel kracht dat gebeurd en hoe ver ze soms raken :))

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:29

Ik zou dat echt niet weg krijgen. := Gadver.

wittepit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-19 13:36

Ik denk ik ook niet. Raar idee.

Moet dan aan de film “the green butchers” denken, hihi