Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deel 3: Swipen zonder strategie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 13:06

Haha dat zal het zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 13:41

Toch apart dat ik het hier ook regelmatig andersom lees :+

Iemand afwijzen is gewoon lastig, vind niemand leuk denk ik. Ik ben er zelf wel liever duidelijk in.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 13:51

Als ik het bij mezelf hou.. soms praat ik met meerdere mensen tegelijk en gaat er bijvoorbeeld 1 richting een date, dan komt de rest onbewust toch wel op een lager pitje. Dus misschien is het niet dat hij niet wil, maar dat je geen prioriteit hebt. Weet niet wat erger is :Y)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:08

Idd graag of niet :Y)

Mannen praten sowieso niet graag over bepaalde zakken merk ik en slecht in het nemen van beslissingen/knopen doorhakken.
Ook laten ze graag iets doodbloeden of laten niets meer horen....waarom denk ik dan.
Zeg gewoon wat de je denkt en geef de reden.

Tinderlover is er zelf nog niet uit, hij wil er nog over nadenken.
Ik heb gezegd dat mijn aanbod niet geldig blijft en ik gewoon doorga met mijn leven.
Dus nu aan het Tinderen met fiks wat matches, maar ik filter alleen de serieuze eruit, geen slettebakken.
Nu aan het chatten met iemand van 42, zijn vrouw is 4 jaar geleden overleden. (hij heeft een dochter van 11)
Hij is er nu weer klaar voor om iemand te leren kennen.

En ik maar roepen geen oudere mannen en geen kinderen...en wat swipen we naar rechts :+

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:27

Ik noem een man van 42 geen oudere man hoor hihi, maar wie weet, wel dubbel, een weduwnaar. Als een relatie verbroken is, is de liefde vaak weg, maar in het geval van overlijden is dat niet zo. Foto's van moeder blijven nog in huis hangen en het verdriet kan bij kinderen ook nog lang blijven.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:32

LL wie weet bevalt iemand van die leeftijd wel heel goed ;) En 42 is echt niet oud hoor!

Nou ik weet het niet Storm als de relatie verbroken of dat de liefde ook weg is... :')

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:35

Nee inderdaad niet altijd Gribaldi, maar bij een scheiding is het toch anders, de liefde (of van één van de 2) is weg. Bij een overlijden is dat natuurlijk anders. Ik bedoel meer dat er in huis vaak nog iemand aanwezig is, met spullen, foto's, misschien zelfs een urn. Daar moet je ook mee om kunnen gaan.

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:37

zo weer bij :+

LL ik kan je heel goed begrijpen hoor ik heb ook meer met jongere mannen (ben zelf 37) laatst een match van 41 en wel een heel leuk gesprek... maar ook opeens poef stilte dus verschil valt daarin tegen ;(

Wendy fijn dat je wel met hem heb kunnen kletsen en je je toch op je gemak genoeg voelde om het te delen!

Storm hoe is date 2 geweest (gisteren toch)?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 15:50

Storm schreef:
Nee inderdaad niet altijd Gribaldi, maar bij een scheiding is het toch anders, de liefde (of van één van de 2) is weg. Bij een overlijden is dat natuurlijk anders. Ik bedoel meer dat er in huis vaak nog iemand aanwezig is, met spullen, foto's, misschien zelfs een urn. Daar moet je ook mee om kunnen gaan.

Scheiding is inderdaad weer een ander verhaal, ben ik met je eens :j

Tja die vrouw zal altijd wel in zijn hart zitten en in die van de kinderen. Moet je inderdaad mee om kunnen gaan, een man zal als hij er aan toe is vanzelf deze spullen in de kast zetten. Vind als nieuwe partner niet dat je daar iets over kunt/mag zeggen.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 16:01

Mijn moeder heeft twee jaar naar het overlijden van mijn vader een nieuwe vriend gekregen, soepel ging dat niet in het begin omdat wij ook nog heel jong waren. Inmiddels wonen we bij hem in, dus het kan wel! Misschien dat je wel soms iets meer geduld moet hebben..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 16:38

Maar zo'n man is nog jong en nog een heel leven voor zich...hij zal toch door moeten.
Dat zijn vrouw in zijn hart blijft zitten is geen probleem, alleen maar mooi toch?
Met een overleden liefde valt niet te concurreren, het is iets nieuws opbouwen...en Ja dat zal voorzichtiger gaan dan een andere situatie.

2 vrienden van mij zijn een paar jaar geleden hun vrouwen verloren aan kanker, beide hebben nieuwe liefdes.
Een al na een half jaar een nieuwe liefde, maar die slopende ziekte duurde 5 jaar, dat was geen relatie meer..fysiek, mentaal etc.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 16:53

Ja tuurlijk moet het kunnen! Ik zou me er ook niet door laten stoppen hoor.

Koetje28, heb gister de date afgezegd. Ik vond het niet goed voelen. Normaal bel ik altijd wel een aantal keer met de date van te voren, even kijken of het dan ook klikt, maar met deze niet. Daarom voelde het niet lekker voor me.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 17:00

Ik bel nooit... dat haat ik echt.... :=

Gisteren onverwachts blijven slapen bij mn date, hij vond het geen fijne gedachte als ik rond half 1 snachts nog naar huis ging.. :+:

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 17:04

En lekker geslapen Brig ;)

En ik bel al-tijd. Heb 1 keer zo'n vreemde snuiter aan de telefoon gehad dat ik blij was dat ik hem niet in het echt ontmoet had. Over de app kon hij blijkbaar nadenken over was hij typte, over de telefoon niet...

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 17:06

Ja, beetje jammer dat de wekker om 645 ging... maar goed, toch wel handig dat ik op 1 ding na daar alles heb liggen zoals een tandenborstel. Alleen geen make up reiniger.. dus dat de volgende x maar daar laten :')

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:05

Ik belde ook nooit. Haat het. Belangst. Ik wilde met m'n vriend ook niet bellen. Het is dat ik half sliep toen hij me de eerste keer belde en ik niet kon nadenken :') 2.5 uur gebeld toen en ik wilde toen echt afspreken terwijl ik normaal een mietje ben haha

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:08

Ik bel ook nooit vooraf. Heb geen belangst ofzo, maar vind bellen zo mogelijk nog ongemakkelijker dan afspreken :))

Leuke match met afspraak voor vanavond wordt morgenavond, als het doorgaat. Hij is voornamelijk op zoek naar iemand om trio's mee te doen enzo. Nou. Nooouuuu := :')

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:22

Gezellig Berdien, hoe meer zielen hoe mee vreugd :+ :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:31

Bahhh neee niet mijn ding :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:33

Whaha en jij bent de eerste waar nog iemand bij moet? :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:36

Geloof het wel ja :') Nou ja, het is wel eerlijk. En ik had de keuze tussen een man of een vrouw. Heel aardig :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:37

Supersympathiek!

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:37

Wat galant van hem berdien!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-18 18:38

True gentleman :+: :+: