En eind van de week komt er dus nog een echte pakjesbom, ik ben heel benieuwd!

Rebecca, had je mijn foto's nog gevonden? Ze staan nog niet klikbaar maar had ze wel al gepost hier

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Andreeaa schreef:@Borstnoot : kan je voorstellen hoe slecht mijn Engels is als ik het woord vos niet eens kan vertalen in het Engels. Ik snap hem nu pas nu je hem hebt uitgelegd
. Eigenlijk erg logish als ik het zo zie haha.
Mijn laserlampje is trpuwens gelijk ingepikt door mijn zoontje en wist je dat baby's ook gek zijn op lampjesmijn dochtertje vind hem geweldig en probeert het lichtje ook echt te pakken haha.
Banjer schreef:Goldie schreef:
Banjer hahaha die bril, ik hoopte al dat er een selfie mee zou komenLeuke mok, die heb ik mijn lootje ook gegeven
Ben benieuwd naar die popcorn, klinkt erg bijzonder
Leuk hobbelpaardje en kerstsokken
Wist jij van die bril?
Banjer schreef:Lieve Adamootje... kan niet missen dat jij mijn SS bent... dankzij de hint over Ink Master wist ik het meteennou ja... kon niet meteen op je naam komen, maar wist dat jij canvas bent geweest
![]()
Ik ben echt enorm blij met mijn pakket... ik kan merken dat je er tijd en moeite in hebt gestoken... zelfs aan Buddha en Livia, onze nieuwe kittens die de 27e bij ons komen woneb, is gedacht... echt onwijs bedankt...
Bubblewrap schreef:Gentlegiant schreef:Rebecca in de lijst staat bubblewrap-Gentlegiant
Maar ze heeft toch helemaal niet geraden of ben ik zo scheel
Hai!
Ik heb wel de vraag gesteld of jij mijn secret santa bent... Dus bij deze:
Ben jij de creatieve Santa?
En inderdaad, foutje in Rebecca's lijst
Gentlegiant schreef:Bubblewrap schreef:Hey ja Gentlegiant! Je hebt gelijk![]()
Ik let niet op... Ik had het inderdaad nog niet in dit topic geplaatst. Mijn fout
Ik kon de helft van de hints al niet linken...
Dan zoek ik morgen even verder!
En ik maar denken dat ik gek werd