Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Als het voor jou verboden is om daar te rijden, dan is het voor jou ook verboden om daar langzaam te rijden. Je mag uiteraard wel beiden gaan lopen met je voertuig aan de hand, zolang je je dan aan de regels voor voetgangers houdt.Ik heb ook een vraag.. kan het nergens vinden.
Ik heb zelf een brommer (45km/h met helm). Een goede vriendin heeft een scooter (25km/h zonder helm). Als we samen ergens heen willen moet ik vaak op de weg en zij op het fietspad, zij kan niet harder dan 30 en ik kan op een 50 km weg ook geen 30 gaan rijden. Is het verboden voor mij als brommer om (langzaam) op het fietspad te rijden als dit geen bromfietspad is?
oomens schreef:theadora99 schreef:Als het voor jou verboden is om daar te rijden, dan is het voor jou ook verboden om daar langzaam te rijden. Je mag uiteraard wel beiden gaan lopen met je voertuig aan de hand, zolang je je dan aan de regels voor voetgangers houdt.Ik heb ook een vraag.. kan het nergens vinden.
Ik heb zelf een brommer (45km/h met helm). Een goede vriendin heeft een scooter (25km/h zonder helm). Als we samen ergens heen willen moet ik vaak op de weg en zij op het fietspad, zij kan niet harder dan 30 en ik kan op een 50 km weg ook geen 30 gaan rijden. Is het verboden voor mij als brommer om (langzaam) op het fietspad te rijden als dit geen bromfietspad is?
Edit: zat er niet ooit een theoriedeel bij het bromfietscertificaat? Of heb ik mij vergist en was dat een pakje boter?
Edit2: vervelend voor je dat je niet samen op stap kunt, maar dat was niet anders geweest wanneer een van jullie bijvoorbeeld een auto zou rijden en de ander een fiets. Of eigenlijk wel, want dan zouden jullie natuurlijk beiden in dezelfde auto kunnen reizen.
Yentaah schreef:Dat lukt niet.. Hij zit echt goed in elkaar, net zo’n katten-haarbal. Daarnaast is ie vlak bij de haaraanzet en aan de achterkant van mijn hoofd, dus ik kom er sowieso al lastig bij
SavannahNx schreef:Hoe weten die spoorwegbomen dat ze dicht moeten als er een trein aankomt? Hele stomme vraag misschien, maar zou graag willen weten hoe dat in zn werk gaat :p
NinaCharlie schreef:SavannahNx schreef:Hoe weten die spoorwegbomen dat ze dicht moeten als er een trein aankomt? Hele stomme vraag misschien, maar zou graag willen weten hoe dat in zn werk gaat :p
Heb je ff?![]()
http://www.nicospilt.com/index_overwegen.htm
xMalibu schreef:Het is verboden om met je brommer op een gewoon fietspad te rijden, snelheid maakt dan ook niet uit want je mag er gewoon niet zijn
Yentaah schreef:Dat lukt niet.. Hij zit echt goed in elkaar, net zo’n katten-haarbal. Daarnaast is ie vlak bij de haaraanzet en aan de achterkant van mijn hoofd, dus ik kom er sowieso al lastig bij
Emmaa_ schreef:Ik krijg in de winter ook altijd van die knopen achterop m'n hoofd, puur door sjaals dragen of winterjassen met een wollen kraag. Voor mij werkt het het best om er een lading conditioner of cremespoeling in te gieten en dan gewoon plukje voor plukje uit elkaar trekken. Echt een rotwerk, vandaar dat ik meestal mn haar in een knot of staart heb als ik een sjaal omdoe.
MarlindeRooz schreef:Emmaa_ schreef:Ik krijg in de winter ook altijd van die knopen achterop m'n hoofd, puur door sjaals dragen of winterjassen met een wollen kraag. Voor mij werkt het het best om er een lading conditioner of cremespoeling in te gieten en dan gewoon plukje voor plukje uit elkaar trekken. Echt een rotwerk, vandaar dat ik meestal mn haar in een knot of staart heb als ik een sjaal omdoe.
En ik heb het zo ver dat ik altijd jassen koop met een capuchon. Dan doe ik de shawl onder de capuchon.