Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:37

Schaatsen als date lijkt me ook erg leuk, jammer dat het seizoen erop zit..
Wat betreft kinderen ontmoeten, ik zou er heel lang mee wachten, maar dat is ieder z'n keus natuurlijk :)

hyppolyte klinkt wel fijn zo, goed dat jullie erover gepraat hebben :)

Ik vind opdringerig gedrag echt zooooooo'n grote afknapper. Had vanmorgen een match, die meteen mega enthousiast 3 berichten stuurde omdat ik dezelfde sport doe als hem (windsurfen), heb een berichtje teruggestuurd, en ben verder gewoon aan het werk dus komt vanavond wel. Hij heeft me inmiddels verspreid over de dag al 5 berichten er achteraan gestuurd.... >;) kan ik echt heel slecht tegen, voel me nu al geïrriteerd :+

DanielleB

poolen kan ik echt niet haha, dat zou ik dus nooit doen :P

Uhm.. wat is nog meer leuk..

Ondertussen zit ik mij weer op te vreten door mijn ex... wat een onwijze PIEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPvent... Dikke vette ruzie, verwijten maken etc.. Dus nu gekapt, moet me echt inhouden om te reageren.
Ik heb een bord voor mijn kop, ben ontzettend zwak voor iemand van 27 en ga zo maar door.

Maar meneer, zo, die is toch volwassen en doet alleen maar geode dingen!

Ik mocht de hondenkennel nu ook wel voor een prikje over kopen, ja hahahahahah ga toch een end weg!

Letterlijk "je moet het zelf maar weten en ik hoop niet als je straks een leuk vriendje hebt, die na een paar jaar op je uitgescheten is".

Dus ik moest er gewoon op reageren door: en ik hoop niet dat S. ooit jouw ware aard tegen komt..

En nu niks meer zeggen, kappen er mee..

NoGo

Robijntjah schreef:
Ja maar dat kom je ook (gelukkig) niet zo vaak tegen Sav!

Ik heb gisteren wel een mooie opmerking gemaakt tegen een kerel:
'Heb je gewoon een goede filter of zijn dat je echte ogen?' _O-

Ik kreeg gister precies dezelfde opmerking gisteravond maar dan van een jongen >;)

Anne_bento...ik vraag mij bij zulke types altijd af of ze soms geen leven hebben :o

DanielleB:
Wat een kansloze ex heb jij zeg.
Blij dat je er vanaf bent.
Is het geen optie om hem gewoon helemaal te blokkeren en deleten dat soort energievreters kan je beter kwijt dan rijk zijn....

Hier al even aan het appen met iemand waar ik gister plots een kaartje van in de bus kreeg, weet alleen niet of ik het nou heel lief van de moeite vind of stiekem een beetje eng dat hij mijn adres heeft opgezocht :o
Laatst bijgewerkt door NoGo op 09-05-17 16:44, in het totaal 1 keer bewerkt

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:42

Van harte!!

Wel heel lief natuurlijk maar hm... misschien wel een beetje stalkerig inderdaad!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:45

DanielleB schreef:
Van harte!!

Wel heel lief natuurlijk maar hm... misschien wel een beetje stalkerig inderdaad!

Ja ik zou dat ook een beetje creepy vinden.

Heb je je ex al geblokkeerd of hebben jullie nog dingen met elkaar af te handelen?

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:45

NoGo schreef:
Hier al even aan het appen met iemand waar ik gister plots een kaartje van in de bus kreeg, weet alleen niet of ik het nou heel lief van de moeite vind of stiekem een beetje eng dat hij mijn adres heeft opgezocht :o

Ik zou hier nou niet echt blij van worden.. :')

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:46

DanielleB schreef:
poolen kan ik echt niet haha, dat zou ik dus nooit doen :P

Uhm.. wat is nog meer leuk..

Ondertussen zit ik mij weer op te vreten door mijn ex... wat een onwijze PIEPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPvent... Dikke vette ruzie, verwijten maken etc.. Dus nu gekapt, moet me echt inhouden om te reageren.
Ik heb een bord voor mijn kop, ben ontzettend zwak voor iemand van 27 en ga zo maar door.

Maar meneer, zo, die is toch volwassen en doet alleen maar geode dingen!

Ik mocht de hondenkennel nu ook wel voor een prikje over kopen, ja hahahahahah ga toch een end weg!

Letterlijk "je moet het zelf maar weten en ik hoop niet als je straks een leuk vriendje hebt, die na een paar jaar op je uitgescheten is".

Dus ik moest er gewoon op reageren door: en ik hoop niet dat S. ooit jouw ware aard tegen komt..

En nu niks meer zeggen, kappen er mee..

Is er nog iets wat echt afgehandeld moet worden? Anders zou ik het contact helemaal verbreken. Ik ben enorm slecht uit elkaar gegaan met mijn ex, heb al het contact wat betreft spullen via mijn vader laten lopen en hem helemaal geblokkeerd. Mijn vader heeft het puur zakelijk afgehandeld en ik heb hem nooit meer hoeven zien of spreken, weg ermee en door.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:47

NoGo schreef:
Robijntjah schreef:
Ja maar dat kom je ook (gelukkig) niet zo vaak tegen Sav!

Ik heb gisteren wel een mooie opmerking gemaakt tegen een kerel:
'Heb je gewoon een goede filter of zijn dat je echte ogen?' _O-

Ik kreeg gister precies dezelfde opmerking gisteravond maar dan van een jongen >;)

Anne_bento...ik vraag mij bij zulke types altijd af of ze soms geen leven hebben :o

DanielleB:
Wat een kansloze ex heb jij zeg.
Blij dat je er vanaf bent.
Is het geen optie om hem gewoon helemaal te blokkeren en deleten dat soort energievreters kan je beter kwijt dan rijk zijn....

Neeeeee ik krijg al kriebels als ik dit lees haha _O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:48

Ik krijg net bericht 6 en 7 binnen van mijn match, ben er al helemaal klaar mee, denk dat ik hem meteen ga ontmatchen, heb hier zo geen zin in!

*edit ennnnn daar is bericht 8 :wow: hij heeft voor het gemak zijn 06-nr alvast maar gegeven, man wat een hopeloos geval _O-
Laatst bijgewerkt door anne_bento op 09-05-17 16:57, in het totaal 2 keer bewerkt

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:54

Dan zou ik dat indd doen, als je dat nu al hebt.... Geen energie in steken!

Nou nee niet echt.. Tis dat de pup bij hem is en die heft steeds hele rare dingen wat ze bij mij nooit heft gehad. Ja eigenlijk was de kennel van mij, dus daar kregen we nu ruzie om.
Want zoals hij begon: ik denk ik zeg het maar even omdat je er elke keer over zeurt; wij zetten deze week de kennel op internet voor 100 euro...

Dus volgens mij wil hij gewoon dingen uitlokken..

Maar hij wil dan nog elke keer dingen laten zien die hij heeft gekocht enzo, weet niet of dat echt gewoon leuk doen is of om mij te proberen een steek onder water te geven ofzo.

Na mijn opmerking over dat ik hoop dat S zijn ware aard niet ontdekt, heb ik net 10 berichten ontvangen, ga ik niet op reageren overigens.

Begon met dat zij hem nu al beter kent dan ik hem ooit zou kennen, nou gelukkig maar, ik wil ook niet meer over hem weten..
Ohja en ik ben een vette kneus!
En ik moest me maar af vragen waarom hij binnen een maand met iemand anders samen woonde (uhhh om mij te kunnen ontlopen??)
En ik heb hem nooit kunnen geven wat hij nodig had en ik kan nergens over praten dus zijn genoeg dingen die ik niet weet.

Krijgen jullie een beetje een indruk over hem? :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 16:56

Ja klinkt als een leuk persoon :+ blokkeren en niks meer van aantrekken... lastig om los te laten maar het gaat je echt rust geven. Blijkbaar heeft hij nog een hoop frustraties zitten, mag ie lekker met zichzelf oplossen :evaw:

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:03

Nou ja waar 2 vechten hebben 2 schuld :)
Sowieso een opmerking maken over zn ware aard is natuurlijk ook beetje kinderachtig :')
Gewoon alleen maar t noodzakelijke bespreken :)

NoGo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:10

Danielle zo te horen heb je eigenlijk niets meer met hem van doen.
Ik zou in dit geval je verlies nemen en het hierbij laten, die kennel krijg je toch niet, de pup is zijn verantwoording en het kost je alleen maar energie...
Ik zou zeggen blokkeren en gewoom verwijderen die hap je schiet er toch niets mee op.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:10

Yonker schreef:
Sowieso een opmerking maken over zn ware aard is natuurlijk ook beetje kinderachtig :')

Ja en zichzelf compleet laten afzeiken moet ze doen. Zielig dit ook hoor.

Ik had veel ergere en hardere dingen teruggezegd. Net mijn ex joh. Net zo'n drama gast. En een ander compleet afzeiken zodat ie zelf wel pluis lijkt.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:14

Yonker schreef:

Hier en ik het mee eens.

Of bespreek het noodzakelijke, of negeer blokkeer en verwijder hem. Van dit geruzie word geen van beide beter op :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:16

Yonker schreef:
Ik vind t ook niet slim maar helaas zijn best veel ouders die zo met de kids omgaan.... :(

ikhad idd ook een tinderdate die na 3 keer afspreken zn zoontje wou meenemen om bij mij te komen paarden aaien, nee ik doe daar ook niet aan!

eerst maar eens een paar maand met zn twee proberen voordat er kennis wordt gemaakt met kids en familie en dat soort :+

danielle, hoe lang zijn jullie eigenlijk samen geweest?
en allang uit elkaar?
miss ziet er toch nog iets diep?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:52

Een kaartje in de bus van iemand die je nog nooit irl ontmoet hebt zou ik doodeng vinden als ik nooit mijn adres heb gegeven. Dat betekent dat hij zonder het aan jou te vragen heeft uitgezocht waar je woont? Daar gaan al mijn alarmbellen keihard van rinkelen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 17:53

Match met super like.. alleen niet goed gelezen want ze studeert in Zwitserland ;( :')
Elke match heeft haar nadeel blijkbaar :+

En ja adres opzoeken gaat wel heel ver ja

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 18:54

Mijn ex had haar kind op de eerste date al mee en heb haar ouders ook binnen het uur ontmoet. :') Maar goed, kind was toen een maand of vier, die zal er niet veel van meegekregen hebben. En kinderwagen stond bij haar ouders in de winkel omdat ze daar thuis geen plek voor had (woonde vier hoog in de binnenstad zonder ruimte beneden), dus die hebben we op moeten halen. Die date duurde ook dik twaalf uur :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 19:29

suikermeisje schreef:
Yonker schreef:

Ja en zichzelf compleet laten afzeiken moet ze doen. Zielig dit ook hoor.

Ik had veel ergere en hardere dingen teruggezegd. Net mijn ex joh. Net zo'n drama gast. En een ander compleet afzeiken zodat ie zelf wel pluis lijkt.

Uhm tussen zelf zo'n kinderachtige opmerking maken en compleet laten afzeiken zit nog wel wat in he ;)
En zo zielig ben ik niet *\o/*

Groot gelijk heb je Alja!!
Lekker die kids nog even er buiten laten en idd familie hoeft van mij ook pas als het goed zit.

Een kaartje in de bus van iemand die je nog nooit hebt ontmoet, brrrrrrrrr ik moet er niet aan denken := :')

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 19:40

Kaartje in de bus van iemand waaraan je je adres niet hebt gegeven en hij het dus opgezocht heeft zou ik ook creepy vinden, zou ik zo hard wegrennen.

Kinderen, ik zou er ook niet om staan te springen om die snel te ontmoeten. Zou me dan toch direct "verplicht" voelen om voor altijd in zijn leven te blijven ofzo. Dat je niet meer op ontdekkingstocht mag gaan of diegene wel of niet bij je past. Overigens zou ik op dit moment (als ik nog vrijgezel was) helemaal niet staan te springen om een partner met een kind uit een eerdere relatie.

DanielleB, leven en laten leven. Lekker blokkeren en verder gaan met je leven. Ik ben ook zo'n kreng die op zo'n moment nog een rotopmerking erachteraan wil gooit, maar soms moet je de verstandige zijn en gewoon met opgeheven hoofd je biezen pakken.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:32

Zeker zijn er 2 schuld hoor!

Maar dat hij mij een vette kneus noemt vind ik een beetje te ;-)
Daarna heb ik niks meer gezegd, van hem wel eenn suuper lang berichtje dat hij er altijd alles aan had gedaan, als ik normaal deed we vrienden konden blijven (dat zit hem volgens mij het meest dwars, dat ik dat niet wil) want ik heb blijkbaar geen vriendschappen. Dus moest maar goed in de spiegel kijken.

Niet op gereageerd trouwens!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:55

Maar houd de eer aan jezelf en blokkeer en verwijder die gast. Ik vind het nogal sneu om dit soort discussies te blijven voeren eigenlijk.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:58

Ik vind dat Goof het wat hard zegt, maar inderdaad, why why why? Lekker mee stoppen, het wordt er toch niet beter op.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 22:29

Klopt hoor.. Maar dan daarna was het dan weer even normaal zeg maar, dat we wel normaal iets tegen elkaar konden zeggen...

Maar ik ga ook niks meer tegen hem zeggen, het is wel klaar.
Stomme is dat ik eerst geen verwijten terug maak, maar het op het laatst niet ksn laten tot ik denk.. Stoppen.. Dan zeg ik doei en antwoord ik niet meer.

Maar dit ging in de relatie ook wel een beetje zo eigenlijk. Is nooit echt top geweest.
Zijn 4,5j samen geweest waarvan 3,5j samenwonend.

Maar tis nu klaar!
Ook veel van geleerd, eerder bek open trekken en zeggen zo gaat het niet verder, meer ook zeggen wat ik zelf wil ipv hem maar alleen naar het zin te maken etc.

4 dure jaren geweest, maar veel van geleerd!