Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
minouesmee schreef:_mexx_lady_ schreef:Mijn ervaring is dat schoolboeken het goed doen op die tweedehands afdeling van bol.com!
Dat doe ik nooit meer! 2 maal toe geen geld ontvangen.. Ik heb helaas de boeken ook nooit terug gehad.
minouesmee schreef:Mindere ervaring...
Ik had een zo goed als nieuwe spooks bodywarmer gekocht. Verkoper heeft hem 1x aangehad. Zag er op de foto's goed uit. Krijg ik hem net binnen zitten er vlekjes op de borst.. lijkt op roest. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd met een foto. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Opzich zijn het geen grote vlekjes, maar €55 vind ik dan wel aan de prijs. Wat zouden jullie doen?
Anoniem schreef:Goede timing voor de bosatlas, scholen beginnen weer dus slimVan de week op die manier maatschappijleerboekje verkocht. Was binnen een uur verkocht
minouesmee schreef:Anoniem schreef:Goede timing voor de bosatlas, scholen beginnen weer dus slimVan de week op die manier maatschappijleerboekje verkocht. Was binnen een uur verkocht
Mijn schoolboeken verkopen helaas niet..
Staan al 2 maanden op MP, maar krijg er geen reacties op.
FelineNanet schreef:2 rijbroeken gekocht onder het mom van 'een mooie grijze en oranje maat 36 met zak voor mobiel'. M'n moeder heeft alles geregeld met verzenden oid ivm vakantie van mijn kant. Dus ik helemaal enthousiast naar die broeken toen ik deze week thuis kwam: blijkt de grijze bruin te zijn en maat 176, de oranje een soort raar lelijke kleur roze. Beetje jammer dat er in de bruine ook nog een gat zit... heb er wel 40 euro incl vzk betaald, maar vind het ook weer zo laat om er nog achteraan te gaan.
Ik wil gewoon een rijbroek maat 36 zonder zitvlak, liefst zonder klitteband bij de voeten, waar mijn mobiel zonder problemen in past en die krengen zijn nergens te vinden
amado7 schreef:Laatste weken goeie verkopers gehadalleen gister nog een pakketje binnen gekregen. Prima, verliep allemaal goed. Alleen vond ik vandaag een briefje, namelijk porto
verkoper had gezegd 3.90 dus had ik netjes betaald, blijkt dat het 7 euro was. 5 euro portokosten. Is het dan netjes dat hij het oplost en het geld betaald? Of fifty fifty? Of ik? Lijkt me wel dat de fout sowieso bij hem ligt en als het gewoon een foutje is ben ik bereid om de helft te betalen maar goed