Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 22:50

Schoolboeken gaan idd beter via bol, koop ze daar zelf liever ook omdat je wat meer zekerheid hebt. Maar het kost je wel een aardig percentage :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:01

:)* Heb ook nog schoolboeken die weg mogen!

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 23:03

Ja, dat "percentage" dat je af moet dragen (wat ik overigens wel snap, maar vind het vrij fors)zorgt er voor dat ik daar eigenlijk niks op zet.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 07:48

_mexx_lady_ schreef:
Mijn ervaring is dat schoolboeken het goed doen op die tweedehands afdeling van bol.com!

Dat doe ik nooit meer! 2 maal toe geen geld ontvangen.. Ik heb helaas de boeken ook nooit terug gehad.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 08:37

Heb een kastopruiming aan rijbroeken, bijna allemaal zgan.
Nu wordt er 5€ geboden op een nieuwe Kentucky rijbroek waarvan de vraagprijs maar 20€ is :+

Rest verkoopt wel vlot, maar af en toe :n :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 09:41

Bol.com is een ramp. Zowel particulier als zakelijk. Dan liever marktplaats.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 11:30

minouesmee schreef:
_mexx_lady_ schreef:
Mijn ervaring is dat schoolboeken het goed doen op die tweedehands afdeling van bol.com!

Dat doe ik nooit meer! 2 maal toe geen geld ontvangen.. Ik heb helaas de boeken ook nooit terug gehad.

Dit heb ik ook een keer voor gehad. Gewoon heeeeeeeeeel boos naar bol gestuurd en zij hebben alles voor me opgelost.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:24

Heb net 1 min leren laarzen erop staan en gelijk verkocht. Als het geld er morgen echt op staat is dit mijn snelste verkoop ooit :D

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:26

Wauw. hoe doe je dat? haha

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 12:40

_mexx_lady_ schreef:
Dit heb ik ook een keer voor gehad. Gewoon heeeeeeeeeel boos naar bol gestuurd en zij hebben alles voor me opgelost.

Heb ik toen ook gedaan, maar hun kregen ook geen gehoor van de kopers.
Het waren gelukkig geen dure boeken.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 13:12

Donna89 schreef:
Wauw. hoe doe je dat? haha

Geen idee haha heb ze er al een aantal x zonder succes op gehad en nu gelijk weg terwijl prijs alles het zelfde is haha

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 15:27

Mindere ervaring...
Ik had een zo goed als nieuwe spooks bodywarmer gekocht. Verkoper heeft hem 1x aangehad. Zag er op de foto's goed uit. Krijg ik hem net binnen zitten er vlekjes op de borst.. lijkt op roest. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd met een foto. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Opzich zijn het geen grote vlekjes, maar €55 vind ik dan wel aan de prijs. Wat zouden jullie doen?

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 15:27

minouesmee schreef:
Mindere ervaring...
Ik had een zo goed als nieuwe spooks bodywarmer gekocht. Verkoper heeft hem 1x aangehad. Zag er op de foto's goed uit. Krijg ik hem net binnen zitten er vlekjes op de borst.. lijkt op roest. Ik heb de verkoper een bericht gestuurd met een foto. Weet nu niet zo goed wat ik moet doen. Opzich zijn het geen grote vlekjes, maar €55 vind ik dan wel aan de prijs. Wat zouden jullie doen?

Heb je 'm al geprobeerd te wassen oid?

fjordjesJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 15:30

Vandaag een pan verkocht, het loopt best aardig zo. Alleen een bod gekregen op m'n matrastoppers die wel heel laag is. En ook dinsdag gereageerd op iemand die de vraagprijs bood op m'n barkrukken, stuur terug dat ik akkoord ben en dan hoor je weer niks.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 15:31

@stamper
Dat ga ik zo doen. Moet even vlekkenspray halen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 17:09

Anoniem schreef:
Goede timing voor de bosatlas, scholen beginnen weer dus slim :j Van de week op die manier maatschappijleerboekje verkocht. Was binnen een uur verkocht :')

Weet alleen niet of ik deze nog verkocht krijg, aangezien ik de 53e editie heb. Die is tegenwoordig niet meer toegestaan bij examens, je mag alleen de 54e erbij hebben.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:40

Nou het geld staat erop dus dit is echt mijn snelste verkoop ever gingen ze allemaal maar zo snel en makkelijk

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 18:55

minouesmee schreef:
Anoniem schreef:
Goede timing voor de bosatlas, scholen beginnen weer dus slim :j Van de week op die manier maatschappijleerboekje verkocht. Was binnen een uur verkocht :')

Mijn schoolboeken verkopen helaas niet..
Staan al 2 maanden op MP, maar krijg er geen reacties op.

Hier heb ik helaas ook 'last' van. Op bookmatch verkoopt het vaak sneller en heel betrouwbaar allemaal. Misschien is dat een optie? +:)+

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 23:43

2 rijbroeken gekocht onder het mom van 'een mooie grijze en oranje maat 36 met zak voor mobiel'. M'n moeder heeft alles geregeld met verzenden oid ivm vakantie van mijn kant. Dus ik helemaal enthousiast naar die broeken toen ik deze week thuis kwam: blijkt de grijze bruin te zijn en maat 176, de oranje een soort raar lelijke kleur roze. Beetje jammer dat er in de bruine ook nog een gat zit... heb er wel 40 euro incl vzk betaald, maar vind het ook weer zo laat om er nog achteraan te gaan.

Ik wil gewoon een rijbroek maat 36 zonder zitvlak, liefst zonder klitteband bij de voeten, waar mijn mobiel zonder problemen in past en die krengen zijn nergens te vinden :(

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 00:09

Hier leuk verhaal, zag tv op mp, 40 euro geboden, werd overboden en zei toen 50 euro en kom hem over 30 min halen. nou helemaal goed, ik blij :D. Kom ik daar was dat ding groter dan verwacht :') maar ik woonde maar 2 straten verder dus zou me wel lukken

Maar nee hij wou hem wel brengen, en hij had meer te koop dus ik had ook wel interesse in de mobiele airco. 50 euro wou die ervoor, dus ik vroeg is dat inclusief brengen en naar boven tillen (dacht kan het altijd proberen) zei die ja!
Dus ik heb tv en airco voor 100 euro en ook nog naar boven getild 2 hoog, helemaal super. kreeg er ook nog extra kabels voor de tv bij. dan is mp toch nog wel leuk.

Nog even rare mensen, mensen die een bod doen, je accepteerd het en dan hun bod terugtrekken, want ze hadden er toch niet zo goed over na gedacht. bied dan niet pff

Jadeleigh263

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 03:02

FelineNanet schreef:
2 rijbroeken gekocht onder het mom van 'een mooie grijze en oranje maat 36 met zak voor mobiel'. M'n moeder heeft alles geregeld met verzenden oid ivm vakantie van mijn kant. Dus ik helemaal enthousiast naar die broeken toen ik deze week thuis kwam: blijkt de grijze bruin te zijn en maat 176, de oranje een soort raar lelijke kleur roze. Beetje jammer dat er in de bruine ook nog een gat zit... heb er wel 40 euro incl vzk betaald, maar vind het ook weer zo laat om er nog achteraan te gaan.

Ik wil gewoon een rijbroek maat 36 zonder zitvlak, liefst zonder klitteband bij de voeten, waar mijn mobiel zonder problemen in past en die krengen zijn nergens te vinden :(

Hebben ze die niet gewoon bij EJ? Ik heb laatst een broek gekocht die niet zo duur was en ik kreeg ook nog eens met de actie 25% korting. :D
Was zelf ook op zoek naar een rijbroek en op mp kon ik toen ook niks vinden...

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 07:08

Ik heb van EJ een rijbroek van 25 euro ofzo, zonder zitvlak zonder klittenband met goede zakken! Was de goedkoopste van allemaal Haha

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 09:17

Eloya dat is nog eens leuk zaken doen zo idd!

Had toch nog een berichtje gestuurd over de broeken is alles behalve netjes natuurlijk

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 16:56

Laatste weken goeie verkopers gehad :D alleen gister nog een pakketje binnen gekregen. Prima, verliep allemaal goed. Alleen vond ik vandaag een briefje, namelijk porto :( verkoper had gezegd 3.90 dus had ik netjes betaald, blijkt dat het 7 euro was. 5 euro portokosten. Is het dan netjes dat hij het oplost en het geld betaald? Of fifty fifty? Of ik? Lijkt me wel dat de fout sowieso bij hem ligt en als het gewoon een foutje is ben ik bereid om de helft te betalen maar goed :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 17:05

amado7 schreef:
Laatste weken goeie verkopers gehad :D alleen gister nog een pakketje binnen gekregen. Prima, verliep allemaal goed. Alleen vond ik vandaag een briefje, namelijk porto :( verkoper had gezegd 3.90 dus had ik netjes betaald, blijkt dat het 7 euro was. 5 euro portokosten. Is het dan netjes dat hij het oplost en het geld betaald? Of fifty fifty? Of ik? Lijkt me wel dat de fout sowieso bij hem ligt en als het gewoon een foutje is ben ik bereid om de helft te betalen maar goed :)

Ik heb dat 1x gehad
Nooit betaald en nooit meeriets vam gehoord.