Mooie branders komen weer voorbij Die potten zijn ook schattig!
Jammer dat jullie geen kaarsen hebben geshopt zo'n outlet lijkt me wel een keer heel gaaf! Maar dan wel met de auto haha, ziet vriendlief alleen totaal niet zitten
Hey voor de meiden die bloggen : Alice & Jo zoekt bloggers zag ik op de site staan...
En McCalls heeft ook hele mooie jars wisten jullie dat? Jammer dat ik niks lekker vind van ze (van wat ik heb geprobeerd )
Yv_
Geplaatst: 27-06-16 21:13
Oooohhh zo hebben nu ook de double wick . Laatste keer dat ik keek hadden ze alleen nog de kaarsen met 1 lont en dat durf ik niet zo goed aan o dat de kaars best breed lijkt. Is effe gluren of ze s'mores hebben in 2w Edit: Helaas, alleen de enkele lont nog op de site.
Hahaha ja zou ik ook hebben hoor Sylvia! Maar we zijn niet in een outlet geweest, alleen Londen zelf, hadden maar 3 dagen. Wel yc gezien hoor, maar niet zo boeiend, zelfde geuren als hier! Wel heerlijke m&m kleurtjes meegenomen
_sylvia_
Geplaatst: 27-06-16 21:51
De M&M winkel kon ik 3 jaar terug niet vinden Ja, groot gelijk, je gaat niet lopen sjouwen met dingen die hier ook zijn.
Engeland/ Schotland is echt mijn favoriete vakantieland. Ik koop er kaarsen, ga naar de M&M store,heb een tik om altijd al mijn sokken daar te kopen en ik ga altijd naar de outdoorwinkels daar. Ik kan met een lege koffer heen en 2 volle terug komen als ik niet uitkijk
Mijn mixje beviel heel goed. De blue maakte de coco net iets frisser er andersom haalde de coco net het scherpe randje van de blue.