Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

petitparis

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 12:35

glitters, leuke uitdrukking
ik wens ze iedereen toe, ik was even vergeten hoe het voelde.

pff moeilijk te zeggen. Eigenlijk voelden we na 2x afspreken al enorme fysieke aantrekking naast het feit dat we goed konden praten over werkelijk alles. Na 3-4x begon het eigenlijk al de vorm aan te nemen ve realatie. Maar mijn wederhelft heeft nog 2 maand nodig gehad om het goed en wel te beseffen en de stempel "relatie" te durven gebruiken. Al gedroeg hij zich daar al wel naar...

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 12:43

Hier na 2 keer afspreken... we voelden ons zo tot elkaar aangetrokken en gezien we toch niemand anders gingen daten, waarom het dan geen relatie noemen?

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 12:43

Ja snap ik inderdaad ook Berdien, zeker voor de dodenherdenking .. Ze herdenken ook andere militairen die overleden zijn..

Ik ga ook voor de glitter hahaha! Ooit :')
Wie weet van t weekend.

Alleen begint m'n moeder opeens nadat ik haar vertelde over dat ik iemand had op tinder dat er ook veel verkeerde mannen rondlopen enz. Zucht nu word ik bijna onzeker of die toch niet verkeerd is. :') en dan moet ik mezelf echt goed praten :+

Naja anders had die wel een gooi gedaan naar sexistische opmerkingen toch? :')

O wauw mri gaat het bij mij maar zo snel

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 13:53

Mri eind van het jaar mini-Mri?

Mij zou dat allemaal veel te snel gaan maar een ieder moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt :)

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:00

Muga schreef:
Komt echt vanzelf!
Ik woon samen met mijn tinder liefde, we zijn op zoek naar een koophuis voor ons samen en hebben babyplannen... nu zijn wij al halverwege de 30 dus zal het bij ons iets sneller gaan.... maar er zijn zoveel glitters.... dat ik alleen maar kan stralen {:}

Herkenbaar dit :') Alleen dan niet het koophuis, maar wel samenwonen en die babyplannen, die hebben we heel snel uitgevoerd. Resultaat draait tierig rondjes in mijn buik (ruim 28 weken zwanger nu).
10 juni samen, 10 oktober met pil gestopt en direct zwanger :+

Overigens op date 1 al de vakantie besproken, dus dat was op 10 juni. Eind juli voor 2 weken naar Frankrijk afgereisd, direct ook 2 paarden weggebracht. Met kerst/oud & nieuw ook nog 2 weken Frankrijk gedaan en nu net terug van lang weekend Italie. Kwestie van willen en van doen.
Maar wel eerst een vent vinden die zorgt voor die ''glitters''

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:08

Wij doen iets rustiger aan.

Eerst maar weer mijn eigen plek hebben.

Maar dit zou wel eens het serieuze werk kunnen zijn!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:27

Yunaa schreef:
Na hoeveel dates hadden jullie een relatie? ( voor degenen die al gesetteld zijn :)) )

Wij gingen samenwonen op de 2e date :D
Op zaterdag een match en veel gechat, op zondag gedate, op woensdag weer gedate en toen is hij nooit meer weggegaan.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:31

Yunaa schreef:
Na hoeveel dates hadden jullie een relatie? ( voor degenen die al gesetteld zijn :)) )

Na anderhalve date noemde hij mij al zijn vriendinnetje :+. Daar was ik het niet mee eens. Pas nadat ik hem ongeveer 6 keer had gezien vond ik wel dat we een relatie hadden. Het is allemaal heel snel gegaan want vandaag ken ik hem pas een maand maar het voelt allemaal goed aan :)
Laatst bijgewerkt door Neverland op 05-05-16 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:35

ik veronderstel dat de meeste hier 20+ of zelfs eerder 25+ zijn. Naar mijn idee heb je dan al meer een beeld van wat je wil en wat niet, dus kan je veel sneller aanvoelen of het iets kan worden of niet. Zo voel ik het toch aan eigenlijk...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:45

Ik ook wel alleen onze beider situaties liggen wat gecompliceerd waardoor ik rustig aan ook wel even prima vind...

Al zou ik nu het liefste weer bij m zijn...

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:51

Er is niks mis met rustig aan.
In mijn geval is het serieus voor beide partijen en voor mij zou het "snel" kunnen gaan (toch het samenwonen gedeelte, kinderen ben ik zelf niet aan toe). Maar ik weet dat het voor hem beter is rustig aan te doen.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:56

Ik ben nu onderweg naar mijn glitter haha. Lekker in de trein.
wij hebben niet echt een officiele datum ofzo. Duurde ook ff voordat ik hem 'mijn vriend' of iets in die richting noemde. Ik heb een beetje bindingsangst dus als mensen zeiden 'oh ga je naar je vriendje' dan sloeg ik ze nog net niet in elkaar :')
Maar na een maand of 2 is dat bij mij langzaam weggevloeid _O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 14:57

O wauw wat tinder al wel niet op kan brengen. Het zal mij alleen maar mooi zijn dat het snel zou gaan. Kan zo ongeduldig zijn haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 15:04

Ik zou nu ook het liefst daar zijn maar wil ook mijn eigen leven weer goed op orde hebben. Een huis, leuke vrienden.

En wil dat hij ook wel ziet dat ik er ondanks zijn (gezondheids)omstandigheden niet zomaar tussenuit knijp.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 17:54

Ja snap ik robijntje is ook belangrijk

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 20:05

Yunaa schreef:

Na bijna 2 maanden... gemiddeld 2x per week elkaar gezien... meestal 1x uit eten en 1x thuis bij hem of bij mij...

We wilden het rustig aan doen hihi... gaat nu allemaal heel snel haha

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-16 22:24

Geen mini mri eind dit jaar hoor!
Voorlopig niet :n

Ik ga volgende maand bij mijn nieuwe baan beginnen en mijn spiraal zit prima op zn plek!
Wie weet over een jaartje ofzo :')

Wij zijn beiden 30, hebben beiden ervaring met samenwonen, het hebben van een relatie, eigen huishouden en wat we wel en niet willen.
Ik wil dat hij een eigen leven heeft, dat hij ook tijd besteed met zn vrienden (ookal is dat aan de andere kant van NL :x )

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 08:53

Ik kreeg na 4 maanden een relatie met m'n vriend :) Eerst maar eens zien hoe of wat van beide kanten, maar dat pakte heel goed uit :D

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:03

Bij ons is het sinds gister officieel :):) *glitters*

We hadden t zo ergens over en toen vroeg ie of ie mij z'n vriendin mocht noemen.
We hebben elkaar nu 6-7x gezien ofzo, ongeveer na 3 weken daten, morgen neemt hij mij mee naar een musical in Scheveningen voor mijn verjaardag.

En wauw, wat gaan sommige snel zeg! Ik zou dat niet bij kunnen houden..
Maar hee, als het goed voelt... Why wait?

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:14

ik kan het mij ook niet voorstellen dat je iemand dan al kent....

Maar anderzijds lijkt het mij zo leuk, mooi en simpel om het zo vlot te hebben.
Beetje disney liefde en eindelijk weinig gecompliceerd <3

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:22

Hoe bedoel je dat je iemand dan al kent? Ik lees 2 maanden, 2 maanden en 4 maanden.... Verder staat er geen termijn bij hoelang wij elkaar nu al kennen...

Persoonlijk vind ik 3 weken juist kort... Maar misschien is dat anders.
Ik heb vaker gedate. Ben ruim 1,5 jaar vrijgezel geweest na een langere relatie... Denk dat je sneller weet of iets echt goed zit of niet. En elkaar door en door leren kennen, duurt langer dan een paar maanden... Maar als de glitters blijven zit het volgens mij wel goed. Ik weet wel dat ik vlak na mijn relatie sneller dacht dat ik iets voor iemand voelde, vooral omdat ik niet alleen wilde zijn... Juist toen ik genoot van het alleen zijn leerde ik mijn vriend kennen. Toen wilde ik eigenlijk mijn vrijheid niet opgeven.
Wij kennen elkaar van de middelbare school en sportschool en gingen als vrienden even wat drinken... Dat groeide uit tot meer....

Ieder zijn tempo denk ik zo.... Maar ik geloof echt dat als het goed zit, je dat wel voelt.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:22

Wij hadden na een maandje appen en een maandje daten wat. En dat vond ik al erg snel. :=

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:25

Super leuk voor jullie allemaal! Sommige vind ik ook erg snel gaan, maar als dat voor jullie goed voelt... Lekker genieten!

Gister onverwachts nog mijn tinderglitter gezien, hij stond vast op het station en ik was in de buurt, dus even opgepikt. Was super gezellig en meteen even afgesproken dat we maandag een nachtje weg gaan, het wordt R otterdam, iemand nog leuke tips?

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:26

Muga schreef:
Hoe bedoel je dat je iemand dan al kent? Ik lees 2 maanden, 2 maanden en 4 maanden.... Verder staat er geen termijn bij hoelang wij elkaar nu al kennen...

Persoonlijk vind ik 3 weken juist kort... Maar misschien is dat anders.
Ik heb vaker gedate. Ben ruim 1,5 jaar vrijgezel geweest na een langere relatie... Denk dat je sneller weet of iets echt goed zit of niet. En elkaar door en door leren kennen, duurt langer dan een paar maanden... Maar als de glitters blijven zit het volgens mij wel goed. Ik weet wel dat ik vlak na mijn relatie sneller dacht dat ik iets voor iemand voelde, vooral omdat ik niet alleen wilde zijn... Juist toen ik genoot van het alleen zijn leerde ik mijn vriend kennen. Toen wilde ik eigenlijk mijn vrijheid niet opgeven.
Wij kennen elkaar van de middelbare school en sportschool en gingen als vrienden even wat drinken... Dat groeide uit tot meer....

Ieder zijn tempo denk ik zo.... Maar ik geloof echt dat als het goed zit, je dat wel voelt.

Ik lees anders ook 'Wij ging samenwonen na de tweede date'..
Ieder z'n ding, ik vind dat wel zeer snel.
Maar zoals ik al zei; Als het goed voelt, why wait?

En die 3 weken slaan op mij neem ik aan? :')
3 weken DATEN, voorafgaand nog een maand appen..
Anyway, ik oordeel over niemand, ik zeg alleen dat IK het niet bij zou kunnen houden.

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-16 09:29

Nancy, als het goed voelt voor jou, is het toch prima? Al ga je na de eerste date meteen trouwen haha, moet iedereen zelf weten.

Ik ben persoonlijk altijd bang dat als het zo snel gaat, dat de lol er dan snel af is, hardlopers doodlopers zeg maar. Heb dat namelijk zelf een keer gehad toen ik heel snel een relatie in sprong en ook na twee weken zo goed als samen woonde, relatie heeft nog geen jaar geduurt XD