Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
sowieso rare reclame ik hoef al dat bloot niet te zien. 
En ik verwacht dat het een definitief slotje gaat worden agz het al vaker op slot is geweest. Waarom ben ik zo afhankelijk van bokt.
Hetzelfde met een beetje sojasaus. oh én met een beetje shampoo. Vind het ook echt geen probleem als ze een beetje van mij pakken, maar weet niet of ik de enige ben die het doet 
Amandavd schreef:Confession: Ik heb een stuk/gedicht geschreven dat ik heel graag wil delen maar durf het niet op FB te delen omdat ik bang ben dat ik er andere mee kwets zoals mijn moeder die ook FB heeft.

Had echt zo'n "ooooooooh, zo moet dat dus"-momentje
enkel lukt het niet. Nieuwe serie gevonden, bokt, muziekjes, de hond moet uit, etc etc. Anoniem schreef:'Mijn' HK is gesloten na een ruzie en ik ben echt hulpeloos nu. Wil graag dingen met mensen delen maar dat kan nu dus niet.En ik verwacht dat het een definitief slotje gaat worden agz het al vaker op slot is geweest. Waarom ben ik zo afhankelijk van bokt.

Yonker schreef:Confession: ik wil het hoofd van mijn collega tegen het bureau aan rammen
dat werkt bij mij erg bevredigend
Jennifuur schreef:Confession: ik ben niet zo moeilijk met 'lenen' van huisgenoten. Zo had ik pas een beetje mayo nodig, de mijne was op, dan kijk ik even of er niemand net de keuken in komt lopen, en dan pak ik van iemand andersHetzelfde met een beetje sojasaus. oh én met een beetje shampoo. Vind het ook echt geen probleem als ze een beetje van mij pakken, maar weet niet of ik de enige ben die het doet
De band is ook niet zo goed, dus vragen gebeurt ook niet eigenlijk..
Met shampoo etc minder omdat ik zelf hele dure gebruik omdat mijn haar anders over de zeik gaat, maar met eten echt wel. Een boterhammetje pikken van die, een plakje kaas van de ander en een beetje roomboter uit een andere koelkast
Nou moet ik wel zeggen dat wij dit allemaal doen en het dus echt niet erg is. Emmaa_ schreef:Jennifuur schreef:Confession: ik ben niet zo moeilijk met 'lenen' van huisgenoten. Zo had ik pas een beetje mayo nodig, de mijne was op, dan kijk ik even of er niemand net de keuken in komt lopen, en dan pak ik van iemand andersHetzelfde met een beetje sojasaus. oh én met een beetje shampoo. Vind het ook echt geen probleem als ze een beetje van mij pakken, maar weet niet of ik de enige ben die het doet
De band is ook niet zo goed, dus vragen gebeurt ook niet eigenlijk..
Ik doe dit ook heel ergMet shampoo etc minder omdat ik zelf hele dure gebruik omdat mijn haar anders over de zeik gaat, maar met eten echt wel. Een boterhammetje pikken van die, een plakje kaas van de ander en een beetje roomboter uit een andere koelkast
Nou moet ik wel zeggen dat wij dit allemaal doen en het dus echt niet erg is.
Ja ik heb dus geen idee of ze het bij mij doen, maakt me niet zo veel uit, ik mis nooit dingen die ik had moeten hebben voor het koken ofzo. Plus ik doe het meeste voor het huis, dus indirect vind ik dat ik het daardoor verdien ofzo
Inney schreef:Nicolien schreef:Voordat ik ging verhuizen, heb ik alle boeken van Heartland nog een keer gelezen voordat ze in de doos gingen. En nu ben ik sinds een week de serie aan het kijken
Ik heb alle dvd's van de serie vorig jaar gekocht![]()
Is leuke serie he!