Confessions....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Confessions....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 03:05

Confession ik kijk al kwartier naar wasmachine, en nu staat hij op nog 1 minuut ! Duurt lang wachten die laatste minuut :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 08:18

Ik ken die reclame niet van die oude man.. straks maar eens zoeken. Ik vind wel die nieuwe reclame van spa heel vies.. zie je ineens een blote zwangere vrouw (sorry vind ik heel vies) in het water en daarna andere blote mensen en helemaal aan het einde een blote oude man met rimpels.. ik krijg dan gelijk het idee dat die mensen in mijn drinkwater hebben gezwommen, ieeeeuh. :o sowieso rare reclame ik hoef al dat bloot niet te zien.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 08:25

Concession: ik heb al de hele week last van fitnessbal ontwijkend gedrag.
Vanmorgen weer, ipv in een half uurtje mijn series er uit te knallen blijf ik in bed liggen omdat ik zo moe ben... en vanavond heb ik natuurlijk weer geen zin >;)
Terwijl ik weet dat als ik ze gedaan heb ik mij gewoon veel beter voel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 08:53

'Mijn' HK is gesloten na een ruzie en ik ben echt hulpeloos nu. Wil graag dingen met mensen delen maar dat kan nu dus niet. :( En ik verwacht dat het een definitief slotje gaat worden agz het al vaker op slot is geweest. Waarom ben ik zo afhankelijk van bokt. :')

_Floortje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:06

Anoniem schreef:
'Mijn' HK is gesloten na een ruzie en ik ben echt hulpeloos nu. Wil graag dingen met mensen delen maar dat kan nu dus niet. :( En ik verwacht dat het een definitief slotje gaat worden agz het al vaker op slot is geweest. Waarom ben ik zo afhankelijk van bokt. :')

Zelfde hier -O-

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:45

Confession: ik ben niet zo moeilijk met 'lenen' van huisgenoten. Zo had ik pas een beetje mayo nodig, de mijne was op, dan kijk ik even of er niemand net de keuken in komt lopen, en dan pak ik van iemand anders :o Hetzelfde met een beetje sojasaus. oh én met een beetje shampoo. Vind het ook echt geen probleem als ze een beetje van mij pakken, maar weet niet of ik de enige ben die het doet :')
De band is ook niet zo goed, dus vragen gebeurt ook niet eigenlijk..

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 09:49

Confession: Ik heb een stuk/gedicht geschreven dat ik heel graag wil delen maar durf het niet op FB te delen omdat ik bang ben dat ik er andere mee kwets zoals mijn moeder die ook FB heeft.

vanspeijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 10:18

Amandavd schreef:
Confession: Ik heb een stuk/gedicht geschreven dat ik heel graag wil delen maar durf het niet op FB te delen omdat ik bang ben dat ik er andere mee kwets zoals mijn moeder die ook FB heeft.

Gewoon bij je berichtinstellingen zorgen dat je moeder en evt. een paar anderen het niet kunnen zien. Ideaal :j

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 11:03

Ik confess dat ik al 2 dagen lang om een auto aan het kwijlen ben.
Ik geef mijn moeder ook al hints :')
Niet dat het werkt maar toch. Als verjaardags cadeau <<)
Dit is de auto in kwestie <3 Afbeelding

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 11:39

Ik weet al een tijdje dat ik ga verhuizen maar heb het mn huisgenoot nog niet durven vertellen :o

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 12:25

Confession: ik wil het hoofd van mijn collega tegen het bureau aan rammen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 12:39

Die auto is leuk! Wij hebben een gewone, doodnormale muisgrijze van '74 (denk ik) in de garage staan. Hij rijdt maar moet wel verder wat opgeknapt worden. Is autootje van mijn vriend :)

Bekentenis: ik denk dat ik de wasmachine helemaal alleen heb kunnen repareren, en ik ben er dus best trots op!

Bekentenis 2: ik heb er wel 2 dagen over gedaan om te ontdekken dat je de filter los moet schroeven om 'm eruit te halen, en niet een halve slag draaien en dan zitten trekken als een debiel :+ Had echt zo'n "ooooooooh, zo moet dat dus"-momentje :')

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:09

Confession: ik voel me schuldig dat ik maar 1 college van het vak gevolgd heb voor het tentamen en het tentamen gehaald heb, terwijl er anderen zijn die altijd alles volgen en dat die m niet hebben..

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:21

Ik moet vandaag voordat ik ga werken echt m'n verslag af hebben. Het is ook nog ' maar ' twee hoofdstukken :Y) enkel lukt het niet. Nieuwe serie gevonden, bokt, muziekjes, de hond moet uit, etc etc.

Calanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:23

Anoniem schreef:

+1 :')
Confession : Ik vind bokt nu wel heel saai :+

MamaMiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:39

Confession:
de moeder van een nieuw vriendje van mijn zoon is een enorme doos, echt gewoon he-le-maal-niet-mijn-type-ga-uit-mn-allergie-zône :+

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 13:43

Ik ben voor de derde keer vooraan begonnen McLeod's Daughters.
Wil heartland ook weer gaan kijken, heb toen 2 seizoenen gekeken... Maar ik wil alleen kijken mét ondertiteling en die kon ik niet meer vinden daarna :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 14:02

Ik voel me ellendig dus ik ga nu lekker simsen en iedere sim die ik tegen kom vermoorden }:) (terwijl ik een zak chips leeg eet O:)
Laatst bijgewerkt door Cubone op 13-11-15 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 14:02

Yonker schreef:

Gewoon over fantaseren :') dat werkt bij mij erg bevredigend ;)

Ik ga zo lekker alleen naar de nieuwe maze runner kijken terwijl ik had beloofd om die met mama te kijken maarja zij gaat weg en ik vind het niet erg om die 2 keer te kijken

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 14:22

Volgens school ben ik nu naar de tandarts, had gewoon geen zin in de laatste les :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 15:21

Jennifuur schreef:
Confession: ik ben niet zo moeilijk met 'lenen' van huisgenoten. Zo had ik pas een beetje mayo nodig, de mijne was op, dan kijk ik even of er niemand net de keuken in komt lopen, en dan pak ik van iemand anders :o Hetzelfde met een beetje sojasaus. oh én met een beetje shampoo. Vind het ook echt geen probleem als ze een beetje van mij pakken, maar weet niet of ik de enige ben die het doet :')

Ik doe dit ook heel erg :)) Met shampoo etc minder omdat ik zelf hele dure gebruik omdat mijn haar anders over de zeik gaat, maar met eten echt wel. Een boterhammetje pikken van die, een plakje kaas van de ander en een beetje roomboter uit een andere koelkast := Nou moet ik wel zeggen dat wij dit allemaal doen en het dus echt niet erg is.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 15:21

CharlotteJay schreef:
Yonker schreef:

Gewoon over fantaseren :') dat werkt bij mij erg bevredigend ;)

Haha zal ik volgend keer doen!!

Jennifuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 15:35

Emmaa_ schreef:
Jennifuur schreef:

Ik doe dit ook heel erg :)) Met shampoo etc minder omdat ik zelf hele dure gebruik omdat mijn haar anders over de zeik gaat, maar met eten echt wel. Een boterhammetje pikken van die, een plakje kaas van de ander en een beetje roomboter uit een andere koelkast := Nou moet ik wel zeggen dat wij dit allemaal doen en het dus echt niet erg is.

Haha :)) Ja ik heb dus geen idee of ze het bij mij doen, maakt me niet zo veel uit, ik mis nooit dingen die ik had moeten hebben voor het koken ofzo. Plus ik doe het meeste voor het huis, dus indirect vind ik dat ik het daardoor verdien ofzo :')

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 15:49

Confession: Ik heb vandaag letterlijk niks gedaan op stage, behalve 1,5 weekrapport ingevuld over de laatste twee weken :=

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-15 16:13

Inney schreef:
Nicolien schreef:
Voordat ik ging verhuizen, heb ik alle boeken van Heartland nog een keer gelezen voordat ze in de doos gingen. En nu ben ik sinds een week de serie aan het kijken :+

Ik heb alle dvd's van de serie vorig jaar gekocht :x

Is leuke serie he!

Huh, ik wist niet eens dat er een serie van was. Ben nu bezig met aflevering 2, man was is ty lelijk :+