Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambi1995 schreef:Waarom worden sommige mensen als je bijvoorbeeld met een circus orkest bij hun bed staat nog steeds niet wakker en andere mensen al wakker worden als je heel geruisloos loopt?
Danique_G schreef:Stel je knuffelt uit het niets een agent(e), word je dan getaserd oid?
Cowboy55 schreef:Vervolgvraag: reageer ik dan op het mauwen van de kat zoals de man van Riddershow op een autodeur of heb ik moederinstinct richting mijn kat?![]()
![]()
Don't answer that.....
Knert schreef:Cowboy55 schreef:Vervolgvraag: reageer ik dan op het mauwen van de kat zoals de man van Riddershow op een autodeur of heb ik moederinstinct richting mijn kat?![]()
![]()
Don't answer that.....
las laatst een onderzoek dat katten op dezelfde frequentie mauwen en kunnen spinnen zoals een baby huilt. Dus nee het is niet raar dat jij dat hebt!
Zat er aan de denken om het eens te meten.
Sammie schreef:guusje_h schreef:Las laatst iets over een Amerikaans stel dat tot het 15e levensjaar met een Engels accent hebben gesproken, omdat het kind dat over zou nemen en ze zo graag een kind met een Engels accent wilden
Lijkt mij wat broodje aap.. of is het kind al die 15 jaar ook nooit buiten geweest?
Rebecca schreef:Ik vraag me af waarom tikt een klok?
Cowboy55 schreef:[naam] schreef:Als kat mauwt dan gaat ze net zolang door tot ze naar binnen mag
?
Daarom was ik er ook meteen uit. Als mijn kat om 05:00 uur de hele buurt wakker miauwt is het een kwestie van tijd voordat iemand......laten we zeggen 'actie tegen dat k*tbeest onderneemt'.