Ik draag ook zo veel mogelijk donkere kleuren Zwart, donkerblauw, grijs... Heerlijk!
Laurie
Geplaatst: 21-09-14 12:41
Vrijdag dagje naar Utrecht geweest en daar dit jurkje gekocht:
Weet alleen nog niet of ik 'm met of zonder panty moet dragen, ben beetje bang dat ik over een paar weken weer sneeuwwitje ben haha. Let trouwens niet op de spiegel, vorige week een grote laten vallen toen ik 'm wilde verplaatsen.
Als het een mooie panty is in je echte huidskleur kan ik het nog best waarderen, maar ik zou persoonlijk toch eerder voor een zwarte panty gaan. Vind zwarte panty's echt bij niemand misstaan
Anoniem
Geplaatst: 21-09-14 15:16
chanelle14 schreef:
Ik vind die dingen bijna net zo erg als witte leggings.
Ik ook. Tenzij je echt een mooie, kwalitatief hele goede, perfect afgestemde kleur panty hebt. Maar dat heeft heel vrouwelijk Nederland dan weer niet, die kopen er eentje bij de hema voor 3 euro. Koop dan een zwarte, denk ik dan, dat kan nooit fout gaan..
Dit jurkje heeft inderdaad hard een zwarte panty nodig Dat staat vast super leuk! Maar wel een hele dunne, 15/20 denier.
Ik heb dus een gele blazer besteld bij Sammydress, man wat houd ik toch van gele blazers!! Maarja, ik ben te laat met kopen, want ze zijn nergens meer Zomerkleuren aaargg
Mwa, ze scheuren wel snel, maar ik vind het gewoon veeel mooier
Bamii
Geplaatst: 23-09-14 20:14
Ik heb altijd een extra paar panty's mee, is mij nét iets te vaak gebeurd dat ik van de fiets afstapte en er iemand achter mij heel erg hard begon te lachen...
Grrr, mijn jurkje wat ik bijna 2 weken terug besteld heb is wéér de leverdatum opgeschoven... Hij is gewoon leverbaar dus daar ligt het niet aan... Maar even een mailtje naar HM sturen of nog langer wachten?
Oh, ik had juist gisteren een trui besteld bij h&m die pas eind oktober binnen zou komen en ik kreeg net een berichtje dat hij al verzonden was (en dus uiterlijk volgende week binnen komt haha, want bij post nl duurt het nooit zo heel lang), dus ik ben voor het eerst in mijn leven positief verrast door h&m. Ik dacht echt; h&m! Wat flik je me nu!
Maar als hij gewoon leverbaar is, zou ik toch even een berichtje sturen.. om welk jurkje gaat het? Kan eens kijken wat hij bij mij aangeeft?
Dat ligt heel erg aan de manier waarop je 'm draagt, vind ik. Hij kan ook heel mooi zijn met pantys en een jasje en wat gouden sieraden (met hakken natuurlijk ) En je kunt natuurlijk een maatje te klein kopen zodat al je lichaamsdetails te zien zijn en hij lekker kort is! Hartstikke mooi natuurlijk
Bamii
Geplaatst: 23-09-14 20:45
Hm, HM kán het dus wel rebacca haha. Als ik het jurkje nu weer in mijn shoppingbag doe staat er beschikbaarheid 20-24 okt... Terwijl toen ik hem, twee weken geleden dus, erin deed gewoon als beschikbaar stond. Het gekke is dat ik samen met het jurkje ook een blazer had besteld, waar gelijk al bijstond beschikbaarheid 20-24 okt. Nu doe ik hem weer in mn mandje: op voorraad. He whut?