Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:30

-O- Ik kan er ook niet bij dat mensen op zo'n manier andere aan het lijntje willen houden!! Jammer dat het zo gelopen is!

Jolien87

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:33

Dat is flink balen zeg. Groot gelijk dat je daar niet meer aan verkoopt. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:34

Als ze gewoon had laten weten dat ze toch geen interesse meer had dan was dat zo. Zelfs moest ik het pas de zondagochtend weten had ik gewoon nog een fijne dag kunnen hebben. Maar om 14 u 's middags jou nog beginnen klaarmaken om ergens naar toe te gaan is al heel wat anders. Misschien had ik ook niet zo lang moeten wachten. Maar ja, te goed van vertrouwen zeker?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:56

Dat is echt triest! :( Verdoe een ander zijn tijd niet en zeg gewoon even op tijd af ofzo! :(

Ik heb weer wat hoor.. Pavo Polo te koop (had er 2, 1 is al verkocht)

Er staat duidelijk in de advertentie dat de vaste prijs 5 euro per stuk is excl eventuele verzendkosten.

Krijg ik een mail: wat kosten ze?

:')

Uiteraard netjes antwoord gegeven, maar mensen lezen echt niet! Haha! :))

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 08:58

Tallie1979 schreef:
Uiteraard netjes antwoord gegeven, maar mensen lezen echt niet! Haha! :))

Precies. Ik kreeg ook vragen over mijn zadel. 3 vragen die alle drie gewoon in de tekst stonden.
Wat de prijs was, waarom ik het verkocht en of het geschikt is voor een kwpn'er. :')

Vientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:01

Ja, diezelfde vragen kreeg ik bij mijn zadel ook :') En de vraag of ik dacht dat hij zou passen op *omschrijving paard, mn kleur en geslacht*; hoe moet ik dat nou weten dan...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:06

Mijn zadel die ik te koop heb past alleen op,een zwarte ruim met vier witte voetjes :+

Baloedebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:13

Ik blijf echt niet meer thuis wachten op iemand als ze nog geen vaste afspraak hebben gemaakt. Eerst een datum en tijd afspreken en nummers uitwisselen dan pas denk ik erover om ergens voor thuis te blijven. Ik denk dat sommige mensen in dit topic best wat 'harder' mogen zijn, je bent geen winkel die de koper kan binnenlopen wanneer het hun uitkomt :)

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 09:28

Alja schreef:
Mijn zadel die ik te koop heb past alleen op,een zwarte ruim met vier witte voetjes :+
Sh*t. Ik had interesse ik je zadel maar ik heb een vosje :')

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:21

Nou, vrijdag komt iemand uit lelystad mijn hulsebos zadel ophalen.
Als het niet past hebben we afgesproken dat ze het per post terug mag sturen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:25

Ik had daar persoonlijk niet aan begonnen... :P
Hoop uiteraard voor je dat het past en de koop dus door gaat!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:45

Dieuwertje92 schreef:
Ik blijf echt niet meer thuis wachten op iemand als ze nog geen vaste afspraak hebben gemaakt. Eerst een datum en tijd afspreken en nummers uitwisselen dan pas denk ik erover om ergens voor thuis te blijven. Ik denk dat sommige mensen in dit topic best wat 'harder' mogen zijn, je bent geen winkel die de koper kan binnenlopen wanneer het hun uitkomt :)

De datum stond vast, volgens haar zeggen toch. Daarom dat ik het nog een kans gaf. Maar ik ben inderdaad geleerd voor de volgende keer :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 10:53

ElfiL92 schreef:
Alja schreef:
Sh*t. Ik had interesse ik je zadel maar ik heb een vosje :')

In dat geval heb ik nog een zadel te koop voor je :P past alleen op voskleurige paarden, liefst een merrie want ruinen of hengsten heb ik nog niet geprobeerd :D

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:37

Dieuwertje92 schreef:

Het probleem is dat je toch wel graag wilt verkopen en dat ze er vaak niet voor in de rij staan. Dus iedere "kijker" is een kans op verkoop. Je wilt niet met je spullen blijven zitten.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 12:39

Kentaro, ik hoop dat ik ook dat soort mensen tegen kom, anders ios het verrotte moeilijk een zadel te vinden. Ik kan er niet eentje kopen, om er vervolgens achter te komen dat ie niet past, om weer een volgende te kopen.

Iemand nog een zadel te koop? Moet op een Friese merrie passen :D

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:14

Ja.
Kijk maar eens bij mijn advertentie's!

Ik ben niet moeilijk met zadels passen ed. Ik begrijp dat mensen zoiets niet kopen zonder eerst te passen en er een zadelmaker boj te halem om te kijken of de boom niet gebroken is od.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 13:34

Gc mijn zadel past ook op zwarte merries ;)

Baloedebeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 14:00

GamblersCup schreef:
Dieuwertje92 schreef:

Het probleem is dat je toch wel graag wilt verkopen en dat ze er vaak niet voor in de rij staan. Dus iedere "kijker" is een kans op verkoop. Je wilt niet met je spullen blijven zitten.

Dat klopt maar ook een kijker kan een afspraak maken, ik blijf niet een hele dag thuis omdat de kijker komt wanneer het hem uitkomt.

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 14:03

Nee, ik ook niet. Ik bedoel meer te zeggen dat ik begrijp dat mensen toch hopen dat iemand langs komt, al hebben ze er een slecht gevoel over vantevoren, 3 berichten sturen, toch thuisblijven... ik zelf doe dat niet, niks wat ik verkoop vreet brood of kost stalhuur, zolang het niet verkocht wordt ligt het hier prima. Ik ben juist heel makkelijk met mensen wegjagen, afspraak en op komen dagen, of bye bye.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 14:09

Tja, bij mij ging het over een paard. Dus dat vreet wel geld :P

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 14:10

Daarom zeg ik, ik begrijp heel goed dat je die moeite doet en dat je toch hoopt dat ze op komen dagen. Iedere kijker is een kans op verkoop natuurlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 14:14

Ach, ik ben nu weer geleerd voor de volgende keer. Had nog een koper, enorm geïnteresseerd en ze zou King zeker. Puntje bij paaltje: Moet haar vader opeens toestemming geven. En daar steek je dan al u tijd in...

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 14:24

Als ze opeens met dat soort dingen aankomen, weet je al dat het niks wordt... willen ze daadwerkelijk een datum en tijd afspreken prima. Maar zolang ze dat niet doen, niet je tijd in steken hoor! -O-

Alja, jij hebt alleen dat ijslanderzadel liggen voor de verkoop toch? Da's niks voor mij denk ik...

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 17:16

Koper 2 ziet er ook vanaf. Koper 3 & 4 dit laten weten. We zullen zien

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-14 19:14

hahahha klopt GC maar wil er wel graag vanaf ;)

iemand die weet wat het kost om iets in een envelop naar portugal te verzenden of hoe je daarachter kunt komen wat dat kost?
heb mijn vliegennetje aan een bokker daar verkocht :)