Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dieuwertje92 schreef:Ik blijf echt niet meer thuis wachten op iemand als ze nog geen vaste afspraak hebben gemaakt. Eerst een datum en tijd afspreken en nummers uitwisselen dan pas denk ik erover om ergens voor thuis te blijven. Ik denk dat sommige mensen in dit topic best wat 'harder' mogen zijn, je bent geen winkel die de koper kan binnenlopen wanneer het hun uitkomt
ElfiL92 schreef:Alja schreef:Sh*t. Ik had interesse ik je zadel maar ik heb een vosjeMijn zadel die ik te koop heb past alleen op,een zwarte ruim met vier witte voetjes
Dieuwertje92 schreef:Ik blijf echt niet meer thuis wachten op iemand als ze nog geen vaste afspraak hebben gemaakt. Eerst een datum en tijd afspreken en nummers uitwisselen dan pas denk ik erover om ergens voor thuis te blijven. Ik denk dat sommige mensen in dit topic best wat 'harder' mogen zijn, je bent geen winkel die de koper kan binnenlopen wanneer het hun uitkomt
GamblersCup schreef:Dieuwertje92 schreef:Ik blijf echt niet meer thuis wachten op iemand als ze nog geen vaste afspraak hebben gemaakt. Eerst een datum en tijd afspreken en nummers uitwisselen dan pas denk ik erover om ergens voor thuis te blijven. Ik denk dat sommige mensen in dit topic best wat 'harder' mogen zijn, je bent geen winkel die de koper kan binnenlopen wanneer het hun uitkomt
Het probleem is dat je toch wel graag wilt verkopen en dat ze er vaak niet voor in de rij staan. Dus iedere "kijker" is een kans op verkoop. Je wilt niet met je spullen blijven zitten.