[HK] Primark deel 5

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 11:10

Het zijn met name die mensen die de kinderwagen besturen, die er niet helemaal netjes mee omgaan.
Die werpen eerst de kinderwagen/buggy voor je voeten waarna ze zelf volgen.
En dan ook nog een boze blik.
En dan denk je dat het in de winkels erg is, dan moet je naar de markt gaan. Levensgevaarlijk! Het is me regelmatig opgevallen dat met name de oudere dames met rollators en boodschappen-trolleys een gevaar zijn voor je voeten en scheenbenen.

En even voor de duidelijkheid: echt niet alle mensen zijn zo hoor en iemand die zich duidelijk bezwaard voelt om te vragen of hij/zij er langs mag, wil ik echt wel voor opzij gaan. Maar er zijn een boel mensen die het wel handig vinden om voorrang te krijgen/nemen.

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 11:12

Mijn moeder is nu bij de primarkt...ik mocht mee maar ik ben ziek :(

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 11:26

Jolien87 schreef:
Het zijn met name die mensen die de kinderwagen besturen, die er niet helemaal netjes mee omgaan.
Die werpen eerst de kinderwagen/buggy voor je voeten waarna ze zelf volgen.
En dan ook nog een boze blik.
En dan denk je dat het in de winkels erg is, dan moet je naar de markt gaan. Levensgevaarlijk! Het is me regelmatig opgevallen dat met name de oudere dames met rollators en boodschappen-trolleys een gevaar zijn voor je voeten en scheenbenen.

En even voor de duidelijkheid: echt niet alle mensen zijn zo hoor en iemand die zich duidelijk bezwaard voelt om te vragen of hij/zij er langs mag, wil ik echt wel voor opzij gaan. Maar er zijn een boel mensen die het wel handig vinden om voorrang te krijgen/nemen.

Dit precies!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 13:44

Ennn we staan in de rij.
Ik kan het One Directions-shirt niet vinden. :n

Rideltje1992

Re: Primark deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:00

Oke geeft niet! toch bedankt voor het kijken :)

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:14

en het sjaaltje? hadden ze die nog wel?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 14:40

:n
Ik heb werkelijk álle sjaaltjes en shirts 2x bekeken maar niks wat er leek.

Liesjeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:45

nafnaf schreef:
Zoo.. wat een schade jongens..

zeker 4 uur rondgelopen.

-Basic zwart shirt
-Zwarte legging
-Sokken
-Baseball shirt
-Baseball tanktop
-Baseball shirt
-Doorzichtig shirt zwart
-Coca Cola shirt
-Sport broekje zwart
-Sport broekje blauw
-Spijkerbroekje blauw
-Spijkerbroekje roze/wit
-2 bh's
-8 strings
-Bandeau bh
-Zonnebril
-Bordeaux vans
-Neon roze bikini
-Witte bikini

En volgens mij was dat het..
Schade was.. 128,50... :=

Een deel van de kleding:

Foto's mobiel kwaliteit.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Oeps op de kop..

[ Afbeelding ]

beetje laat misschien, maar hoe duur was dat 2e shirtje van rechts ? die met bloemen en 56 erop ?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:57

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 15:58

_Nadia_ schreef:
Ja precies, mijn man werkt 5 dagen per week, dus zaterdag (of zondag) is de enige mogelijkheid om naar de stad te gaan voor ons, want eerlijk is eerlijk, ik ga niet met 5 kinderen alleen winkelen, dat is suicide lol.

Maar sorry hoor als je besluit een huis vol kinderen te nemen dan kies je er toch voor dat dingen zoals even lekker winkelen gewoon niet meer zomaar kunnen?

Vind de vergelijking met een kinderwagen en een auto overigens ook een beetje vreemd.

Iedereen moet het uiteraard zelf weten en iedereen heeft het recht om de Primark in te gaan maar als ik iemand met meerdere kinderen zie daar dan denk ik elke keer; wat doe je jezelf en je kinderen toch aan.. :o

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:05

Jildau schreef:
_Nadia_ schreef:
Ja precies, mijn man werkt 5 dagen per week, dus zaterdag (of zondag) is de enige mogelijkheid om naar de stad te gaan voor ons, want eerlijk is eerlijk, ik ga niet met 5 kinderen alleen winkelen, dat is suicide lol.

Maar sorry hoor als je besluit een huis vol kinderen te nemen dan kies je er toch voor dat dingen zoals even lekker winkelen gewoon niet meer zomaar kunnen?

Vind de vergelijking met een kinderwagen en een auto overigens ook een beetje vreemd.

Iedereen moet het uiteraard zelf weten en iedereen heeft het recht om de Primark in te gaan maar als ik iemand met meerdere kinderen zie daar dan denk ik elke keer; wat doe je jezelf en je kinderen toch aan.. :o

Dan moeten mijn kinderen (en wij als ouders) het dus zonder kleding doen? Ik zal het toch ergens vandaan moeten halen of niet dan? En ja, Primark is nou net het enige dat als nieuwe kleding binnen het budget past.
Lekker winkelen lukt trouwens prima hoor, ook met 5 kinderen in touw, als je als ouders maar beide op let. (zeker gezien van de 5 er 3 een beperking hebben)
Ik blijf echt niet thuis omdat anderen last hebben van mijn kinderwagens, sorry.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:19

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:35

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:40

De broek was €9,- en de shirts €8,- per stuk.
Ik had nog een lange broek gepast, die was €11,- maar die was te lang dus die zat niet mooi.
Voor de rest heb ik bij de sportkleren de volgende dingen gezien: joggingbroeken, korte broekjes, hemdjes, sportbeha's maar die leken met niet heel stevig en vestjes.

Bandaloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 16:49

Bedankt! Binnenkort maar weer naar de primark dan.

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 18:35

Rebeccaa schreef:
annnepannne schreef:
Kan iemand mij vertellen hoeveel de sokken bij de primark ongeveer kosten? en per hoeveel paar dat is.
Ik heb 50 sokken nodig :')

Wat moet je met 50 paar sokken? :')

Ik had 7 paar zwarte, korte sokjes voor 3 euro laatst.

Mama wordt 50, dus we gaan 49 sokken op een waslijn hangen en dan spreuk: 49 ouwe sokken op een rij, 50ste komt er vandaag bij!

JesdaJinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 18:40

Whaha. Die is ècht leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 18:44

Ik had 5 sokken voor 3,-

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:41

Jolien87 schreef:
Ik heb zelf nog geen kinderen, maar blijkbaar denken veel mensen dat het heel makkelijk is om "even" een oppas te regelen.
Daarnaast is het niet zo dat iedereen doordeweeks naar de stad kan. Veel mensen werken doordeweeks en zijn aan de weekend gebonden. Natuurlijk geldt dit niet voor iedereen, maar ik zie dit soort opmerkingen zo vaak langskomen: 'dan moet je niet op zaterdag gaan'.

dat zijn vaak de mensen zonder kinderen :Y)

het begrip komt vaak pas als er zelf zo een hummel is en hoe moeilijk het dus kan zijn om alles rond te krijgen met zo een humpie
Jildau schreef:

dit is ook zoiets, dus omdat ik kies voor kinderen vervallen mijn rechten om leuk te kunnen winkelen :?
Hoe denk je dat die kids leuk gekleed gaan dan?
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 10-04-14 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:42

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:52

Ojajoh schreef:
dit is ook zoiets, dus omdat ik kies voor kinderen vervallen mijn rechten om leuk te kunnen winkelen :?
Hoe denk je dat die kids leuk gekleed gaan dan?

Hoeft toch niet? Als moeder met kinderen blijf je toch gewoon altijd binnen zodat niemand last heeft van je kinderwagen :+

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 21:56

Ik ga morgen middag/avond naar Eindhoven! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:02

Wie weet zie ik je nog wel! Ik ga ook even kijken of er weer wat leuks tussen hangt! :D

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:21

_Nadia_ schreef:
Dan moeten mijn kinderen (en wij als ouders) het dus zonder kleding doen? Ik zal het toch ergens vandaan moeten halen of niet dan? En ja, Primark is nou net het enige dat als nieuwe kleding binnen het budget past.
Lekker winkelen lukt trouwens prima hoor, ook met 5 kinderen in touw, als je als ouders maar beide op let. (zeker gezien van de 5 er 3 een beperking hebben)
Ik blijf echt niet thuis omdat anderen last hebben van mijn kinderwagens, sorry.

Nee dan ga je dus die ene enkele keer dat je wel een oppas kunt vinden, je man tijd heeft voor ze of wat dan ook en dat is dan misschien niet zo vaak en gemakkelijk als dat je zou doen zonder kinderen. En dat is geen jaaaaren want neem aan dat ze op een gegeven moment naar school gaan. ;)

Maar je hoeft ook heus niet thuis te blijven voor anderen alleen ik zou zelf denk ik niet graag met 5 kinderen op pad gaan en kan me goed voorstellen dat anderen zich eraan storen. Zeker als je kinderwagens mee neemt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 22:59

Jildau schreef:
Nee dan ga je dus die ene enkele keer dat je wel een oppas kunt vinden, je man tijd heeft voor ze of wat dan ook en dat is dan misschien niet zo vaak en gemakkelijk als dat je zou doen zonder kinderen. En dat is geen jaaaaren want neem aan dat ze op een gegeven moment naar school gaan. ;)

Maar je hoeft ook heus niet thuis te blijven voor anderen alleen ik zou zelf denk ik niet graag met 5 kinderen op pad gaan en kan me goed voorstellen dat anderen zich eraan storen. Zeker als je kinderwagens mee neemt.

:n

sorry maar jij snapt het echt niet :n
maar komt ooit goed schatje :(:)