Zag net die 2 overtredingen terug (Pieters en bij Willem2). Pieters had VUURROOD moeten krijgen, en die bij Willem2 gewoon geel. Pfoe Pieters heeft echt mazzel gehad hoor, dat was echt lomp!
Wat 'n gezenuw bij Ajax zeg Ik zat in Utrecht in de zaal bij rock you, officieel moet je tel natuurlijk uit, maar ik heb de hele tijd ajax.nl gecheckt, en opeens was de tussenstand 1-0, nou ik donderde zowat van m'n stoel af joh Om de 5min die site blijven checken, blij met de goal van de Jong, nóg blijer toen WillemII 'n rode kaart kreeg, want dan zou 't wel goed komen en dat kwam 't ook Vertonghen 't Blijft niet leuk om hem in de goal te zien staan Waarom maken ze nooit zoveel foto's van de keeper als Steekie in de goal staat? Aaahw En ik vind Cvitanich niet heel lelijk Hoe cute Mickey Daley Hahahahaha Hahahaha Frankie
Ach Verhoeven doet het echt wel goed hoor Niemand is zo goed als Steek, maar Verhoeven is ook een prima keeper
Die vlieg foto van hem is echt geweldig En die laatst
Joonsel
Geplaatst: 13-03-11 21:16
Ik zeg ook niet dat hij het niet goed doet, is een prima keeper. Maar maakt wel meer fouten vergeleken met Steek, en zal daardoor meer in beeld komen, dus meer foto's
Naomi_Jortje
Geplaatst: 14-03-11 01:18
Steekiefilmpje Levi staat ook zo leuk omhoog te kijken haha En ik vind 'm ook geen type voor ritueeltjes, vind 'm echt zo'n droge gozer Ik zie Mickey d'r wel voor aan om van die ritueeltjes te hebben
Ik hoop het ook enorm! Maar ja.. Als hij bij, noem maar iets Barcelona, aan de slag kan.. Dan zou ik toch het eerst volgende vliegtuig pakken als ik hem was
Ik heet geen Nancy, maar ik heb de wedstrijd ook gezien 1e helft terecht met 1-0 voor, totdat ooh god hoe heet ie nou ook alweer in de 2e helft z'n 2e gele kaart (nou niet bepaald terecht) kreeg en er met rood af moest, dus Ajax nog maar met 10 man.. Toen ging Rodney ook nog eventjes zielig door 'n enkel En verloren we met 2-1
Uit Jong Ajax moeten toch de jongens komen die straks in het grote Ajax gaan spelen Jong PSV wordt gewoon kampioen, 11p voorsprong en wedstrijd minder gespeeld! In de Eredivisie wordt het nog spannend, ligt weer helemaal open
En de jongens die geblesseerd zijn geweest en weer terug gaan komen, Lodeiro speelde gister weer voor 't eerst Psv moet de komende wedstrijden gewoon lekker verliezen en Twente ook en Ajax lekker winnen