Wat ben ik blij dat ik niet meer in de accountancy werk zeg.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Foaly schreef:Ik heb een vertaling die gaat over hoe je AI kunt inzetten voor je advertentiemateriaal. Als er twee dingen zijn waar ik een hekel aan heb dan zijn het AI en advertenties
Jolliegirl schreef:Het gedonderd in Polen met de Russische drones....
Het baard me zorgen!
Adhd medicatie red mij ook !!
Ineke2 schreef:Neem een pup, altijd vroeg wakker![]()
Nee grapje, ik slaap gewoon heel slecht, maar nu moet ik er wel meteen uit s’ochtends.
Polarize schreef:Foaly schreef:Ik heb een vertaling die gaat over hoe je AI kunt inzetten voor je advertentiemateriaal. Als er twee dingen zijn waar ik een hekel aan heb dan zijn het AI en advertenties
Wij hebben nu een opdracht waarbij we ai moeten gebruiken, op een kunstopleidingik gebruik het echt zo minimaal mogelijk en maak koppig alles zelf
black_kelpie schreef:Ik ben ook bijna jarig en zorg altijd dat ik niet thuis ben, dan kan er ook niemand op bezoek komen. Mijn beste vriendin weet zelfs niet precies op welke dag het is![]()
Met Jozi op de bank Netflixen klinkt als een topplan
Froukje_J schreef:denisesilver schreef:Net bloed gedoneerd. Duurt lang voordat ik weer weg mag, en ik moet zo nodig naar de wc
Dankzij mensen zo als jou leef ik nog!
Bedankt dat je bloed doneert![]()
Eigen ergernis
Ik ben moe
black_kelpie schreef:Ik ben ook bijna jarig en zorg altijd dat ik niet thuis ben, dan kan er ook niemand op bezoek komen. Mijn beste vriendin weet zelfs niet precies op welke dag het is![]()
Met Jozi op de bank Netflixen klinkt als een topplan