Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 15:01

JudithGigi schreef:
Krijg een mail van een collega met de titel "Wachtwoord resetten!" en een screenshot van een foutieve inlogpoging. Nouja zeg, omdat je het zo lief vraagt.

En nou moet jij een tijdelijk wachtwoord genereren? Mag ik het woord "Graftak" voorstellen?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 15:02

#Doeislief123!

(Ook een mooi nieuw wachtwoord ;) )
Laatst bijgewerkt door Sintara op 26-07-24 15:10, in het totaal 1 keer bewerkt

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 15:08

Cowboy55 schreef:
JudithGigi schreef:
Krijg een mail van een collega met de titel "Wachtwoord resetten!" en een screenshot van een foutieve inlogpoging. Nouja zeg, omdat je het zo lief vraagt.

En nou moet jij een tijdelijk wachtwoord genereren? Mag ik het woord "Graftak" voorstellen?

_O-

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 15:09

JudithGigi schreef:

Antwoord:
Wat is het magische woord!!!!!

Kom nou zeg, onbeschoft gedrag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 16:45

Blijkbaar heeft een van onze buren woensdag een zelfmoordpoging gedaan.... vanmorgen zag ik de buren nog zwaaiden vrolijk naar mij dus het is behoorlijk verwarrend. Maar we horen het nu via andere buren dus dan wordt het ook een beetje een vreemd verhaal.

Zijn ook onze enige leuke buren en mijn hond krijgt er altijd wat lekkers en dan maken we ook altijd even een praatje dus deze zag ik niet aankomen... hopelijk kom er snel hulp voor dit gezin.

Oh en een totaal niet erge ergernis in vergelijking met dat , maar hier in de buurt is de snelweg met een viaduct waar altijd mensen op gaan staan zwaaien naar vrachtwagens. Continue hard getoeter waar je niet goed van wordt.

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 17:02

Met de kat naar de dierenarts omdat een abces opnieuw open was gegaan.
Zegt de dierenarts dat ik het goed in de gaten moet houden want dit zou wel eens een luchtbuks - hageltje kunnen zijn...
Kans is klein want hij blijft netjes in de buurt als hij buiten is maar het idee alleen al.. WTF.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 17:20

Niet een ergernis maar gewoon verdrietig. Ik heb de laatste tijd zoveel goede mensen om mij heen, ik krijg de hele dag door berichtjes van vrienden die me sterkte wensen nu mijn beppe op overlijden ligt en vandaag heeft één van mijn vrienden 1,5 uur de trein gepakt om in de middag een paar uurtjes bij me te zijn. En ik zit alleen maar te janken :')

Het is ook lastig want we zijn nu eigenlijk alleen maar aan het wachten tot het ook echt gebeurt. Beppe slaapt en wordt niet meer wakker, maar ze kan nog wel een week lang slapen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 18:54

Training ging niet zoals ik wilde :(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:04

Nyaleti schreef:
Zegt de dierenarts dat ik het goed in de gaten moet houden want dit zou wel eens een luchtbuks - hageltje kunnen zijn...
Kans is klein want hij blijft netjes in de buurt als hij buiten is maar het idee alleen al.. WTF.

Helaas zou niet de eerste zijn, maar ook niet de laatste. := -O-

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:20

Marcella schreef:
Nyaleti schreef:

Helaas zou niet de eerste zijn, maar ook niet de laatste. := -O-

Nope. Hier 20 jaar terug een kat gehad met een lijf vol kogeltjes van een luchtbucks.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:20

hagelslag schreef:
Bahhhh[ [url=m/7yA3Ui.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het sterft er hier dit jaar ook van. Geen idee hoe er ineens zoveel zijn, zelfs bij ons binnen! Het zijn gewoon hangjongeren. :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:22

Berdien schreef:
Laarzen bij een NLse schoenenwinkel besteld. Mooie aanbieding, maar nu krijg ik een verzendbewijs vanuit China -O-

Weet je zeker dat je niet via een dropshipper gekocht hebt (wel een KvK in Nederland, maar verder alles door het buitenland geregeld)? Of heeft deze schoenenwinkel een fysieke, te bezoeken winkel?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:41

Nee, geen fysieke winkel (meer, zeggen ze. Komt wel, zeggen ze). Voel me zo dom -O-
Afbeelding

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:49

Heb je daar besteld?
is denk ik een dropshipper of niet? Herken de laarzen tenminste van ali

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:49

Ze zeggen nu ook een winkel te hebben, maar het adres is nergens te vinden en de FAQ pagina bestaat niet :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 19:52

Inderdaad die laarzen kom je op veel mode sites tegen en kan je vaak niet retourneren etc.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 20:12

Volgens deze pagina kun je ze wel retourneren. Op eigen kosten natuurlijk… Wijze les voor €50 -O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 20:54

Er wordt gesproken over een 'Internationaal verzendhuis'. Ook worden dezelfde laarzen bij een utrechtse webshop verkocht met 8 dagen levertijd. Dit is aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid een dropshipper.

Onze verzendtijden zijn meestal 1-3 werkdagen, die uit de volgende twee delen bestaan:

Verwerkingstijd: 1-3 werkdagen verwerkingstijd (orderbevestiging, personalisatie, kwaliteitsinspectie, verpakking)
Levertijd: 3-8 dagen levertijd (dit wordt beïnvloed door de plaats van levering, de tijd omvat de periode van ons internationale verzendhuis tot uw deur)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 21:17

Urbanus schreef:
Loeky01 schreef:
3 uur geslapen. Situationship afgesloten. Straks een gesprek met mijn leidinggevende waar ik al de hele week last van heb.
Goh wat ben ik bang voor de toekomst.

Komt echt wel goed ♡♡♡

Lief, dankjewel :+:. Gesprek met leidinggevende ging boven verwachting goed gelukkig. Een vriendin/collega was ook positief verrast dat ze niks kon horen door de muren heen.
Situationship is gewoon jammer. Ben bang om nieuwe mensen te ontmoeten (mannen vooral) uit angst dat ik weer in een giga geweldssituatie beland. Zowel fysiek als mentaal. Maar ik mis het wel echt, iemand waar je tegenaan kan kruipen en die moeite doet voor je (niet dat ik dat ken maar volgens m’n boeken moet het kunnen :') ). M’n beste vriendin biedt echt wel een luisterend oor maar adviseert me om ff niet te daten. Wat ik snap en het ergens ook mee eens ben. Maar zij is getrouwd met een kleine op komst. Ach mijn tijd komt hopelijk nog.

Polarize schreef:
Niet een ergernis maar gewoon verdrietig. Ik heb de laatste tijd zoveel goede mensen om mij heen, ik krijg de hele dag door berichtjes van vrienden die me sterkte wensen nu mijn beppe op overlijden ligt en vandaag heeft één van mijn vrienden 1,5 uur de trein gepakt om in de middag een paar uurtjes bij me te zijn. En ik zit alleen maar te janken :')

Het is ook lastig want we zijn nu eigenlijk alleen maar aan het wachten tot het ook echt gebeurt. Beppe slaapt en wordt niet meer wakker, maar ze kan nog wel een week lang slapen.

Wat fijn dat je zo veel lieve mensen om je heen hebt. Ondanks dat je zo verdrietig bent willen ze er voor je zijn. Koester dat net zoals alle fijne herinneringen met je beppe. Misschien kan je een keer bij haar op bezoek en wat fijne herinneringen aan haar vertellen. Verdrietig zijn mag

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 21:58

Ja natuurijk komt jouw tijd nog, er zijn echt zoveel lieve leuke mannen die jouw aandacht en liefde helemaal waard zijn. Komt echt goed!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 22:06

Weer een artikel over een “medicijn “voor Alzheimer.Geef mensen geen hoop,Alzheimer is het einde.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 22:14

Woest ben ik.
Ex-vriend van dochter geeft een aantal spullen van haar niet terug onder het mom van dat hij due niet heeft of dat ze deze zelf zou zijn kwijt gespeeld.
Hij zit mij en dochter te beschuldigen van allerlei onwaarheden.
En deze avond zat zijn vader in zijn auto haar op te wachten aan haar werk.Hij heeft haar gelukkig niet gevolgd.
Jammer genoeg stond de dashcam niet aan.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 22:21

Britta31 schreef:
Weer een artikel over een “medicijn “voor Alzheimer.Geef mensen geen hoop,Alzheimer is het einde.

Sorry, maar dat is niet perse waar. Er zijn heel wat mensen die ermee doodgaan en er niet aan doodgaan. De ziekte gaat lang niet altijd even snel en er zijn ook al goede resultaten behaald in medische onderzoeken :)
Wat niet betekent dat het een fijne diagnose is, maar er is absoluut wel hoop

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 22:43

Dat het met de zomervakantie lijkt alsof niemand rekening houd met elkaar.
Buren die hard praten buiten op dit tijdstip, muziek en andere herrie. Niet iedereen heeft vakantie en moet gewoon werken.
Blij als iedereen weer werkt en naar school gaat dan is het hier weer lekker doodstil zoals gewoonlijk.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-24 23:00

fjordjes schreef:
Dat het met de zomervakantie lijkt alsof niemand rekening houd met elkaar.
Buren die hard praten buiten op dit tijdstip, muziek en andere herrie. Niet iedereen heeft vakantie en moet gewoon werken.
Blij als iedereen weer werkt en naar school gaat dan is het hier weer lekker doodstil zoals gewoonlijk.

Dit is zo waar... Al moet ik zeggen vanmorgen om 9 uur was het zo stil hier buiten dat vond ik dan ook weer verdacht :')