Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:02

Marocje schreef:
Net in de Ikea: kinderkamer en koelkast besteld, willen afrekenen accepteert mijn bank de transactie niet? Wtf? Paar keer geprobeerd, maar Nope. Blijkbaar gebeurt dit vaker en kon ik het ook online bestellen..

Staat je limiet wel goed?
Ik heb daar eens bij de kassa gestaan, had voor 2600 euro gekocht en kreeg steeds saldo ontoereikend oid -O-
Schaamde me rot, kwam mijn dichter op het idee om bij mijn limiet te kijken en toen ging het goed :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:09

Je daglimiet is vaak max 500 euro ofzo. Dat ophogen kost overigens wel een paar uur. Ook ivm veiligheid bij beroving oid.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:11

Ik kon het in de app aanpassen en gelijk pinnen, gelukkig!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:14

chanicha schreef:
Ik kon het in de app aanpassen en gelijk pinnen, gelukkig!

Mazzel zeg :j

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:46

chanicha schreef:
Marocje schreef:
Net in de Ikea: kinderkamer en koelkast besteld, willen afrekenen accepteert mijn bank de transactie niet? Wtf? Paar keer geprobeerd, maar Nope. Blijkbaar gebeurt dit vaker en kon ik het ook online bestellen..

Staat je limiet wel goed?
Ik heb daar eens bij de kassa gestaan, had voor 2600 euro gekocht en kreeg steeds saldo ontoereikend oid -O-
Schaamde me rot, kwam mijn dichter op het idee om bij mijn limiet te kijken en toen ging het goed :')

Ja daar had ik naar gekeken idd en staat op 2000, dus dat moet goed zitten.
Maar wellicht is de pas aan vervanging toe want bij het tanken zegt ie ook steeds vaker dat deze pas niet door dat station wordt geaccepteerd. (Alleen nu zei ie dus dat de bank het niet accepteerde, net weer wat anders..)

Soepblik

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 19:51

M'n werk. Ik ben aan het re-integreren na een burnout maar met ieder uur wat erbij komt voel ik me weer meer vastzitten. Het past niet meer. De afgelopen paar weken even helemaal vakantie genomen, en gefocust op andere ambities om te kijken hoe dat beviel. In één woord: fantastisch, ik kreeg zoveel levenslust en plezier terug in alleen al bezig zijn met het aanvragen van een KVK om mijn doelen te realiseren.

Maar nu één dag terug, en dat hele gevoel van wanorde en gebrek aan concentratie is terug. Met de grootste moeite motiveer ik mezelf om me tot mijn werkzaamheden daar te zetten, en daar heeft natuurlijk niemand wat aan.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 20:07

Het is dinsdag en ik ben nu al op :') was vol energie op werk, kom thuis en ik stort in.
Was morgen vrij, maar toen ik nog op werk was toch gezegd dat ik wel extra kon werken in de ochtend, is maar 4,5 uurtjes in de ochtend en kan het geld mooi sparen. Maar nu toch wel een beetje spijt

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 20:08

Weer storm. Weer harde wind, en het heeft de hele middag heel hard geregend.
Maar die wind, ik word er gek van! Nu weer storm met kracht 10 op komst. Waneer houd dit op?!

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 20:28

Soepblik schreef:
M'n werk. Ik ben aan het re-integreren na een burnout maar met ieder uur wat erbij komt voel ik me weer meer vastzitten. Het past niet meer. De afgelopen paar weken even helemaal vakantie genomen, en gefocust op andere ambities om te kijken hoe dat beviel. In één woord: fantastisch, ik kreeg zoveel levenslust en plezier terug in alleen al bezig zijn met het aanvragen van een KVK om mijn doelen te realiseren.

Maar nu één dag terug, en dat hele gevoel van wanorde en gebrek aan concentratie is terug. Met de grootste moeite motiveer ik mezelf om me tot mijn werkzaamheden daar te zetten, en daar heeft natuurlijk niemand wat aan.

Wat goed dat je hebt gevonden dat je wil *\o/* Herkenbaar dat dan niet meer op je plek zit en demotiverend. Misschien kijken hoe je bv salaris als motivatie kan zien om de tijd door te komen?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 20:28

Ik ben ook wel klaar met de winden de regen.
Dan woon je in de Haarlemmermeer, ooit leeggepompt.
Dat lege is niet te zien. Overal enorme plassen.
Kan bijna met een kano de hond gaan uitlaten.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 20:55

Dat gekraak op mijn slaapkamer door de storm, slaap op zolder dus alles kraakt waar het kraken kan.
Hopelijk vannacht nog een goede nachtrust, er gaan sowieso Loop Quiet oordopjes in zo dat ik wel iets van slaap heb.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 21:16

De nieuwe Jumbo reclame. Ze waren al irritant met die kwal van een vent en nou janktzingt hij de hele reclame. Wie verzint zoiets?! :x

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 21:22

Mijn ergernis; ik heb een boekenbon van 20 euro en voor 90 euro in m'n wishlist. En dan heb ik nog maar 1 pagina aan boeken bekeken. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 21:44

Ik word zo moe van die wind... Elke keer gaat er iets nieuws kapot en nog niemand kunnen vinden die alles kan malen zonder dat ze de hoofdprijs vragen en dan ergens in de herfst plek hebben. Maar eigenlijk liever helemaal niet komen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 21:53

DuoPenotti schreef:
Berdien schreef:
Net met de hand maar een deel van de kelder leeg geschept. Wat een ***** klus. Maar hij staat al zo onder water, en dat wordt er met deze hysterische regen niet beter op. Melding bij de VVE staat al een week uit, maar ja. Zal wel niet de enige zijn met dobberende fietsen ^)

Net 6 emmers uit de kelder gehaald. En je ziet er niks van...

We wonen hier nu ruim 19 jaar maar dit nog nooit gehad.

Ellendig die volgelopen kelders. Hier ook enorm veel water maar niet te doen met een emmertje. De woningbouw wilt er niets aan doen.... Ja, kelderdichtzetten is hun oplossing. Alsin volstorten met een of ander en het Luik zodat ik m niet meer kan gebruiken. Maar vraag me af of de schimmel en vochtgeurproblemen daarmee worden opgelost :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 21:53

Soepblik schreef:

Ik weet natuurlijk niet hoe je financieel zit, maar soms is het echt de moeite waard om ontslag te nemen en iets totaal anders te beginnen of te doen. Kun je nog zo voor financiele stabiliteit kiezen maar dan kies je vaak ook voor mentale instabiliteit.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 21:55

En dat kan ik alleen maar beamen!
Ook een burn out gehad en vanuit daar heel wat anders gaan doen om naar niet meer terug te keren naar die zak hooi van een baas van me!

Vond het wel lastig om m’n vaste contract achter te laten maar je gezondheid is meer waard.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 21:58

Ga dan wel met een vaststelling overeenkomst uit elkaar.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-24 22:14

Benzz schreef:
Ga dan wel met een vaststelling overeenkomst uit elkaar.

Idd goed advies. Laat erin opnemen dat je je recht op ww niet verliest.

Firefly289

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 22:44

Mezelf... Sinds kort veranderd van baan in de hoop dat ik mijn werk weer leuk zou vinden. Maar helaas.. voel me elke avond voor werk gestrest en merk dat ik er met tegenzin heen ga. Het is niet dat het werk niet lukt, maar heb er geen klik mee. Wat nu? Ander werk zoeken? Ander werkveld? Waar ga ik de lol weer terug vinden?

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 22:58

Ik ben zo klaar met de regen en nattigheid en blubber.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 23:24

Deze wind en ik moet zo nog met de hond naar buiten.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 23:27

Ik voel mn huis trillen door de storm :')

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 23:33

nicole_floor schreef:
Deze wind en ik moet zo nog met de hond naar buiten.

Hier hetzelfde..en de hond wil niet.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-24 23:39

Dat ik bijna zit te slapen op de bank.