pillow schreef:Ik kijk voor het eerst in dit topic. In de beginpost staan regels dat je niemand aanvalt op zijn of haar ergenissen. En wat zie ik, een hele pagina vol met aanvallen op Fleurtjeuh.
Dat staat er niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eapy schreef:Ik denk dat veel mensen de ergernis begrijpen, er had gewoon geen foto van een kind bij gehoeven. Ik meen me te herinneren dat Urbanus sowieso al niet zo van het foto’s op het internet van haar eigen kinderen is (en terecht) en dat haar reactie onder andere daar vandaan komt.
Uiteindelijk was de foto erbij misschien ter illustratie, maar netjes was het niet. En voor het eerst binnenvallen in een topic met enkel kritiek is misschien ook niet zo tactisch.
Rawr schreef:Dat ging over een dikke klacht indienen, niet de ergernis zelf. Dat weet je zelf ook wel maar daar dat laat je bewust achterwege. Boo you.
_San87_ schreef:Waarom is het Karen hierover een klacht in te dienen?
Rawr schreef:_San87_ schreef:Waarom is het Karen hierover een klacht in te dienen?
Omdat ik vind dat als je je echt zo druk maakt over je veiligheid en die van anderen je je mond in het moment zelf gebruikt. Soms doen mensen domme dingen zonder er bij na te denken. Dan geef je iedereen een kans om te corrigeren en is het probleem misschien opgelost. Achteraf mekkeren en een klacht indienen vind ik laf en voelt heel erg alsof je bewust iemand in de problemen wilt brengen. Daar heb ik geen goed woord voor over en ik vind dat Karen-gedrag.
Het is maar opinie en we mogen het gelukkig oneens zijn.
Rawr schreef:_San87_ schreef:Waarom is het Karen hierover een klacht in te dienen?
Omdat ik vind dat als je je echt zo druk maakt over je veiligheid en die van anderen je je mond in het moment zelf gebruikt. Soms doen mensen domme dingen zonder er bij na te denken. Dan geef je iedereen een kans om te corrigeren en is het probleem misschien opgelost. Achteraf mekkeren en een klacht indienen vind ik laf en voelt heel erg alsof je bewust iemand in de problemen wilt brengen. Daar heb ik geen goed woord voor over en ik vind dat Karen-gedrag.
Het is maar opinie en we mogen het gelukkig oneens zijn.
fleurtjeuh schreef:Ik geef het eerlijk toe, ik durfde het op dat moment zelf niet mn mond open te trekken.
Ik heb te veel verhalen gehoord waarbij dat niet super jofel afloopt, dus ik kies voor mijn eigen veiligheid in een situatie zoals deze in een voor mij onbekende omgeving.
Dan zou ik dus achteraf geen klacht mogen indienen?
Daar ben ik het hartsgrondig niet mee eens.
imaudy schreef:Het lijkt mij in dit geval niet te mogen, omdat het kind niet geheel anoniem is. Er wordt bij vermeldt dat de buschauffeur haar kind had meegenomen. En daarbij heeft het kind ook niet veel kleren aan..