Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:nicole_floor schreef:Als het op het erf van de boer is, is het wel degelijk haar probleem.
Hoe moet zij haar werk dan doen zonder op het erf te komen?
Marcella schreef:Boheme schreef:Hoezo ziekmelden Marcella?
Hou het goed in de gaten, onderhuidse bloeduitstortingen zijn echt heel naar.. hoop dat het meevalt hagelslag.
Mochten het toch wonden als in open. Zou ik er zo snel mogelijk mee naar een huisarts gaan.
hagelslag schreef:@nicole heldere uitleg.
Tetanus enting is 1.5 jaar geleden nog opgefrist.
Ik kan nu ivm koude rode benen niet goed herkennen of er iets zit.
Zal morgen ochtend kijken.
De plek waar de hap in de broek genomen is, is wel gevoellig.
De boer heeft een sterkstroom kabel en een kruiwagen aan de kant moeten zetten voordat ik überhaupt naar de silo kon.
Het was niet dat ik dus onaangekondigd op het erf stond.
De hond zat aan de lijn maar de lijn zat onder een steen geklemd en de steen gaf een stukje mee waardoor de hond mij dus zo van achter kon pakken.
Het was niet slechts een simpele hap en klaar, maar ook met de kop erbij schudden.
Dus echt een beetje raar
hagelslag schreef:Mijn werkgever heb ik direct gemeld wat er gebeurd is!
Als t goed is gaat een buitendienst medewerker er ook langs om ff te praten ivm de hond.
Ik heb verder geen open wond ofzo. Maar ik denk wel dat er een blauw plekje aan gaat komen.
Maar goed... Ik heb weer wat geleerd...
Ook blaffende honden bijten
Hij was de hele tijd aan t blaffen toen ik achteruit reed. Hij heeft niet gegromd of gewaarschuwd...
Dus naja
Zebrastreep schreef:@marcella
Ik zeg nergens letterlijk dat ik je een aansteller noem dat maak je er nu zelf van. Je moet niet denken dat iedereen je direct aanvalt.
Ik reageerde vroeger ook vaak zo op mijn werk totdat ik er heel vaak feedback over kreeg dat ik meer open moest staan. Vond ik altijd hele vervelende feedback maar het was wel waar ben blij dat ik er wat mee heb kunnen doen achteraf.
Zebrastreep schreef:hagelslag schreef:Mijn werkgever heb ik direct gemeld wat er gebeurd is!
Als t goed is gaat een buitendienst medewerker er ook langs om ff te praten ivm de hond.
Ik heb verder geen open wond ofzo. Maar ik denk wel dat er een blauw plekje aan gaat komen.
Maar goed... Ik heb weer wat geleerd...
Ook blaffende honden bijten
Hij was de hele tijd aan t blaffen toen ik achteruit reed. Hij heeft niet gegromd of gewaarschuwd...
Dus naja
Ik las de buitendienst gaat even praten met de hondtijd om te gaan slapen.
Nou je schrikt je rot als je zo wordt gegrepen helemaal dat soort honden die zijn duidelijk niet oké.
Marcella schreef:Echt aanvallen is dat om te doden volgens mij.![]()
Oh dat weet ik dat niet iedereen zich ziek zou melden. Ik zou gewoon door blijven werken desnoods tot ik erbij neer val. Gezien het mij vandaag weer duidelijk gemaakt werd dat ik mij aanstelde. En moest meer geduld hebben.
Voet slaap en 4 kittens op mijn benen/voeten.
Lau schreef:Die poedersuiker ov stakingen……. Ik ben afhankelijk van het ov en moet vandaag naar het ziekenhuis fijn als de helft niet rijdt staak lekker in het weekend dan kunnen mensen besluiten iets anders te gaan doen.
Merlen schreef:Het gevoel van ik wil gaan slapen en niet meer wakker worden.
Een vreselijke k*tzooi waarin ik nu zit.
Vreselijk mens van een schoonzus is erin geslaagd om op het sterfbed van schoonmoeder met medewerking van een notaris nog snel een testament in haar voordeel te bemachtigen.
Die notaris heeft zich helemaal ingedekt en niets wat er aan gedaan kan worden.
Schoonzus mag voor de rest van haar leven in het huis van schoonmoeder blijven wonen waarvoor ze nooit een cent aan kost en inwoon voor heeft moeten betalen.
Nu moeten er een berg successierechten betaald worden en dat geld is er niet omdat de woning niet verkocht kan worden.