Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lestrange01

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 21:31

Ik besef nooit hoe verschrikkelijk veel haar ik heb tot ik het zelf moet verven :') (of moet scheren en dat ga ik hierna doen _O- )

HopeMyDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 22:51

Dat ik blijkbaar knetterallergisch ben voor bepaald wasmiddel ;( overal bultjes en jeuk..

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 23:36

DuoPenotti schreef:
nicole_floor schreef:
Als het op het erf van de boer is, is het wel degelijk haar probleem.

Hoe moet zij haar werk dan doen zonder op het erf te komen?

Wij hebben een soort gelijk iets gehad alleen was het onze hond die beet. Hier is door politie verteld dat wij dan niks hoefden te betalen, want het was onze hond op ons erf. En die man had daar niet zonder toestemming mogen komen, kortom de hond deed gewoon zijn werk.

Daarom hadden wij daarna altijd de honden vast als we wisten dat er een voer leverancier of wat dan ook kwam.

En vriend van ons is melktank monteur en van hem ook idd ook vaak dat er geregeld honden zijn die niet lief zijn. En wij zouden dan denken doe die hond vast als je weet dat er iemand komt, maar zo gaat het in de praktijk vast niet. En dat is idd banketstaaf voor hagelslag.

En hagelslag als het wel toch een wondje zit ofzo, zou ik wel even een tetanus spuit halen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-23 23:57

Boheme schreef:
Hoezo ziekmelden Marcella?

Hou het goed in de gaten, onderhuidse bloeduitstortingen zijn echt heel naar.. hoop dat het meevalt hagelslag.

Mochten het toch wonden als in open. Zou ik er zo snel mogelijk mee naar een huisarts gaan.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:05

@nicole heldere uitleg.
Tetanus enting is 1.5 jaar geleden nog opgefrist.

Ik kan nu ivm koude rode benen niet goed herkennen of er iets zit.
Zal morgen ochtend kijken.
De plek waar de hap in de broek genomen is, is wel gevoellig.

De boer heeft een sterkstroom kabel en een kruiwagen aan de kant moeten zetten voordat ik überhaupt naar de silo kon.
Het was niet dat ik dus onaangekondigd op het erf stond.
De hond zat aan de lijn maar de lijn zat onder een steen geklemd en de steen gaf een stukje mee waardoor de hond mij dus zo van achter kon pakken.
Het was niet slechts een simpele hap en klaar, maar ook met de kop erbij schudden.
Dus echt een beetje raar

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:06

Marcella schreef:
Boheme schreef:
Hoezo ziekmelden Marcella?

Hou het goed in de gaten, onderhuidse bloeduitstortingen zijn echt heel naar.. hoop dat het meevalt hagelslag.

Mochten het toch wonden als in open. Zou ik er zo snel mogelijk mee naar een huisarts gaan.

Dan gebeurd dat direct niet opeens 10 uur later :o

Niet iedereen meld zich direct ziek bij het kleinste ding. Je kan ook gewoon even langs de huisarts en het laten checken en vragen om advies maar voor een blauwe plek blijft hopelijk niemand thuis.

Ik zou eerder thuis blijven omdat de werkgever niet garantie kan geven voor een veilig werkomgeving. Op die reden heb ik ook wel eens werk geweigerd.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:11

Echt aanvallen is dat om te doden volgens mij. :oo

Oh dat weet ik dat niet iedereen zich ziek zou melden. Ik zou gewoon door blijven werken desnoods tot ik erbij neer val. Gezien het mij vandaag weer duidelijk gemaakt werd dat ik mij aanstelde. En moest meer geduld hebben.

Voet slaap en 4 kittens op mijn benen/voeten.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:18

Ik ga sws niet weer zonder pardon daat de vrachtauto uit.
Ik bel voortijd.

Was dit nu nachts/ in het donker gebeurd had ik het begrepen

Was de eigenaar niet in de buurt, had ik het begrepen

De eigenaar was op 20 meter afstand.
Wist dat de hond dit deed, had al 2 dingen aan de kant gezet zodat ik kon draaien en naar de silo kon rijden....
Maar vergat dat z'n hond niet zo braaf was

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:20

hagelslag schreef:
@nicole heldere uitleg.
Tetanus enting is 1.5 jaar geleden nog opgefrist.

Ik kan nu ivm koude rode benen niet goed herkennen of er iets zit.
Zal morgen ochtend kijken.
De plek waar de hap in de broek genomen is, is wel gevoellig.

De boer heeft een sterkstroom kabel en een kruiwagen aan de kant moeten zetten voordat ik überhaupt naar de silo kon.
Het was niet dat ik dus onaangekondigd op het erf stond.
De hond zat aan de lijn maar de lijn zat onder een steen geklemd en de steen gaf een stukje mee waardoor de hond mij dus zo van achter kon pakken.
Het was niet slechts een simpele hap en klaar, maar ook met de kop erbij schudden.
Dus echt een beetje raar

Lastig maar de eigenaar van de hond is verantwoordelijk dus ook aansprakelijk. Ik snap dat het een hoop gedoe is maar een melding bij je werkgever kan altijd. Je kan sowieso nog binnen 24 uur desnoods een extra spuit halen.

Een klasgenootje van mij was ook een keer gebeten had een fikse blauwe plek maar volgens mij liep die eigenaar ook zo door. Zij heeft er niks aan laten doen volgens mij. Dit gebeurde tevens gewoon op straat....

@marcella

Ik zeg nergens letterlijk dat ik je een aansteller noem dat maak je er nu zelf van. Je moet niet denken dat iedereen je direct aanvalt.

Ik reageerde vroeger ook vaak zo op mijn werk totdat ik er heel vaak feedback over kreeg dat ik meer open moest staan. Vond ik altijd hele vervelende feedback maar het was wel waar ben blij dat ik er wat mee heb kunnen doen achteraf.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:25

Mijn werkgever heb ik direct gemeld wat er gebeurd is!
Als t goed is gaat een buitendienst medewerker er ook langs om ff te praten ivm de hond.

Ik heb verder geen open wond ofzo. Maar ik denk wel dat er een blauw plekje aan gaat komen.

Maar goed... Ik heb weer wat geleerd...
Ook blaffende honden bijten _O-
Hij was de hele tijd aan t blaffen toen ik achteruit reed. Hij heeft niet gegromd of gewaarschuwd...
Dus naja

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:28

hagelslag schreef:
Als t goed is gaat een buitendienst medewerker er ook langs om ff te praten ivm de hond.

Ik heb verder geen open wond ofzo. Maar ik denk wel dat er een blauw plekje aan gaat komen.

Hij was de hele tijd aan t blaffen toen ik achteruit reed. Hij heeft niet gegromd of gewaarschuwd...
Dus naja

Ik las de buitendienst gaat even praten met de hond _O- tijd om te gaan slapen.

Nou je schrikt je rot als je zo wordt gegrepen helemaal dat soort honden die zijn duidelijk niet oké.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:30

Het was een Münsterländer, een ras wat familie is van de ras van mijn hond
Dus ik had het echt niet verwacht.
Dat zijn eigenlijk best zoetsappige honden...
Blaffen maar verder vriendelijk.
Dus ik schrok echt best.
Maar naja...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:41

Zebrastreep schreef:
@marcella

Ik zeg nergens letterlijk dat ik je een aansteller noem dat maak je er nu zelf van. Je moet niet denken dat iedereen je direct aanvalt.

Ik reageerde vroeger ook vaak zo op mijn werk totdat ik er heel vaak feedback over kreeg dat ik meer open moest staan. Vond ik altijd hele vervelende feedback maar het was wel waar ben blij dat ik er wat mee heb kunnen doen achteraf.

Was ook niet bedoeld voor jou, maar vandaag bij de kaakchirurg werd het wel weer duidelijk gemaakt.

Zo wie zo is het schrikken als een hond zo ineens uithaal.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 20-01-23 00:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:42

Zebrastreep schreef:
hagelslag schreef:

Dus naja

Ik las de buitendienst gaat even praten met de hond _O- tijd om te gaan slapen.

Nou je schrikt je rot als je zo wordt gegrepen helemaal dat soort honden die zijn duidelijk niet oké.

Ik las dat ook :+

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:43

Marcella schreef:
Echt aanvallen is dat om te doden volgens mij. :oo

Oh dat weet ik dat niet iedereen zich ziek zou melden. Ik zou gewoon door blijven werken desnoods tot ik erbij neer val. Gezien het mij vandaag weer duidelijk gemaakt werd dat ik mij aanstelde. En moest meer geduld hebben.

Voet slaap en 4 kittens op mijn benen/voeten.

Begrijp je dat dit echt je eigen probleem is? Werk aan het jezelf niet zo zielig vinden. Snap echt dat het moeilijk is, maar echt........het zal je zoveel lucht geven. Het leven is leuk!!!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:48

Kittens zijn leuk rest is piep. Oh en tot op zekere hoogte moestuin, maar dat is eigenlijk pas rond oogsttijd.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 00:55

Het gevoel van ik wil gaan slapen en niet meer wakker worden.
Een vreselijke k*tzooi waarin ik nu zit.
Vreselijk mens van een schoonzus is erin geslaagd om op het sterfbed van schoonmoeder met medewerking van een notaris nog snel een testament in haar voordeel te bemachtigen.
Die notaris heeft zich helemaal ingedekt en niets wat er aan gedaan kan worden.
Schoonzus mag voor de rest van haar leven in het huis van schoonmoeder blijven wonen waarvoor ze nooit een cent aan kost en inwoon voor heeft moeten betalen.
Nu moeten er een berg successierechten betaald worden en dat geld is er niet omdat de woning niet verkocht kan worden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 06:25

Plafonddienst

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 07:56

Die poedersuiker ov stakingen……. Ik ben afhankelijk van het ov en moet vandaag naar het ziekenhuis fijn als de helft niet rijdt staak lekker in het weekend dan kunnen mensen besluiten iets anders te gaan doen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 08:26

Lau schreef:
Die poedersuiker ov stakingen……. Ik ben afhankelijk van het ov en moet vandaag naar het ziekenhuis fijn als de helft niet rijdt staak lekker in het weekend dan kunnen mensen besluiten iets anders te gaan doen.

:(:)
Ik vond 9292.nl gister behoorlijk up to date vlak voor vertrek. Ook met ov wat wél rijdt.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 08:28

Merlen schreef:
Het gevoel van ik wil gaan slapen en niet meer wakker worden.
Een vreselijke k*tzooi waarin ik nu zit.
Vreselijk mens van een schoonzus is erin geslaagd om op het sterfbed van schoonmoeder met medewerking van een notaris nog snel een testament in haar voordeel te bemachtigen.
Die notaris heeft zich helemaal ingedekt en niets wat er aan gedaan kan worden.
Schoonzus mag voor de rest van haar leven in het huis van schoonmoeder blijven wonen waarvoor ze nooit een cent aan kost en inwoon voor heeft moeten betalen.
Nu moeten er een berg successierechten betaald worden en dat geld is er niet omdat de woning niet verkocht kan worden.

Hand op de knip houden en zeker niet mee gaan betalen.
Ik wilde dat je de kracht had om je spullen te pakken, in je auto te stappen en afscheid nam van deze toxic situatie.
Inboedel is vervangbaar, je leven en geluk niet.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 08:32

Merlen is er via een arts oid iet te bewijzen dat ze niet helemaal meer helder was voor haar overlijden?
Geld doet rare dingen met sommige mensen, sterkte Y;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 09:27

Heel eerlijk zij heeft het huis geclaimd dus de successierechten zijn voor haar rekening en haar probleem.

Beroerd, koppijn, pijn in mijn lijf, dubbele tuit, enzovoort. Dinsdag ook nog zo slim geweest om op de grond te gaan liggen. Naast de krassen, gaten en blauwe plekken van de kittens zien ik er geweldig waardeloos eruit. En slapen is ook een vak apart.

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 09:50

Marcella zo gaat het niet in z'n werk.Iedereen moet betalen.
Chanicha een notaris mag wettelijk ook vaststellen of ze nog bekwaam was blijkbaar.
LaPluche als ik geen verblijfplaats kan vinden waar ik mijn domicilie adres mag hebben,heeft dit geen zin.
Dan ben ik nog steeds samenwonend.

Onrechtstreeks zal ik moeten meebetalen.Wij hebben enkele gemeenschappelijke eigendommen.
Als vriend die moet verkopen om aan geld te geraken,kan ik hem niet uitkopen.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-23 09:52

Hagelslag hoe gaat het met je been?

Wat een sneeuw gisteravond ineens.
Hoe dichter ik bij huis kwam hoe meer sneeuw.
Van mij hieft die witte sneeuwtroep niet.