CupCakes_ schreef:Ik zal maar niet vertellen wat ik kwa drankgebruik op 16 jarige leeftijd uitspookte. Dat was ècht niet best.
Ja deze biecht ik ook op, al weet iedereen die mij vroeger kende dat

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Urbanus schreef:Ik blowde toen ik 15,16 was. Zat in zo'n alternatieve punkscene. Maar dat waren altijd 2 trekjes want vond en vind er weinig aan.
Op m'n 18e af en toe een pilletje en in Londen ketamine en wat later GHB. Ben toen ik zwanger wilde raken gestopt maar heb alsnog vreemde kinderen gekregen.
MarlindeRooz schreef:En jij denkt dat een puber luistert als iets niet mag van z’n ouders?
loez schreef:Urbanus schreef:Ik blowde toen ik 15,16 was. Zat in zo'n alternatieve punkscene. Maar dat waren altijd 2 trekjes want vond en vind er weinig aan.
Op m'n 18e af en toe een pilletje en in Londen ketamine en wat later GHB. Ben toen ik zwanger wilde raken gestopt maar heb alsnog vreemde kinderen gekregen.
En dat feesten op Ibiza![]()
![]()
![]()
Jij zou stiekem een goede vriendin van mij kunnen zijn ben ik bang
Rex_Rolfo schreef:So does it well degelijk work. Drugsgebruik houdt drugscriminaliteit in stand. De uitwassen die daarmee gepaard gaan raken ook onschuldige mensen. Onschuldige mensen die er niets mee te maken hebben en "onschuldige" mensen die door hun gebruik die wereld in stand houden.
Suzanne F. schreef:MarlindeRooz schreef:En jij denkt dat een puber luistert als iets niet mag van z’n ouders?
Het gaat niet zozeer om het luisteren. Alleen maar roepen: ‘mag niet’ heeft geen nut natuurlijk. Maar aangeven dat je het niet oké vindt en waarom legt in ieder geval een grens neer en leer je ze hopelijk wat normen en waarden. En misschien dat ze in een ‘schijt aan de regels en mijn moeder’ moment toch heel even denken aan het stemmetje in hun achterhoofd.
Als je het als ouders toestaat dan weet je zeker dat ze fout gaan.
Suliko schreef:Love Bessel van der KolkZijn werk en boeken zijn echt top.
Moet Zomergasten met hem nog terug kijken, mijn therapeut zei vandaag dat hij daar was, zo chill dat ze het doorgaf.
Oh en truffels hebben ervoor gezorgd dat mijn broertje (autistisch) fatsoenlijk kan eten. Hij kon als kind amper iets eten, was te gevoelig voor textuur, raakte ondervoed en ontwikkelde een achterstand in groei en moest aan geconcentreerde voedingsdrankjes. Op zijn 18e zagen we opeens een drastische verandering, hij at opeens paprika, champignons en van alles en nog wat wat we hem alleen maar hadden zien uitkotsen. Na een ondervraging bleek hij een keer truffels genomen te hebben met vrienden en dat heeft blijkbaar de bedrading in zijn hersenen verandert waardoor hij geen last meer heeft van texturen van voedsel.
Captain schreef:My fat ass dacht truffels als in chocoladetruffels.
Sterre98 schreef:Hmm, die truffels vind ik wel bijzonder zeg! Misschien toch een reden om ze te nemen![]()
Heb zelf ook echt struggles met textuur van eten.
Urbanus schreef:c_alsemgeest schreef:Ik ben fan van MDMA, zeker bij behandelingen van zeer ernstige vormen van PTSS.
Oh kak, heb je Zomergasten gezien zondag? Bessel van der Kolk was te gast en het ging o.a. daarover.
poes schreef:Maar jij legde het juist niet uit. Je deed belerend en een hele hoop gekke aannames. Dat werkt niet.
En vrij laten wil echt niet zeggen dat het fout loopt integendeel. Ik zie juist die met de strenge ouders los slaan.
Pubers willen experimenteren, dat is heel normaal. Je kunt beter rustig in gesprek gaan en open uitleggen hoe en wat met alles. En dan mag je een eigen standpunt hebben maar het opleggen werkt altijd averechts. Ze zijn je bezit niet.
Rex_Rolfo schreef:Urbanus schreef:
Ik heb daar 0 moeite mee. Boeien.
Dus als je partner wordt vermoord omdat hij toevallig dezelfde auto rijdt als een drugscrimineel haal jij je schouders op, boeien? Oké