Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

maitestar23

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 19:47

present schreef:
Nimber schreef:
Present begrijp ik t goed dat je nu dus een man, een vriend hebt en date? Tegelijk?
Oh my, ik vind 1 al zo ingewikkeld.

Ik heb geen vriendinnen, dat scheelt. :')

Hahaha dat komt bij bekend voor :P
Inmiddels 1 man en 4 vriendjes *\o/*
Maar 1 vriendin, dus lekker veel tijd voor de mannen *\o/*

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-23 22:13

Urbanus schreef:
Kaitlyn schreef:
Met een one night stand ging ik ook altijd mee, ze hoefden niet te weten waar ik woon. :')

Nee maar ik heb ooit eens iemand ontmoet in de kroeg, hij had een vrijgezellenfeestje in mijn stamcafé. Ik was toen net 18, hij had iets weg van Robbie Williams en 2 wijn later lag ik in z'n bed.

Na ons gedoetje vertelt hij doodleuk dat hij net uit de gevangenis komt omdat hij de nieuwe vriend van z'n ex in de Extase had neergeschoten.

Tududududu ben gauw naar huis gefietst en toen hij later nog smste heb ik 'm geblokkeerd :') maar ik lag echt in dat bed van, hoe... kom ik ongeschonden naar huis :=

Dat het altijd goed is gegaan, is meer geluk dan wijsheid, echt.

:=
Ja bij mij ook hoor, maar zo kijk ik er achteraf pas op terug…

xsensibel

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 04:38

Ik spreek normaal wel ergens op een plek af waar ik niet alleen ben. Maar vorige keer heb ik hem bij mij laten instappen omdat ik geen parkeerplek kon vinden lol.

Ik kende hem ook via via dus dat was weer anders..

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 07:05

Ik spreek absoluut niet thuis af, dat komt echt pas na een paar dates. Altijd in het openbaar en ik heb ook liever dat date er al is :')

Hier een 1e date gehad die heel leuk was, dus nog een keer afgesproken. En toen kwamen er toch wat dingen waar ik over twijfelde. Opmerkingen waar ik een beetje raar gevoel van kreeg, maar ja kan ook mijn zelf sabotage zijn. Zouden voor 3e date afspreken maar werd erg opdringerig of dwingend bijna. Voelde bijna alsof hij bepaalde dingen of grenzen maar belachelijk vond. Dus laat maar.

Jammer, maar als ik me nu al moet verdedigen voor dingen die voor mij belangrijk zijn houdt het wel op.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 10:12

Groot gelijk MWM, goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:02

Daten is lastig, de mijne is sinds de date nagenoeg niet meer online geweest. Dan raak ik de verbinding kwijt ofzo of ga ik mezelf afsluiten van: dan niet. Maar zoals MWM zegt dat wil je ook niet. Maw het is nooit goed. Date heeft de laatste tijd wat lichamelijke klachten en dat had hij vorige keer ook gezegd en nu zei hij gisteren dat hij nu weer veel last had. Dus ik zo: dus morgen wordt het niet veel? Hij zei toen dat hij het wilde afkijken tot vandaag. Maar hij is een kei in minimaal 12 uur niet online komen dus ik zie het wel. Ik ga er niet achteraan hobbelen.

Het is ook afkicken van vorige week dagen achter elkaar uren appen wat vanzelf ging naar ineens bijna nihil appen. Herkent iemand dat? Mannen zijn daar misschien veel minder mee bezig.

Als dit via tinder was had ik helemaal zoiets van doei maar ik zie nu op whatsapp dat hij daadwerkelijk gewoon echt niet online is geweest en eigenlijk altijd appt als ie wel kijkt maar nu dus geen boeiende gesprekken. Ik weet btw zelf ook weinig nuttigs nu te zeggen.
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 17-08-23 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:05

Mijn ervaring; als het van heel veel appen naar helemaal niet appen gaat... dan heeft die geen interesse meer. Het is raar als iemand heel veel appt en daarna het afneemt in de beginfase.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:06

Ik moet er wel bij zeggen dat hij een paar dagen met vrienden weg is geweest en tot laat stappen....en dus ook echt niet online is geweest. Ik denk dus ook zo maar goed het was ook met de we zien wel insteek en niet meteen een vaste relatie. Je kan ook denken na 1x afspreken is er ook nog weinig verbinding en dat moet groeien. 2 dagen voor de date hadden we ook weinig geappt, dus toen dacht ik ook van het zal mij benieuwen en hij neemt me misschien in de maling wat niet zo was.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:18

Zonnetje81 schreef:
Daten is lastig, de mijne is sinds de date nagenoeg niet meer online geweest. Dan raak ik de verbinding kwijt ofzo of ga ik mezelf afsluiten van: dan niet. Maar zoals MWM zegt dat wil je ook niet. Maw het is nooit goed. Date heeft de laatste tijd wat lichamelijke klachten en dat had hij vorige keer ook gezegd en nu zei hij gisteren dat hij nu weer veel last had. Dus ik zo: dus morgen wordt het niet veel? Hij zei toen dat hij het wilde afkijken tot vandaag. Maar hij is een kei in minimaal 12 uur niet online komen dus ik zie het wel. Ik ga er niet achteraan hobbelen.

Het is ook afkicken van vorige week dagen achter elkaar uren appen wat vanzelf ging naar ineens bijna nihil appen. Herkent iemand dat? Mannen zijn daar misschien veel minder mee bezig.

Als dit via tinder was had ik helemaal zoiets van doei maar ik zie nu op whatsapp dat hij daadwerkelijk gewoon echt niet online is geweest en eigenlijk altijd appt als ie wel kijkt maar nu dus geen boeiende gesprekken. Ik weet btw zelf ook weinig nuttigs nu te zeggen.

Zoek even op instagram of tiktok op Sabrina Zohar. Of de 'Do the work podcast'. Vertelt ze ook heel veel over appgedrag van mannen en date-gedrag.

Mijn date en ik appen ook niet heel veel, zeker tot de eerste 5 dates niet elke dag geappt en maar heel even. Nu wel dagelijks even iets van contact, maar ook zeker niet uren lang. Wel zijn we heel concreet als in 'Joh, deze week is voor mij heel druk, maar ik kan dan en dan afspreken. Kun jij dan ook en zullen we iets gaan doen.' Woorden, acties en tijd doorbrengen dus. Zo krijg je ook geen beeld van een persoon die dan niet klopt met de werkelijkheid.

Heel simpel gezegd: Waarom zou je iemand die je een paar keer hebt gezien zoveel beslag laten leggen op jouw tijd? Een persoon waarmee je vrienden word ben je ook niet altijd constant mee aan het appen. En met je huidige vrienden waarschijnlijk ook niet.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 11:52

Zonnetje81 schreef:

Herken baar verhaal, ik had dit ook met mijn laatste date.
Voor onze eerste date appte hij me contstant, ook als het wat langer duurde voor ik kon reageren kreeg ik al snel een nieuw bericht.
Na onze 2de date hoorde ik in een keer niets meer, totaal geen reactie op mn berichten.
Hij had elke keer wel excussen ervoor maar geloofde die niet zo :+
Nu heb ik me erbij neer gelegd, en zoek ik lekker verder.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 15:32

Uit verveling toch maar weer Tinder aangezet. Kan iemand mij vertellen waarom de ene keer het groene hartje vol is en de andere keer leeg

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:02

Heeft met het energielevel v.d. ander te maken :j

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:23

Ik heb zelf moeten vragen om duidelijkheid. Hij zegt af voor vandaag en verder in mijn ogen geen intenties om verder af te spreken. Dus heb dat ook gezegd en laat het bij hem liggen. Hij is zelf altijd direct en duidelijk zegt ie dus ik nou ook. Heb hem beterschap gewenst en dat ik de indruk wel dat ie het hierbij wil laten en dat ik het bij hem laat liggen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:46

Mijn vriend is ook een slechte apper, en als hij voor werk op oefening is oid dan ben ik blij als ik überhaupt iets hoor. Hij probeert het wel dagelijks dan, en even kort belletje, maar zijn hoofd is dan echt bij andere dingen op dat moment.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:49

Kaitlyn schreef:
Mijn vriend is ook een slechte apper, en als hij voor werk op oefening is oid dan ben ik blij als ik überhaupt iets hoor. Hij probeert het wel dagelijks dan, en even kort belletje, maar zijn hoofd is dan echt bij andere dingen op dat moment.

Dat is wel echt iets anders vind ik. Hij heeft vakantie en is niet aan het werk. Eenn appje van hey ik heb er zin in is al meer dan genoeg. Maar hij heeft inmiddels gecanceld.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 16:51

Zonnetje81 schreef:
Kaitlyn schreef:

Dat is wel echt iets anders vind ik. Hij heeft vakantie en is niet aan het werk. Eenn appje van hey ik heb er zin in is al meer dan genoeg. Maar hij heeft inmiddels gecanceld.

Ja dat is waar. Maar moest er in het begin wel aan wennen, leger is dan toch ineens heel anders dan civiel. :o
Ah wat jammer, maar wel fijn dat je het weet nu.

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:30

Ailill schreef:

Dan heb ik het denk niet getroffen.. veel lege groene hartjes :n

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 17:45

charootje schreef:
Ailill schreef:

Die zijn me echt nooit opgevallen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 18:00

Yonker schreef:
Mijn ervaring; als het van heel veel appen naar helemaal niet appen gaat... dan heeft die geen interesse meer. Het is raar als iemand heel veel appt en daarna het afneemt in de beginfase.

Eens! :j mijn vriend appte heel veel en doet dat nog steeds, ik ben altijd een beetje allergisch voor van hollen naar stilstaan gaan qua appen. Vind dat zo iets geks..

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 18:53

Marocje schreef:
charootje schreef:

Die zijn me echt nooit opgevallen?

Mij eerder ook niet. Een tijd niet meer op Tinder gezeten, vandaag toevallig weer op aktief en toen zag ik het

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:07

Even een snelle vraag. Ik heb dinsdag een jongen op tinder ontmoet in het dorp terwijl hij op vakantie hier is. Was echt heel gezellig en het klikte best wel. Nou is hij met 2 vrienden hier op vakantie en die heb ik die avond dus ook gezien. Nou vraagt ie of ik het leuk vind om te gaan kaarten bij hem in het huisje. Die vrienden zijn er dus ook. Ik twijfel heel erg of dit verstandig is qua veiligheid. Wat denken jullie?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:30

Ik schop hem even omhoog omdat ik hem niet zo lang wil laten wachten op en reactie of ik kom ja of de nee

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:34

Niet mogelijk om in de omgeven af te spreken? Terrasje of een cafe?

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:34

AmyJamess schreef:
Niet mogelijk om in de omgeven af te spreken? Terrasje of een cafe?

Heb het gevraagd of ze nog van plan zijn om het dorp in te gaan, maar dat zijn ze niet van plan.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-23 19:37

Als je er niet goed bij voelt, dan zou ik het zeker niet doen.
Je kunt een voorstel doen om op een bepaalde plek af te spreken, kijken wat hij dan zegt.