Ik ga ook kijken voor ratjes na de verhuizing + even sparen dan nog!
ergernis: 4 uur geslapen afgelopen nacht en nu nog niet moe. Oh en honger, kan wel een bord pasta op nu. En heb al ruim 2000 kcal gegeten vandaag hoor.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Amy, vroeger wel eens gedaan, maar ik kan nu geen passende auto vinden voor 1000 euro, tenzij ik er enorm op achteruit ga. Het is wel een oude auto, maar weinig kilometers, automaat(kan niet meer zonder) en genoeg ruimte voor rolstoel en hondhet zijn nu helaas aantal dingen achter elkaar die niet zo raar zijn voor de leeftijd, maar de automaat en moter zijn in goede staat. Als ik een nieuwe auto zou moeten, moet het er weer een zijn die een tijd meegaat en vergelijkbaar. Dan zijn ze ineens stuk duurder.
MarlindeRooz schreef:Het zijn wel vaak ongezonde dieren geloof ik, ivm het genetische defect van het kaal zijn. Maar als je genoeg geld hebt voor DA. Genoeg ruimte en zin in het geluid van die beesten zou ik het doen.
ergernis: 4 uur geslapen afgelopen nacht en nu nog niet moe. Oh en honger, kan wel een bord pasta op nu. En heb al ruim 2000 kcal gegeten vandaag hoor.
Lestrange01 schreef:MarlindeRooz schreef:Het zijn wel vaak ongezonde dieren geloof ik, ivm het genetische defect van het kaal zijn. Maar als je genoeg geld hebt voor DA. Genoeg ruimte en zin in het geluid van die beesten zou ik het doen.
Dat lijkt wel mee te vallen volgens mij, ze hebben wel meer voedsel nodig (hoger metabolisme), en hun huid is natuurlijk kwetsbaarder omdat ze geen haar hebben, maar hun levensverwachting is als het goed is gelijk aan andere cavia's. Maar zelfs al zou dat niet zo zijn, dan heb ik genoeg geld voor wat DA tripjes.
Ik zit nog heel erg te twijfelen, meer omdat ik zelf gewoon niet weet of ik het leuk genoeg zou vinden. Maar ja, ik kan er moeilijk een paar te leen nemen ofzo
Edit: ik denk dat ik de regel stel dat als ik ze over zes maanden nog steeds graag wil, dat ik er dan voor ga.
Urbanus schreef:Urbanus schreef:Nog heel lang wachten op onze konijntjes
(...)
Duitse reuzen! Nestjes worden binnen een maand geboren!
fotolijstje schreef:Ik klink echt dramatisch maar ik voel me zo alleen nu![]()
Degene waar ik nog contact mee had zeggen ook niks meer of ze negeren me gewoon.
Ik heb er echt moeite mee dat ik geen vrienden heb, niemand waar ik gewoon tegen kan praten
Lestrange01 schreef:MarlindeRooz schreef:Het zijn wel vaak ongezonde dieren geloof ik, ivm het genetische defect van het kaal zijn. Maar als je genoeg geld hebt voor DA. Genoeg ruimte en zin in het geluid van die beesten zou ik het doen.
Dat lijkt wel mee te vallen volgens mij, ze hebben wel meer voedsel nodig (hoger metabolisme), en hun huid is natuurlijk kwetsbaarder omdat ze geen haar hebben, maar hun levensverwachting is als het goed is gelijk aan andere cavia's. Maar zelfs al zou dat niet zo zijn, dan heb ik genoeg geld voor wat DA tripjes.
Ik zit nog heel erg te twijfelen, meer omdat ik zelf gewoon niet weet of ik het leuk genoeg zou vinden. Maar ja, ik kan er moeilijk een paar te leen nemen ofzo
Edit: ik denk dat ik de regel stel dat als ik ze over zes maanden nog steeds graag wil, dat ik er dan voor ga.
GUSTIxBILL schreef:Voor het eerst in mijn 7 jaar rijden met de vrachtwagen gezegd “ik vertrek niet”
Gisteren mijn trekker overleden, vandaag de trekker waar ik mee moest vertrekken niet in orde.
Nu een volledig nieuwe combinatie van nog geen half jaar oud. En zit te janken omdat het allemaal niet lukt. Op deze manier ga ik schade rijden. En dat is ook niet de bedoeling.
Maar voel me zo, zo zo poedersuiker dat ik de dispatch en planning met deze oliebol opzadel.
Kookaburra schreef:GUSTIxBILL schreef:Voor het eerst in mijn 7 jaar rijden met de vrachtwagen gezegd “ik vertrek niet”
Gisteren mijn trekker overleden, vandaag de trekker waar ik mee moest vertrekken niet in orde.
Nu een volledig nieuwe combinatie van nog geen half jaar oud. En zit te janken omdat het allemaal niet lukt. Op deze manier ga ik schade rijden. En dat is ook niet de bedoeling.
Maar voel me zo, zo zo poedersuiker dat ik de dispatch en planning met deze oliebol opzadel.
Als je plots ziek bent kunnen ze ook wat regelen. Als je dit vandaag in overleg doet, no worries!
GUSTIxBILL schreef:Voor het eerst in mijn 7 jaar rijden met de vrachtwagen gezegd “ik vertrek niet”