Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:07

Het zijn wel vaak ongezonde dieren geloof ik, ivm het genetische defect van het kaal zijn. Maar als je genoeg geld hebt voor DA. Genoeg ruimte en zin in het geluid van die beesten zou ik het doen. _O-

Ik ga ook kijken voor ratjes na de verhuizing + even sparen dan nog!

ergernis: 4 uur geslapen afgelopen nacht en nu nog niet moe. Oh en honger, kan wel een bord pasta op nu. En heb al ruim 2000 kcal gegeten vandaag hoor. :=

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:10

MyWishMax schreef:
Amy, vroeger wel eens gedaan, maar ik kan nu geen passende auto vinden voor 1000 euro, tenzij ik er enorm op achteruit ga. Het is wel een oude auto, maar weinig kilometers, automaat(kan niet meer zonder) en genoeg ruimte voor rolstoel en hond :+ het zijn nu helaas aantal dingen achter elkaar die niet zo raar zijn voor de leeftijd, maar de automaat en moter zijn in goede staat. Als ik een nieuwe auto zou moeten, moet het er weer een zijn die een tijd meegaat en vergelijkbaar. Dan zijn ze ineens stuk duurder.

Dan word het een ander verhaal inderdaad, in heb gelukkig nog de ruimte om niet al te veeleisend te hoeven zijn. Rij op het moment een 3deurs suzuki swift van het oude model uit 2002.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:11

Ik klink echt dramatisch maar ik voel me zo alleen nu -O-
Degene waar ik nog contact mee had zeggen ook niks meer of ze negeren me gewoon.
Ik heb er echt moeite mee dat ik geen vrienden heb, niemand waar ik gewoon tegen kan praten :\

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:23

MarlindeRooz schreef:
Het zijn wel vaak ongezonde dieren geloof ik, ivm het genetische defect van het kaal zijn. Maar als je genoeg geld hebt voor DA. Genoeg ruimte en zin in het geluid van die beesten zou ik het doen. _O-

ergernis: 4 uur geslapen afgelopen nacht en nu nog niet moe. Oh en honger, kan wel een bord pasta op nu. En heb al ruim 2000 kcal gegeten vandaag hoor. :=

Dat lijkt wel mee te vallen volgens mij, ze hebben wel meer voedsel nodig (hoger metabolisme), en hun huid is natuurlijk kwetsbaarder omdat ze geen haar hebben, maar hun levensverwachting is als het goed is gelijk aan andere cavia's. Maar zelfs al zou dat niet zo zijn, dan heb ik genoeg geld voor wat DA tripjes.

Ik zit nog heel erg te twijfelen, meer omdat ik zelf gewoon niet weet of ik het leuk genoeg zou vinden. Maar ja, ik kan er moeilijk een paar te leen nemen ofzo :+

Edit: ik denk dat ik de regel stel dat als ik ze over zes maanden nog steeds graag wil, dat ik er dan voor ga.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:41

Aan m'n vriend die het ene moment vet lief deed en vervolgens terwijl we zitten te gamen vanuit vermoeidheid alleen maar gaat zitten mopperen, tot het moment dat hij letterlijk op mij begint te mopperen ik deed niks goed. Heb mijn eigen ding gedaan in het spel en toen ik daar klaar mee was heb ik gezegd ik stop er mee ga zo naar bed doei :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-22 23:55

Last van een opgeblazen gevoel in mijn buik.Toch het advies van mijn vader maar opvolgen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 00:01

Nog heel lang wachten op onze konijntjes ;(

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 00:09

Urbanus schreef:

Ooooh, superleuk! <3 Wat voor?
Foto? :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 00:26

Cayenne schreef:
Urbanus schreef:

Ooooh, superleuk! <3 Wat voor?
Foto? :D

Duitse reuzen! Nestjes worden binnen een maand geboren!

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 00:27

Lestrange01 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Dat lijkt wel mee te vallen volgens mij, ze hebben wel meer voedsel nodig (hoger metabolisme), en hun huid is natuurlijk kwetsbaarder omdat ze geen haar hebben, maar hun levensverwachting is als het goed is gelijk aan andere cavia's. Maar zelfs al zou dat niet zo zijn, dan heb ik genoeg geld voor wat DA tripjes.

Ik zit nog heel erg te twijfelen, meer omdat ik zelf gewoon niet weet of ik het leuk genoeg zou vinden. Maar ja, ik kan er moeilijk een paar te leen nemen ofzo :+

Edit: ik denk dat ik de regel stel dat als ik ze over zes maanden nog steeds graag wil, dat ik er dan voor ga.

Cavia's met haar kosten ook klauwen met geld := Vandaag weer 150 euro lichter voor een gebitsbehandeling. En de prinsjes deden luxe want er was ook nog een overnachting nodig. Maar meneer is geholpen en ze waren beiden erg blij om weer thuis te zijn :D

Nou ja je laat een beestje ook niet langzaam wegkwijnen. Alleen kosten ze veel moeite op dat soort momenten , helemaal als ze nog niet 100% goed zelf eten.

En dan heb ik het nog niet gehad over het groenvoer :')

Al met al zijn ze best prijzig , maar ik heb er zelf heel veel plezier van! Het vrolijke gefluit en gepiep is toch wel erg leuk! Ze zijn lekker mensgericht.

Maar wel zwak en altijd lastig uit te vinden als ze wat mankeren...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 01:11

Duitse reuzen moest ik even naar googlen, maar whoa die zijn gaaf zeg! <3

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 01:14

Nu wil ik ook weer konijnen :')
Maar dat kan echt niet := Dan gaat het een echtscheiding worden denk ik _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 04:00

Urbanus schreef:
Urbanus schreef:

(...)
Duitse reuzen! Nestjes worden binnen een maand geboren!

Ohhhh die zijn cool! <3

fotolijstje schreef:
Ik klink echt dramatisch maar ik voel me zo alleen nu -O-
Degene waar ik nog contact mee had zeggen ook niks meer of ze negeren me gewoon.
Ik heb er echt moeite mee dat ik geen vrienden heb, niemand waar ik gewoon tegen kan praten :

:(:) Negeren ze je alleen in die groepsapp of ook 1 op 1? Wat rot zeg, zulke mensen zijn je vriendschap niet waard, hoor. Heb je tijd om bijv. een nieuwe hobby/sport op te pakken? Misschien ontmoet je daar wat leuke mensen :(:)

Ik kan niet slapennn.

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 04:28

Vanmiddag gevliegerd met een veulen van 9 maanden, mijn middelvinger is t er alleen niet mee eens en kan m niet meer pijnloos strekken of buigen, en hij is dik -O-

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 06:16

Auw Maddy

Pff plafonddienst met een snurkende vent en baby naast me, ik wil RUST

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 07:30

Lestrange01 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Bij twijfel niet doen.

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 07:44

Voor het eerst in mijn 7 jaar rijden met de vrachtwagen gezegd “ik vertrek niet”
Gisteren mijn trekker overleden, vandaag de trekker waar ik mee moest vertrekken niet in orde.
Nu een volledig nieuwe combinatie van nog geen half jaar oud. En zit te janken omdat het allemaal niet lukt. Op deze manier ga ik schade rijden. En dat is ook niet de bedoeling.

Maar voel me zo, zo zo poedersuiker dat ik de dispatch en planning met deze oliebol opzadel.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 07:47

GUSTIxBILL schreef:
Voor het eerst in mijn 7 jaar rijden met de vrachtwagen gezegd “ik vertrek niet”
Gisteren mijn trekker overleden, vandaag de trekker waar ik mee moest vertrekken niet in orde.
Nu een volledig nieuwe combinatie van nog geen half jaar oud. En zit te janken omdat het allemaal niet lukt. Op deze manier ga ik schade rijden. En dat is ook niet de bedoeling.

Maar voel me zo, zo zo poedersuiker dat ik de dispatch en planning met deze oliebol opzadel.

Als je plots ziek bent kunnen ze ook wat regelen. Als je dit vandaag in overleg doet, no worries!

GUSTIxBILL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 07:49

Kookaburra schreef:
GUSTIxBILL schreef:

Als je plots ziek bent kunnen ze ook wat regelen. Als je dit vandaag in overleg doet, no worries!

Werk hier nog maar 3 maanden
Ben al 3 weken bezig over materiaal wat niet in orde is. En ik voel me zo een zeur.
Dispatch zegt wel dat ze het begrijpen, dat ik gelijk heb.
Maar nog, nog voel ik me zo poedersuiker hierover.

Maar beter de vracht veel te laat met een andere chauffeur, als schade rijden. Dat kost nog meer. En dat weet ik ook wel. Maar toch, toch voel ik me zo oliebol hierover. Een soort falen, een opgeven,

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 08:04

GUSTIxBILL schreef:

Aahh voet bij stuk houden
Als wij vrouwen zeggen, ik ga schade rijden als ik door rijd...
Dan is het vaak ook zo

Als ik denk dat iets niet lukt, dan hou ik ook voet bij stuk.
Collega dacht och, wat is t een zeur en ging met mijn vrachtauto wel daarheen waar ik zei nee dat doe ik niet en heeft dikke schade gereden

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 08:07

Nee, het is juist stoer dat je toegeeft dat het zo niet lukt. En dat betekent ook dat je gewoon van de hele situatie mag balen. Het is ook gewoon rot. Maar met schade voel je je nog veel poedersuiker ;-)

Ik baal van de mismatch tussen mijn plannen en de weersvoorspellingen.

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 08:36

Bedrijf waar ik iedere keer achteraan moet. Ze zoeken o zo veel mensen. Had vorige week al keer gegevens doorgestuurd het bericht is nog niet eens gelezen. Vandaag maar weer eens bellen waarom het zo lang duurt.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 08:43

"Koortsneus"in mijn rechter neusgat. Vreselijk irritant en zo enorm lelijk.

Sta met giga koppijn op het perron ook. Zo geen zin in vandaag. Veel te lange dag en het is poedersuiker

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 08:49

Hier ook natgeregend… doe ook eens moeite voor een leuke outfit en wat maks-up. Hup, regen. _O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-22 09:14

Mijn baarmoeder -O- wat een onding vandaag