Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 19:25

Tova schreef:
Zoe_97 schreef:
Castreerde reuen mogen niet showen. Moeten 2 ballen hebbeb

Geldt dat ook voor een clubmatch? Het gaat om een Welsh Corgi Cardigan, honden met een fluf-vacht mogen ook mee doen maar zijn uitgesloten voor het kampioenschap.

Ik hoef ook niet mee te doen voor het kampioenschap, puur voor de ervaring om het een keer mee te maken en omdat ik wil weten wat de keurmeester van mijn hond vindt.

Denk niet dat je mee mag doen. Sommige honden hebben maar 1 of geen ballen
(mag niet mee gefokt worden) en het is door de castratie sowieso niet meer te beoordelen hoeveel ballen :+ jouw hond had.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 19:55

Tova schreef:
Aan mezelf.

Over een paar weken is er een clubmatch van de rasvereniging waar ik lid van ben. Wil graag mee doen voor de ervaring en ben benieuwd wat de keurmeester van mijn hond vind. Maar ik weet dus niet of je met een gecastreerde reu mee mag doen. Kan nergens vinden of ik dan wel mee mag doen.

Vraag het gewoon aan de rasvereniging waar je lid bent?

Wat fijn dat het gehoorapparaat van je vader gevonden is, wat een mazzel!

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 20:01

Dat ik er nog steeds zo mee in m'n maag zit of mijn pony pijn heeft / nog waarde van leven. Ik weet dat het einde er aan komt maar misschien kan ie nog wel een paar maandjes.

Bijna elke keer als ik hem zie krijg ik wat 'buikpijn' maar vervolgens galopeert hij wel de wei in. In de wei lijkt hij happy, in de paddock / stal lijkt hij depri te suffe.

Mag ik iemand PB doen? Iemand ervaring met het paard laten gaan zonder 'spoed'? (Koliek, niet meer op kunnen staan, niet meer kunnen eten)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 20:02

Mando schreef:
Mijn ring met Mando zijn staart erin verwerkt verloren.
Gefeliciteerd black_kelpie mooie dag om jarig te zijn _O-

Oh dat is zuur zeg -O-

Jij ook gefeliciteerd :D

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 20:47

Zoe_97 schreef:
Tova schreef:
Aan mezelf.

Over een paar weken is er een clubmatch van de rasvereniging waar ik lid van ben. Wil graag mee doen voor de ervaring en ben benieuwd wat de keurmeester van mijn hond vind. Maar ik weet dus niet of je met een gecastreerde reu mee mag doen. Kan nergens vinden of ik dan wel mee mag doen.

Castreerde reuen mogen niet showen. Moeten 2 ballen hebbeb

Kun je zo’n keurmeester toch nog vriendelijk vragen om buiten te competitie iets te roepen over je reu neem ik aan? Of heeft zo iemand castratie-angst? _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 21:36

Nyaleti schreef:
Dat ik er nog steeds zo mee in m'n maag zit of mijn pony pijn heeft / nog waarde van leven. Ik weet dat het einde er aan komt maar misschien kan ie nog wel een paar maandjes.

Bijna elke keer als ik hem zie krijg ik wat 'buikpijn' maar vervolgens galopeert hij wel de wei in. In de wei lijkt hij happy, in de paddock / stal lijkt hij depri te suffe.

Mag ik iemand PB doen? Iemand ervaring met het paard laten gaan zonder 'spoed'? (Koliek, niet meer op kunnen staan, niet meer kunnen eten)

Ohh dit is zo moeilijk, he. Heel veel sterkte :(:)

Ik erger me aan de strenge parkeerwachtmeneer vandaag. Twee toeristen komen 3 minuten te laat aanrennen ("Sorryyyy!"). Hop, op de bon. Zelf was ik nog niet eens uitgestapt of hij stond al streng te gebaren. Niet lief :P

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 21:36

Nyaleti schreef:

Je mag mij een pb sturen. Ik heb 16 augustus mijn merrie laten inslapen na een twijfel periode.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 21:52

Voor dieren is het nooit te vroeg.
Zij weten niet dat het beter kan worden. Zij hebben geen lichtpuntje aan de horizon.
Zij voelen pijn vandaag. En herinneren de pijn van gisteren.
Ze zijn niet bang voor de pijn van morgen en hebben geen hoop op beterschap.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:06

Waar kun je nou het beste een betrouwbare! huishoudelijke hulp vinden? Zie door de bomen het bos niet meer.

Sterkte Nyaleti en tirzasarah10. Y;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:30

De plek bij mijn elleboog ontstoken is. Vanmorgen om 09.00 uur bij de huisarts stond na mijn afspraak fysio. Hebben ze pas vrijdag 09.00 uur plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:32

Een trillende spier in mijn arm.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:42

Marcella schreef:
De plek bij mijn elleboog ontstoken is. Vanmorgen om 09.00 uur bij de huisarts stond na mijn afspraak fysio. Hebben ze pas vrijdag 09.00 uur plek.

Peesontsteking? Tenniselleboog of muisarm of golfelleboog? Daar is een praktische oplossing voor. Doet wel 3 minuten serieus pijn ( als in: wett your pants) en de meeste NL genezers wagen zich er niet aan. PB maar als de diagnose helder is en je wil weten wat een oplossing kan zijn.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:44

Niks gevoeld van de 2 prikjes in mijn rug.
Opzich fijn ware het niet dat het betekent dat ik daar meer dan voldoende vet heb verzameld

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:44

Aan de mannen op tinder. Wat een hoog intellect komt daar voorbij zeg.,, *sarcasme all the way*

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 22:59

Kastje naar de muur policy in het ziekenhuis. :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:00

Nee wondje wat opgelopen heb door achter gaas te blijven hangen. Even extra goed verzorgen en de gaten houden betreffende bloedvergiftiging.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:04

Spinnenseizoen %)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:25

Er sprong net een kat met de nodige kabaal pal naast mij op de vensterbank terwijl ik tv zat te kijken, volgens mij sprong ik van schrik net zo ver omhoog als de kat.
Note: ik heb helemaal geen kat! ben ook echt klaarwakker nu

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:42

Net de laatste aflevering van lucifer gekeken.... hoop stiekem dat er nog een seizoen of wat gemaakt gaat worden.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-21 23:54

Wondje onder m'n voet die maar niet dicht wil gaan en best zeer doet.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-21 06:35

De luidruchtigste mug ooit die mij om 6u komt terroriseren waardoor mijn laatste uur slaap compleet naar de gallemiezen is. En ik had al maar 6 uur vanwege laat thuis komen door een concert..

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 06:52

Mijn ontbijt wat ineens veranderde in spinnenjacht |( nu kan ik niet meer relaxed verder eten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 06:54

Dat ik over 35 minuten op de fiets moet zitten en eigenlijk in bed wil liggen. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 07:40

fleurtjeuh schreef:
Zij weten niet dat het beter kan worden. Zij hebben geen lichtpuntje aan de horizon.

Dit is niet geheel waar. Want die van mij heeft echt wel pijn gehad, maar heeft enorm veel wilskracht om door te gaan en te werken voor mij. Inmiddels trouwens alweer een paar maanden goed. En pijn vrij.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-21 07:47

fleurtjeuh schreef:

Voor een buitenstaander is dit altijd heel makkelijk om te zeggen, uitvoeren als het je eigen dier betreft is even wat anders. Zeker als je twijfelt of je het allemaal goed doe is het niet zo zwart wit.

Vannacht rond 12 uur was er weer iemand jarig of iets in de gevangenis, kloten vuurwerk. De klap was echt niet normaal, zat recht op in bed. We zouden geen overlast ervaren van de gevangenis, onder tussen komt er 3x in de week een compleet trauma team, hebben ze bonte avond(?) En kunnen ze met ze alle ontzettend hard schreeuwen. Gelukkig nog maar 2 weken en dan zijn we weg, ellendige zooi.