Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KB12 schreef:Ik heb een pakket van 90 euro opgestuurd via mondial relay en nu zit er een enorme vertraging op. Ik denk niet dat het voor 6 december bij bestemming gaat zijn. Wat gaat er dan gebeuren? Er staat iets over een vergoeding tot 25 euro. Krijg ik dan maar 25 euro ipv 90?
_Lorette_ schreef:CastaMickey schreef:Vinted heeft de bestelling geannuleerd en de koper terugbetaald dus ik ben nu de hele bundel èn het geld kwijt
Nou ja zeg. Zonder foto's van beschadigde items? Alleen een gedeukte doos?
_Hinneke schreef:Castamickey wat zuur! Dat ze dat ook zomaar doen met alleen een foto van een beschadigde verpakking.
Phrono, ik heb dat ook wel eens gehad, maar een dag later was het in orde. Hoe lang is het geleden dat de verkoper het heeft ontvangen?
Heeft een van jullie het volgende al eens gehad; ik kocht een bundel, ik betaalde hem en Vinted hef aan dat ik het effectief had gekocht. De verkoper kan het verzendlabel niet valideren. Nu moet ik volgens haar (ze nam contact op via Vinted) de koop annuleren en gaat zij het opnieuw te koop aanbieden. Ik moet de bundel opnieuw kopen en dan voor een ander afleverpunt kiezen.
Ik ben alleen bang dat ik door het te annuleren en mijn geld kwijt ben en een negatieve automatische recensie krijg.
Weet iemand toevallig hoe ik dit zou kunnen oplossen?
CastaMickey schreef:Ja in het bericht van vinted wat ik kreeg met de melding dat er een probleem was stond dat als de koper het terug moest sturen ik m'n adres moest geven en als ik dat niet binnen 48u deed ze niks meer voor me konden doen. Maar in dat bericht stond ook dat ze met me mee gingen kijken naar het probleem en daar binnen 48u op terug zouden komen. Dat hebben ze dus niet gedaan maar omdat ik m'n adres niet heb gegeven annuleren ze de hele verkoop. Terwijl de koper niet akkoord ging met terugsturen en vinted niet heeft gemeld dat dat hun oplossing was.
tengeltje11 schreef:KB12 schreef:Ik heb een pakket van 90 euro opgestuurd via mondial relay en nu zit er een enorme vertraging op. Ik denk niet dat het voor 6 december bij bestemming gaat zijn. Wat gaat er dan gebeuren? Er staat iets over een vergoeding tot 25 euro. Krijg ik dan maar 25 euro ipv 90?
Neen, de rest wordt betaald door vinted. Die 25 euro is mondial, maar jij krijgt alles in totaal terug.
CastaMickey schreef:Ja.. ze zeggen nu dat het komt omdat ik m'n adres niet gegeven heb. Maarja de koper wilde het niet terugsturen en niemand heeft om mijn adres gevraagd
iirrssjjee schreef:Ervaren jullie ook problemen met Mondial Relay op het moment? Bewust daarvoor gekozen ipv homerr, ivm de verzendtijd, omdat het om kleertjes voor mn zoon gaat. Inmiddels is het pakket al ruim 2 weken onderweg en staat er dat het tot 9 december kan duren... Tegen die tijd past hij het denk ik niet eens meer
KB12 schreef:iirrssjjee schreef:Ervaren jullie ook problemen met Mondial Relay op het moment? Bewust daarvoor gekozen ipv homerr, ivm de verzendtijd, omdat het om kleertjes voor mn zoon gaat. Inmiddels is het pakket al ruim 2 weken onderweg en staat er dat het tot 9 december kan duren... Tegen die tijd past hij het denk ik niet eens meer
Nou mijn koopster heeft dus nu een geschil geopend bij vinted terwijl mijn pakket dus nog tot 6 december de tijd heeft om aan te komen. Het pakket ligt al 14 dagen in transportcentrum. Ik gok ook dat het niet optijd aankomt, maar je kan toch niet nu al een geschil openen?