Neonlight schreef:Marlies, ze ligt sinds zaterdag al op de IC.
Ah

Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat ze hersteld. Nare nare ziekte is het toch.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bloodymary schreef:Grappig trouwens, hier op Sicilië kun je overal de menukaart lezen op je telefoon met een QR reader, is al helemaal ingeburgerd hier. Zodat je geen menukaart hoeft aan te raken. Ik ben in NL de laatste tijd al regelmatig uit eten geweest, maar heb het nog nergens gezien. Dacht dat wij zo vooruitstrevend waren qua technologie?
Bloodymary schreef:Grappig trouwens, hier op Sicilië kun je overal de menukaart lezen op je telefoon met een QR reader, is al helemaal ingeburgerd hier. Zodat je geen menukaart hoeft aan te raken. Ik ben in NL de laatste tijd al regelmatig uit eten geweest, maar heb het nog nergens gezien. Dacht dat wij zo vooruitstrevend waren qua technologie?
besita schreef:Bloodymary schreef:Grappig trouwens, hier op Sicilië kun je overal de menukaart lezen op je telefoon met een QR reader, is al helemaal ingeburgerd hier. Zodat je geen menukaart hoeft aan te raken. Ik ben in NL de laatste tijd al regelmatig uit eten geweest, maar heb het nog nergens gezien. Dacht dat wij zo vooruitstrevend waren qua technologie?
Bij ons in Belgie ook bijna overalsoms zelf bestellen en betalen inbegrepen allemaal met je smartphone
en degene die het niet hebben daar staat het menu gedrukt op de papieren onderleggers ..menukaarten krijg je amper meer
Bloodymary schreef:Grappig trouwens, hier op Sicilië kun je overal de menukaart lezen op je telefoon met een QR reader, is al helemaal ingeburgerd hier. Zodat je geen menukaart hoeft aan te raken. Ik ben in NL de laatste tijd al regelmatig uit eten geweest, maar heb het nog nergens gezien.
Fitzroy schreef:In mijn weekendje Cochem heb ik alleen maar normale menukaarten gezien. Dat viel mij juist op, vond de normale kaarten niet zo hygiënisch en dat had ik ook niet verwacht.