Echwel schreef:[Zeurmodus] waarom laten veel gezonde mensen de boodschappen thuisbrengen, als je dus thuiszit kun je alleen voor een week later bestellen.
Had ik maar gehamsterd[/zeurmodusuit]
Om niet ziek te worden.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Wat mijn gevoel is, als we in juni weer gaan loslaten dan kunnen we in september weer terug naar deze maatregelen. Maar dat is een gevoel en geen gestoelde waarheid.
Suzanne F. schreef:PSvanLot schreef:Wat mijn gevoel is, als we in juni weer gaan loslaten dan kunnen we in september weer terug naar deze maatregelen. Maar dat is een gevoel en geen gestoelde waarheid.
Daarom kijkt de hele wereld nu gespannen naar Wuhan. Daar komt het leven nu weer op gang.
Ben zo benieuwd hoe het zich ontwikkelt nu.
Suzanne F. schreef:PSvanLot schreef:Wat mijn gevoel is, als we in juni weer gaan loslaten dan kunnen we in september weer terug naar deze maatregelen. Maar dat is een gevoel en geen gestoelde waarheid.
Daarom kijkt de hele wereld nu gespannen naar Wuhan. Daar komt het leven nu weer op gang.
Ben zo benieuwd hoe het zich ontwikkelt nu.
CharleyT schreef:Loretta schreef:Op NPO1 Van Dissel geeft met veel woorden en grafieken die vol staan met honderden lijnen toe dat we er van uit kunnen gaan dat het volledig uit de hand gaat lopen. Hij dekt zichzelf heel mooi in. Het is nog aan de gang. Het is strakswel terug te zien. We zijn mooi in de aap gelogeerd met deze man.
Hebben we het over de zelfde Van Dissel? Ik hoor een gedreven ervaren man, die natuurlijk geen wonderen kan verrichten(hoewel velen dat ongeveer eisen)maar wel alles helder en kalm uitlegt.
En naar mijn mening ben je onnodig en ongefundeerd negatief over Van Dissel.
Loretta schreef:Op NPO1 Van Dissel geeft met veel woorden en grafieken die vol staan met honderden lijnen toe dat we er van uit kunnen gaan dat het volledig uit de hand gaat lopen. Hij dekt zichzelf heel mooi in. Het is nog aan de gang. Het is strakswel terug te zien. We zijn mooi in de aap gelogeerd met deze man.
CharleyT schreef:Echwel schreef:[Zeurmodus] waarom laten veel gezonde mensen de boodschappen thuisbrengen, als je dus thuiszit kun je alleen voor een week later bestellen.
Had ik maar gehamsterd[/zeurmodusuit]
Denk je dit of is er weer een zoveelste onderzoek uitgebracht? Vraag vanuit de zeurmodus![]()
Loretta schreef:CharleyT schreef:
Hebben we het over de zelfde Van Dissel? Ik hoor een gedreven ervaren man, die natuurlijk geen wonderen kan verrichten(hoewel velen dat ongeveer eisen)maar wel alles helder en kalm uitlegt.
Hij heeft zich goed ingedekt met zijn rode lijnen. De baan is vrijgemaakt voor Italiaanse en Spaanse toestanden. En ook dan kan hij nog steeds niet bekritiseerd worden. Al zijn woorden en adviezen uit het verleden zijn al niet meer geldig volgens zijn fanboys en fangirls. En buitenlandse deskundigen worden ook niet serieus genomen.
Marcella schreef:Viel mij dus alleen wel weer op hoe druk het weer was bij de Hornbach de afgelopen dagen.![]()
Blijf dus inderdaad weg van de supermarkt om niet ziek te worden. Ga liever naar de moestuin waar ik veel zekerder ben om de benodigde afstand te houden (of zelfs meer afstand=zoveel mogelijk).
Karl66 schreef:Loretta schreef:Op NPO1 Van Dissel geeft met veel woorden en grafieken die vol staan met honderden lijnen toe dat we er van uit kunnen gaan dat het volledig uit de hand gaat lopen. Hij dekt zichzelf heel mooi in. Het is nog aan de gang. Het is strakswel terug te zien. We zijn mooi in de aap gelogeerd met deze man.
Even een dikke knuffel voor jou. Ik heb echt met jou te doen, zo negatief als jij in het leven staat.
Loretta schreef:CharleyT schreef:Loretta schreef:Op NPO1 Van Dissel geeft met veel woorden en grafieken die vol staan met honderden lijnen toe dat we er van uit kunnen gaan dat het volledig uit de hand gaat lopen. Hij dekt zichzelf heel mooi in. Het is nog aan de gang. Het is strakswel terug te zien. We zijn mooi in de aap gelogeerd met deze man.
Hij heeft zich goed ingedekt met zijn rode lijnen. De baan is vrijgemaakt voor Italiaanse en Spaanse toestanden. En ook dan kan hij nog steeds niet bekritiseerd worden. Al zijn woorden en adviezen uit het verleden zijn al niet meer geldig volgens zijn fanboys en fangirls. En buitenlandse deskundigen worden ook niet serieus genomen.
Oscar schreef:Loretta schreef:Op NPO1 Van Dissel geeft met veel woorden en grafieken die vol staan met honderden lijnen toe dat we er van uit kunnen gaan dat het volledig uit de hand gaat lopen. Hij dekt zichzelf heel mooi in. Het is nog aan de gang. Het is strakswel terug te zien. We zijn mooi in de aap gelogeerd met deze man.
Loretta, even uit belangstelling: wat is jouw beroep/opleiding? Ik ben nl. wel benieuwd in welk daglicht we jouw opmerkingen moeten plaatsen.
tienus63 schreef:Ben trouwens ook benieuwd of de lage luchtvochtigheid ook gunstig is om verspreiding tegen te gaan.
Sinds de eerste persconferentie is de luchtvochtigheid ook enorm gedaald.
En sinds een week is er een koude droge wind uit de noord/noordoosthoek.
We kunnen er zeker vanuit gaan dat we dit na de zomer teruggaan zien.
Deel van de mensen zal immuun zijn geworden voor deze variant.
Maar ja, virussen muteren steeds.
Verspreiding zal waarschijnlijk minder hard gaan omdat er hele grote groep weggevallen is door (in)direct corona.
Bereid je maar voor op een najaar en winter waar we nog steeds afstand moeten houden.