Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Foaly schreef:Ik dacht: 'als het brood op is, koop ik wel bloem en gist en ga ik het zelf proberen'. Blijkbaar hadden meer mensen dat idee, het volledige schap met bakspullen was leeg. Alleen de bakjes met walnoten stonden er nog, want blijkbaar vindt iedereen die even ranzig
Love_Laugh schreef:Hoef per direct niet meer terug te komen op het werk.
Loeky01 schreef:Love_Laugh schreef:Hoef per direct niet meer terug te komen op het werk.vanwege corona of andere reden?
Ik heb me vandaag geërgerd aan de dierenwinkel die mannetjes bettas bij elkaar in een bak had zitten.. En vrouwtjes daar bij. 1 van de mannen zag er al echt niet goed uit in het hoekje van de bak. Ik heb zelf geen tropische vissen, nooit gehad ook. Maar 1 van de eerste dingen die je leest over een betta is dat de mannen niet samen in een bak mogen. Een dierenwinkel zou dat helemaal moeten weten.
Loeky01 schreef:Ik heb me vandaag geërgerd aan de dierenwinkel die mannetjes bettas bij elkaar in een bak had zitten.. En vrouwtjes daar bij. 1 van de mannen zag er al echt niet goed uit in het hoekje van de bak. Ik heb zelf geen tropische vissen, nooit gehad ook. Maar 1 van de eerste dingen die je leest over een betta is dat de mannen niet samen in een bak mogen. Een dierenwinkel zou dat helemaal moeten weten.
Mkango schreef:casperzazoe schreef:Dat je via DuoLingo geen Afrikaans kan lerenWil dat zo graag leren maar om 150 euro te betalen bij NHA zie ik ook niet zitten.
Kan wel Swahili maar da's te moeilijk
Daar's party ander apps wat jy kan download; soek net innie AppStore vir 'Afrikaans'.