Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vladimir1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 17:46

Een collega die vroeg tijdens een online skype overleg wat goede alternatieven zijn voor videocons, waarop ik zei Zoom, hij dit neersabelde met, ja maar dat is Amerikaans, die nemen het niet zo nauw met de privacy... Lieve schat, Skype, Microsoft teams en Lync zijn ook Amerikaans.... anyhow... Ik ergerde me gisteren aan de lockdown, kind thuis, allebei thuiswerken en dat ik daarvan beetje kriegel werd... Je wordt enorm uit je routine gehaald, toch lichtelijke paniekerige sfeer op de televisie... Tsja...

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 18:00

Iemand die heel erg houdt van tuinieren?
Meer dan een uur bezig geweest.. en dat was alleen de bloembak.
De andere 160 m2 aan onkruidtuin nog niet eens aan begonnen ;(

Overigens; mn pijnstillers heb ik weten te bemachtigen :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 18:50

Ik wil graag tuinieren maar dan moet je wel 75.000 kuikens van 6 weken verzorgen.
Vooral veel rondjes lopen :')
Lukt dat? :')

Ik erger me aan mijn geheugen net een vergiet _-:( er blijft echt niks hangen

Edit; al 4 topics over die ene ziekte weg gehaald bij laatste berichten. Ik voel me beter

Mandarijn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 19:54

Mijn oma die pertinent ons aanbod afslaat om voor haar boodschappen te halen. Ze wil zelf gaan. _-:(

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:05

Ik zou met vrienden afspreken. Nu blijkt er een verkouden te zijn en naar eigen zeggen best wel flink. Werkt wel nog gewoon. En dan moet ik degene zijn die dan zegt: ik kom niet, ik vind het niet verantwoord. En dan gaat de rest wel zonder mij afspreken. Ergens best pijnlijk, ook al kies ik er zelf voor. Ik vind eigenlijk dat de verkouden persoon zijn verantwoordelijkheid moet nemen en moet zeggen: ik ben er niet bij want ik ben verkouden.

Maar goed. Waarschijnlijk geen corona, maar je weet het maar nooit...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:09

Mandarijn schreef:
Mijn oma die pertinent ons aanbod afslaat om voor haar boodschappen te halen. Ze wil zelf gaan. _-:(

Bij ons hetzelfde.Pa en ma willen zelf naar de Spar.We zijn al boos geworden.Maar ze gaan toch.

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:19

Hoef per direct niet meer terug te komen op het werk. |(

ScarOfWars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 20:22

Volgende week is mijn laatste week op werk (contract niet verlengd). Heb in de tussentijd niets kunnen vinden en nu met corona ga ik er van uit dat ik eerst ook niet weer aan de bak kom..

Edit: Corona is natuurlijk erg zat, daar niet van. Maar ik wil graag ook nog financieel rond willen kunnen komen. Even om verwarring te voorkomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:04

Echt, waar leren Britten autorijden? :roll:

Ook mensen die de kruidenrekken leeggehamsterd hebben. En de rekken met gootsteenontstopper. (Buiten het gebruikelijke spul om.) Wat denken ze, Mr Muscle beschermt vast ook tegen zombies als de apocalyps nabij is? :')

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:06

Mkango schreef:
Echt, waar leren Britten autorijden? :roll:

Ook mensen die de kruidenrekken leeggehamsterd hebben. En de rekken met gootsteenontstopper. (Buiten het gebruikelijke spul om.) Wat denken ze, Mr Muscle beschermt vast ook tegen zombies als de apocalyps nabij is? :')

_O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:16

Ik dacht: 'als het brood op is, koop ik wel bloem en gist en ga ik het zelf proberen'. Blijkbaar hadden meer mensen dat idee, het volledige schap met bakspullen was leeg. Alleen de bakjes met walnoten stonden er nog, want blijkbaar vindt iedereen die even ranzig :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:17

Foaly schreef:
Ik dacht: 'als het brood op is, koop ik wel bloem en gist en ga ik het zelf proberen'. Blijkbaar hadden meer mensen dat idee, het volledige schap met bakspullen was leeg. Alleen de bakjes met walnoten stonden er nog, want blijkbaar vindt iedereen die even ranzig :+

Hebben ze bij jullie niet de bakker aan huis? Wij krijgen wekelijks brood van de bakker namelijk. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:21

Foaly schreef:

Oh zoals hier dus :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:24

Great minds think alike. :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:31

Ik heb idd uiteindelijk een brood bij de bakker gehaald. Voor het eerst. Die man deed kneitergoede zaken _O-

Ik snap btw niet dat dit nog steeds aan de gang is. Op een gegeven moment hebben mensen alles toch wel in huis?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 21:32

Love_Laugh schreef:

-O- vanwege corona of andere reden?

Ik heb me vandaag geërgerd aan de dierenwinkel die mannetjes bettas bij elkaar in een bak had zitten.. En vrouwtjes daar bij. 1 van de mannen zag er al echt niet goed uit in het hoekje van de bak. Ik heb zelf geen tropische vissen, nooit gehad ook. Maar 1 van de eerste dingen die je leest over een betta is dat de mannen niet samen in een bak mogen ;(. Een dierenwinkel zou dat helemaal moeten weten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:08

Dat werkgever mij deze week voor ziek op het rooster heeft staan. |o

Benieuwd naar de verklaring.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:18

Loeky01 schreef:
Love_Laugh schreef:

Ik heb me vandaag geërgerd aan de dierenwinkel die mannetjes bettas bij elkaar in een bak had zitten.. En vrouwtjes daar bij. 1 van de mannen zag er al echt niet goed uit in het hoekje van de bak. Ik heb zelf geen tropische vissen, nooit gehad ook. Maar 1 van de eerste dingen die je leest over een betta is dat de mannen niet samen in een bak mogen ;(. Een dierenwinkel zou dat helemaal moeten weten.

-O-
Die gaan vechten tot de dood ja, wat sneu en onnodig, en inderdaad basiskennis over vissen imo. Dierenleed door onkunde, hopelijk gaan klanten dat niet na-apen...

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:22

Dat je via DuoLingo geen Afrikaans kan leren -O- Wil dat zo graag leren maar om 150 euro te betalen bij NHA zie ik ook niet zitten.

Kan wel Swahili maar da's te moeilijk :')

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:24

Dat mijn werk zijn deuren sluit tot 1 mei (jeans centre). Heel logisch hoor! Maar voor mij een beetje vervelend omdat ik herstellende ben en weer terug aan het reïntegreren was. Nu moet ik zorgen dat ik geen terugval ga krijgen.

Hoppit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:36

Loeky01 schreef:

Aangeven bij de LID, dan krijgen ze een inspectie. Bij dierenwinkels hoort van elke diersoort die ze verkopen nu iemand te zijn met een soort proeve van bekwaamheid, oa van vissen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 22:47

casperzazoe schreef:
Dat je via DuoLingo geen Afrikaans kan leren -O- Wil dat zo graag leren maar om 150 euro te betalen bij NHA zie ik ook niet zitten.

Daar's party ander apps wat jy kan download; soek net innie AppStore vir 'Afrikaans'. ;)

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 23:43

Loeky01 schreef:
Love_Laugh schreef:

Ja corona inderdaad, geen werk meer voor mij. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 23:51

Teek bij de kat -O- in maart -O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-20 23:56

Mkango schreef:
casperzazoe schreef:

Daar's party ander apps wat jy kan download; soek net innie AppStore vir 'Afrikaans'. ;)

Baie dankie :D

Kun je er eentje aanraden?