Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smit_ilse schreef:Ik had een bon op mp staan en kreeg de vraag of ik toevallig ook een bon had van een andere sauna. Prompt had ik die liggen. Ze betaald netjes de postzegels en heb de bon verstuurd met de mededeling heel veel plezier......staat de bon 2 dagen later te koop op mp.....
S8903N schreef:smit_ilse schreef:Ik had een bon op mp staan en kreeg de vraag of ik toevallig ook een bon had van een andere sauna. Prompt had ik die liggen. Ze betaald netjes de postzegels en heb de bon verstuurd met de mededeling heel veel plezier......staat de bon 2 dagen later te koop op mp.....
Bah, vind dat soort acties altijd een beetje triest. Nare manier om je geld te verdienen
Baloedebeer schreef:De volgende keer als je de advertentie verwijderd aangeven dat het niet verkocht is via marktplaats dan krijgt zo iemand geen kans je te beoordelen..
Lisitano schreef:Ja, daar weet ik van inderdaad. Maar met deze persoon was helemaal niets van onenigheid. Ik heb al haar uitgebreide vragen keurig beleefd beantwoord en haar op de hoogte gehouden van het snel verzonden pakket. Vandaar dat deze review mij zo verbaast.
Ook raar dat ze zelf blijft beweren geen review gegeven te hebben.