Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 09:19

Ik was weer met een hele leuke man in gesprek, echt een hele leuke... eigenlijk continu appen tot laat in de nacht. En dan ineens vanaf gisteren middag geen reactie meer... op Tinder geunmatched maar goed dat doe ik ook meestal als ik toch op whatsapp verder ga met iemand. Maar met swipen kwam ik een nieuw profiel van hem tegen... lastig lastig. Ga iemand niet ineens negeren, wees een vent zeg...

blubblabhoi

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 09:30

Ik heb het zelfde nu Kaygee. Hele leuk jongen en hadden hele uitgebreide gesprekken. En uit het niets geen reactie meer. Wel nog een match.. Zeg dan gewoon dat er geen klik is |o

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 09:41

Das raar gedrag maar helaas komt het heel veel voor, afserveren en weer door!

Ik zat overigens zondag ook in een hotel, had een afspraak maandagochtend vroeg aan de andere kant in NL en geen zin om om 6u de auto inte moeten. Maar heb daarbij echt geen contacten met andere mensen gehad. Die heb ik hier meer als ik de honden uitlaat maar echt dichtbij doe ik alleen met mijn vriend die mij doodleuk vroeg van de week toen we bezig waren, zeg je hebt toch geen corona he :D :D echt die droge humor moet ik zo om lachen.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 09:46

Haha ja beetje laat om daarover te beginnen :P.
Pfffff dat mis ik wel hoor

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 10:07

Lekkere timing _O-

Net als al die mannen die nu in hun profiel gaan zetten COVID-19 vrij, ben je officieel getest dan :roll:

Echt he blub, zo teleurstellend soms. Zelfs na een jaar Tinderen wil ik nog wel eens mijn kop in het zand steken Ik word er gewoon mega achterdochtig van haha. 4 dagen lang tot laat appen, nu ineens de hele avond en ochtend stil. Dan denk ik gelijk oh, hij zal wel bezoek hebben... zn goed recht overigens :') maar ik ben wel zo dat ik er maar één tegelijk aandacht geef.

Ik ben ook echt iemand die super veel behoefte heeft aan fysiek contact... lastige tijden dit.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 10:35

Nou Inderdaad, maar ja is voor een goed doel.
Ben nu gewoon veel aan het appen voor de contacten :D.

Sportschool heeft workouts en oefeningen gestuurd die je thuis kan doen.
Zo hou ik mijzelf wel bezig

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 10:40

MarlindeRooz schreef:
Dansen we dan ook samen de mocorona?

Ik zie de dans al voor me, netjes op 1,5 meter verschillend handenwasmoves uitvoeren! :))
Lol :')

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:04

MarlindeRooz schreef:
Dansen we dan ook samen de mocorona?

Ik zie de dans al voor me, netjes op 1,5 meter verschillend handenwasmoves uitvoeren! :))

En daarna mocorons bakken voor bij de koffie?

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:33

Ik mis het fysieke contact ook enorm deze dagen. Vooral als ik s'avonds alleen voor de tv zit.

Ik had van mijn Tinder scharrel heel de week nauwelijks iets gehoord dus ik heb gisteren toch gevraagd
of hij nog überhaupt wel wilt afspreken of iets wilt doen. Hij zegt dat hij dat zeker wilt maar gewoon druk is met alles.
En ik weet dat het een bezig bijtje is maar kom op, in deze corona tijden valt dat toch wel mee? :P

Dus ik ben ook weer rustig aan het swipen geslagen maar behalve een oversekste, rude openingszin nog niet zoveel tegengekomen. :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:38

Valt het mee? Ik draai overuren elke dag. :+ Sommige hebben het in deze tijd juist ontzettend druk, misschien hij ook wel. Heeft hij wel gezegd dat hij nog iets wilt doen? Of heeft hij alleen maar gezegd dat hij het druk heeft? :)

Edit: lees het nu pas dat hij wel wilt. Ik zou dan even afwachten en kijken of hij er zelf mee komt.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:50

Uiteraard ik heb enorm veel respect voor degene die nu zo hard werken. Maar hij is net als ik gewoon student dus behalve thuis aan school werken kan ik me niet zoveel bedenken waar hij druk mee zou moeten zijn.

Maar goed ik wacht gewoon af, ik vind het niet erg maar ik heb soms gewoon mijn vraagtekens erbij.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:51

Ik ben nu ook absurd druk. Ik werk niet in de zorg maar bij het UWV en het is momenteel echt alle zeilen bijzetten zodat onze klanten het ook financieel kunnen redden. Om daarna in een geplunderde supermarkt boodschappen te kunnen doen :') Tegen de tijd dat ik op de bank zit stuur ik heus nog wel een berichtje naar mijn match maar veel komt er niet meer uit hoor.

Nu is het even helemaal op een laag pitje omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt. Gelukkig geen corona maar wel ernstig.

Edit; oh dat is een ander verhaal shaggy.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:54

Hier ook dagelijks overuren. Werk in de IT en ik heb nog nooit zo'n chaotische week meegemaakt als deze. Naast de normale dingen nu ook veel meldingen en wijzigingen in verband met thuiswerken. Klanten die laptops die jaren niet gebruikt zijn aan medewerkers meegeven om thuis te gebruiken omdat ze verder niets meer hebben, waardoor software niet meer up to date is en inloggen niet lukt. Verzoeken om Teams en/of Skype beschikbaar te maken binnen werkomgevingen. Bestellingen voor extra tokens om extern in te kunnen loggen, en verzoeken om laptops te huren voor thuiswerkers. Het is echt een gigantisch extra load die op ons afgekomen is. Extra bijkomstigheid bij ons is dat wij veel zorginstellingen en veiligheidsregio's als klant hebben, dus dat maakt problemen die spelen vaak nog crucialer om op te lossen.

Gelukkig nu wel een lang weekend om even bij te komen, die stond al en voor de vrijdag zouden ze het moeten redden met de huidige bezetting. Ik heb de afgelopen week echt beroerd geslapen dus kan het wel goed gebruiken :')

Shaggy09 schreef:
Uiteraard ik heb enorm veel respect voor degene die nu zo hard werken. Maar hij is net als ik gewoon student dus behalve thuis aan school werken kan ik me niet zoveel bedenken waar hij druk mee zou moeten zijn.

Maar goed ik wacht gewoon af, ik vind het niet erg maar ik heb soms gewoon mijn vraagtekens erbij.

Dat is wel een andere situatie ja, alhoewel ik ook studenten op FB voorbij heb zien komen die boodschappen doen voor ouderen, middelbare scholieren die binnenkort examens zouden hebben bijles geven, etc. Gok alleen niet dat je daar hele dagen mee vult

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:56

Shaggy09 schreef:

Ik ben student en ik heb allemaal deadlines, online colleges en ik werk vandaag ook nog eens van 4 tot 8. :+ Heb nu even "pauze". Maar heb niet enorm veel vrije tijd hoor.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 11:59

It is momenteel een ondergewaardeerd beroep maar _/-\o_ Zonder jullie zouden niet zoveel mensen iets thuis kunnen doen!

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:02

MarlindeRooz schreef:
Shaggy09 schreef:

Ik ben student en ik heb allemaal deadlines, online colleges en ik werk vandaag ook nog eens van 4 tot 8. :+ Heb nu even "pauze". Maar heb niet enorm veel vrije tijd hoor.

Nee daarom laat ik hem ook gewoon. Als hij tijd heeft en hij wilt nog dan neemt ie wel contact met me op.

Sterkte met je vader Rytir!

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:03

Shaggy ik herken het. Ik heb dan als laatste een bericht gestuurd en vertik het om nog iets te sturen. Maar toch knaagt het dat hij niks zegt. |o
Hij wilde wel nog afspreken als de corona crisis weg is. Daarna niks meer. :+

Zijn sommige mannen meer van het gewoon afspreken en dan zien? In plaats van eerst wat appen ofzo. Ik weet niet zo goed hoe ik hem moet interpreteren. Als iemand me wilt 'helpen' wil ik het wel via PB uitleggen haha.

Ik heb natuurlijk alle begrip voor de beroepen die het nu extra druk hebben!

Sterkte met je vader Rytir!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:13

Ik heb net mijn oude klasgenoot gematched op Tinder.
Zitten even bij te kletsen.
30 jaar geleden, maar weet nog heel goed dat hij mijn wel heel erg leuk vond (alleen ik hem niet zo :+ )

Maar wel grappig.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:19

Rytir schreef:
It is momenteel een ondergewaardeerd beroep maar _/-\o_ Zonder jullie zouden niet zoveel mensen iets thuis kunnen doen!

Ondergewaardeerd niet, maar meer op de achtergrond, maar dat is eigenlijk altijd wel. Mensen verwachten dat de IT-omgeving het doet en wij krijgen vaak pas met ze te maken als er problemen zijn. Ik heb deze week vanuit iedereen die ik geholpen heb juist enorm veel waardering gekregen. Ik merk sowieso dat het solidariteitsgevoel in Nederland enorm gegroeid is de afgelopen week. Mailadressen die opgezet worden voor ouderen en zwakkeren zodat vrijwilligers boodschappen voor ze gaan doen, gisteren de inbraak in Putten waarbij mondkapjes en handgel gestolen zijn die van allerlei kanten donaties krijgen, etc. Vind dat erg mooi om te zien.

Zelf had ik gisteren bijvoorbeeld een dame aan de lijn die zo'n laptop met oude software (in dit geval uit juni 2014) had meegekregen waarmee ze niet in kon loggen. Had al een paar keer gebeld van de week en was toen wel op weg geholpen, maar het werkte weer niet. Ben ruim een half uur bezig geweest om dat te herstellen, en daar zat de nodige wachttijd bij. Intussen had ze vragen over hoe ze met thuiswerken het makkelijkst contact met collega's kon houden (bellen, chatten en videobellen) dus heb die opties doorgenomen, en ze had een collega die doof is en ook problemen had met inloggen waar zij contact mee had, dus daar ook nog wat advies over gegeven. Was ze enorm blij mee.

's Middags belde ze weer met een issue en kreeg ik haar toevallig aan de lijn. "Ja, ik heb al een paar keer gebeld maar het werkt nog steeds niet helemaal goed". "Volgens mij heb ik u vanmorgen een half uur aan de lijn gehad". "Oh, was u dat?!". Weer even meegekeken, bleek uiteindelijk niets aan de hand te zijn gelukkig. Tijdens dat gesprek gaf ze wel aan dat ze met mijn aanbevelingen naar hun interne IT-mensen gegaan was en dat ze nu allemaal Microsoft Teams krijgen. Gelijk gevraagd hoe het met de dove collega ging en die had nog problemen. Even gekeken en ze had inmiddels haar token gelocked door foute gegevens in te voeren. Dat vrijgegeven en die dame zou haar weer een berichtje gaan sturen met instructies. Erg leuk om iemand zo te kunnen helpen en te merken dat ze er blij mee zijn. :)

Sterkte met je vader, hoop dat alles goed komt :*

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:46

Ik werk ook in de IT dus ik weet hoe je je voelt. Begin vaak om 07:00 en ben rond 20:00 hopelijk klaar. En dat nu al twee weken lang. Ben blij als deze periode achter de rug is. Krijgen wel veel respect van iedereen en dat doet me goed. :j

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 12:52

Zo extreem heb ik het deze week niet gehad gelukkig :') Vorige week vrijdag wel, toen heb ik van 6:45 tot 15:30 en van 17:30 tot 0:45 gewerkt om de eerste achterstanden weg te werken

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 18:44

Ach, bij ons staat zelfs de bedrijfsauto's van binnen schoonmaken al op de to-do lijst.
Gelukkig "mag" ik alle projecten sinds 2016 langs lopen om de gegevens voor het energielabel te inventariseren :P

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 18:49

Silly1972 schreef:
Ik heb net mijn oude klasgenoot gematched op Tinder.
Zitten even bij te kletsen.
30 jaar geleden, maar weet nog heel goed dat hij mijn wel heel erg leuk vond (alleen ik hem niet zo :+ )

Maar wel grappig.

Leuk is dat! Soms ook gewoon wel eens relaxt om herinneringen op te halen!

Ik kwam een van mijn eerste liefdes tegen op Lexa, althans, hij mij. Ook van 17 jaar geleden. Die wilde ook gelijk eens wat gaan eten of drinken. Maar heb vriendelijk bedankt. Woon inmiddels ruim 100km verder. maar dat maakte niet uit, hij was toch op zoek naar een andere baan en niet plaats gebonden :')

Ik blijf het toch bizar vinden hoor, 4 dagen lang leuke gesprekken van beide kanten. En nu 24 uur stilte. Het termijn is verstreken, alles is verwijderd. Potverdorie altijd wanneer ik iemand heel erg leuk lijk te gaan vinden...

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 18:53

Hoe bedoel je termijn is verstreken?

Ja, is leuk om bij te kletsen zodra dat Corona gebeuren rustiger is en de horeca weer open gaan we koffie doen

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-20 19:13

Nou als ik 24 uur lang niks gehoord heb maar je bent wel online geweest, dat is mijn termijn haha. Ik wacht 24 uur en dan is het delete en next :=