Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
echt die droge humor moet ik zo om lachen.
.
maar ik ben wel zo dat ik er maar één tegelijk aandacht geef.
.
Sommige hebben het in deze tijd juist ontzettend druk, misschien hij ook wel. Heeft hij wel gezegd dat hij nog iets wilt doen? Of heeft hij alleen maar gezegd dat hij het druk heeft? 
Tegen de tijd dat ik op de bank zit stuur ik heus nog wel een berichtje naar mijn match maar veel komt er niet meer uit hoor. 
Shaggy09 schreef:Uiteraard ik heb enorm veel respect voor degene die nu zo hard werken. Maar hij is net als ik gewoon student dus behalve thuis aan school werken kan ik me niet zoveel bedenken waar hij druk mee zou moeten zijn.
Maar goed ik wacht gewoon af, ik vind het niet erg maar ik heb soms gewoon mijn vraagtekens erbij.
Shaggy09 schreef:Uiteraard ik heb enorm veel respect voor degene die nu zo hard werken. Maar hij is net als ik gewoon student dus behalve thuis aan school werken kan ik me niet zoveel bedenken waar hij druk mee zou moeten zijn.
Maar goed ik wacht gewoon af, ik vind het niet erg maar ik heb soms gewoon mijn vraagtekens erbij.
Heb nu even "pauze". Maar heb niet enorm veel vrije tijd hoor. MarlindeRooz schreef:Shaggy09 schreef:Uiteraard ik heb enorm veel respect voor degene die nu zo hard werken. Maar hij is net als ik gewoon student dus behalve thuis aan school werken kan ik me niet zoveel bedenken waar hij druk mee zou moeten zijn.
Ik ben student en ik heb allemaal deadlines, online colleges en ik werk vandaag ook nog eens van 4 tot 8.Heb nu even "pauze". Maar heb niet enorm veel vrije tijd hoor.

Rytir schreef:It is momenteel een ondergewaardeerd beroep maarZonder jullie zouden niet zoveel mensen iets thuis kunnen doen!

Vorige week vrijdag wel, toen heb ik van 6:45 tot 15:30 en van 17:30 tot 0:45 gewerkt om de eerste achterstanden weg te werken
Silly1972 schreef:Ik heb net mijn oude klasgenoot gematched op Tinder.
Zitten even bij te kletsen.
30 jaar geleden, maar weet nog heel goed dat hij mijn wel heel erg leuk vond (alleen ik hem niet zo)
Maar wel grappig.