Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nicole_floor schreef:Dat hier al 5 minuten een auto stationaire staat te draaien. Ik denk dat het een kameraad is van mijn vriend die hem weer breng is? Maarja het kunnen ook inbrekers zijn en aangezien ik in de middle of nowhere woon. Heb mijn vriend al geappt maar die reageert natuurlijk niet. En ben ik dus klaar wakker met een bokkend hart en kan dus niet meer slapen.
Myfairytale schreef:nicole_floor schreef:Dat hier al 5 minuten een auto stationaire staat te draaien. Ik denk dat het een kameraad is van mijn vriend die hem weer breng is? Maarja het kunnen ook inbrekers zijn en aangezien ik in de middle of nowhere woon. Heb mijn vriend al geappt maar die reageert natuurlijk niet. En ben ik dus klaar wakker met een bokkend hart en kan dus niet meer slapen.
Sorry, maar moest hier toch wel even om lachen.![]()
Hopelijk was het je vriend?
iirrssjjee schreef:Mijn collega... We hebben vakantierooster. Gaat ze eerst bij de roostermaker zeuren dat ze die ochtenden alleen staat met schoonmaken. Dus word ik ingeroosterd. Vervolgens gaat zij op dr reet zitten om computer werkzaamheden te doen, zodat ik in mijn eentje kan gaan schoonmaken. Zij werkt door tot 15.00 vandaag, ik was 11.30 klaar. Vroeg ze aan mij of ik iets even voor haar kon doen, voor 11.30.
Als ik tijd heb, lukt dat, anders niet, ik ben namelijk ook gewoon bezig. Vervolgens geen tijd meer gehad. Komt ze pissig naar me toe; hé bedankt hè! Het enige wat ik van je vroeg, was dat al te veel gevraagd, djeeeez... Heb het maar genegeerd, zoek het uit met je zooitje!
Banyu schreef:iirrssjjee schreef:Mijn collega... We hebben vakantierooster. Gaat ze eerst bij de roostermaker zeuren dat ze die ochtenden alleen staat met schoonmaken. Dus word ik ingeroosterd. Vervolgens gaat zij op dr reet zitten om computer werkzaamheden te doen, zodat ik in mijn eentje kan gaan schoonmaken. Zij werkt door tot 15.00 vandaag, ik was 11.30 klaar. Vroeg ze aan mij of ik iets even voor haar kon doen, voor 11.30.
Als ik tijd heb, lukt dat, anders niet, ik ben namelijk ook gewoon bezig. Vervolgens geen tijd meer gehad. Komt ze pissig naar me toe; hé bedankt hè! Het enige wat ik van je vroeg, was dat al te veel gevraagd, djeeeez... Heb het maar genegeerd, zoek het uit met je zooitje!
Lekkere collega dan, weet je leidinggevende hiervan?
Kairos schreef:Steeph schreef:Dat ik elke keer weer schrik als ik het test-luchtalarm hoor omdat ik het nooit verwacht
Dan doet mijne het dus nu ineens niet meerIk heb niks gehoord en op mijn werk hoorde ik dus ook geen een van klanten om 12u