Independence schreef:Is bijvoorbeeld Bataviastad nog gewoon geopend?
Maakt dat uit? Ook als het wel open is kun je er toch gewoon wegblijven?
Dat lijkt mij bij dat soort plaatsen ook zonder corona de prettigste keuze.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
oomens schreef:Independence schreef:Verder alles goed?
Hoezo? Je kunt toch ook, ongeacht of ze (verplicht) dicht zijn, zelf bij dit soort megakoopfabrieken wegblijven? Het is niet alsof je daar ineens móet zijn als consument, alleen maar omdat ze mogelijk nog niet gesloten zijn.
oomens schreef:Independence schreef:Verder alles goed?
Hoezo? Je kunt toch ook, ongeacht of ze (verplicht) dicht zijn, zelf bij dit soort megakoopfabrieken wegblijven? Het is niet alsof je daar ineens móet zijn als consument, alleen maar omdat ze mogelijk nog niet gesloten zijn.
casperzazoe schreef:Als ik een foto open vanuit mijn bestanden dan opent ie dat automatisch in Photoshop omdat ik dat ooit eens ingesteld heb. Hoe kan ik het nu omzetten dat ie foto's gewoon opent? (Dus "openen met.. - fotos's")
Kreeg eerst de melding "deze app als standaard app gebruiken om foto's te openen" maar die krijg ik niet meer... Help?
Eske_B schreef:Zou het slim zijn om morgen rond openingstijd al bij de supermarkt te zijn? Niet om te hamsteren, maar omdat ik wat brood en verse groente wil. Of zou dat heel druk zijn?
Eske_B schreef:Zou het slim zijn om morgen rond openingstijd al bij de supermarkt te zijn? Niet om te hamsteren, maar omdat ik wat brood en verse groente wil. Of zou dat heel druk zijn?
Lestrange01 schreef:Eske_B schreef:Zou het slim zijn om morgen rond openingstijd al bij de supermarkt te zijn? Niet om te hamsteren, maar omdat ik wat brood en verse groente wil. Of zou dat heel druk zijn?
Nee, ik werk bij de kassa en heb de afgelopen drie dagen gezien dat het juist rond openingstijd extreem druk is. Dus tenzij je echt naar binnen rent en 1 of 2 producten nodig hebt zou ik eerder rond een uur of 10 gaan