Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Aan de ene kant vind ik het heel mooi en fascinerend om te zien. Ook begrijp ik dat het voor de ouders iets kan doen aan verwerking. Aan de andere kant vraag ik me af waarom je zo ver moet gaan, dit is een vruchtje van 17 weken, medisch afval, over een tijdje krijg je een dienst voor een klont menstruatiebloed omdat dat onder andere omstandigheden het huisje van een baby was geweest?
Ceffyl schreef:Wat is die plus achter de weken? 14 + 6 weken bijvoorbeeld? Dat is toch gewoon 20 weken, waarom zetten ze dat zo raar neer?
Giolli schreef:Ceffyl schreef:Wat is die plus achter de weken? 14 + 6 weken bijvoorbeeld? Dat is toch gewoon 20 weken, waarom zetten ze dat zo raar neer?
Dat is omdat elke dag heel heel heel verschrikkelijk lang duurt en je zo sneller het einde van de ellendig lange week voor je ziet.
Of omdat elke dag verschil maakt en een baby van 23.0 niet levensvatbaar kan zijn en een baby van 23.6 wel, even een voorbeeld.
En bevallen met 40.6 is gewoon heel erg poedersuiker want dan ben je 6 x 24 uur heel heel heel heel lang aan het wachten terwijl je op een vette potvis lijkt en op de bank ligt te kreunen terwijl er een mini mens in je je ribben aan het verbouwen is.
Maar je krijgt er zo veel voor terugSpoiler:
[ [url=m/Avuvvj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sanet schreef:Ik weet zelf niet zo goed wat ik ervan moet denken. Mooi dat de baby dan beter bewaard blijft. Maar in de koeling zetten? Ik heb maar 1 soort koeling in huis en dat is de koelkast. Het idee dat zo’n baby naast de restjes van eten van gister staat.... ik weet niet. En dan uit het water halen om mee te knuffelen? Brrr...
wel mooi dat het kan en dat mensen hier gelukkig mee zijn.
Wat overigens wel heel vies is, is dat de vrouw van een oud collega de wc borstel in de vaatwasser had liggen. Mijn collega bleef volhouden dat het een nieuwe was. Ik hoefde geen drinken uit een glas meer daar.
Ik zou niet weten waarom je een nieuwe wc borstel in de vaatwasser zou doen?!